רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. הוצאתי בדיוק רישיון ואני נוהג על citroen c5 2011 ורציתי לדעת. יש מתחת לידית הילוכים כפתור שרשום עליו sport ושני הצדדים שלו יש חצים אחד למעלה ואחד למטה 1) רציתי מזה הכפתור הזה 2) רציתי לדעת איך משתמשים בזה ותפרטו תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bxgti, -
- 3 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
שלום, לפני כמה שנים העברתי על עצמי בעלות על טרקטורון של חבר. הטרקטורון עבר מספר אנשים בלי העברת בעלות לפי מה שאני יודע. עכשיו אני רוצה לדעת אם הוא עדיין רשום על שמי כי אותו החבר אומר שהעבירו אותו בעלות. איך אני עושה את זה? למי אני פונה?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- 0 תגובות
- 596 צפיות
שלום בשבוע הבא אני נמצא במינכן ובפרנקפורט המקומות שאני מכיר מעבר למפעלים ב מינכן ובשטוטגרד זה ה hockenime וה nurburgring ששם אני גם עולה לנסיעה אני מחפש מפגשים של מועדונים או מוזיאונים בסגנון של autotecknic sinshine תודה למי שמכיר ועזר מישהו יודע האם למפעל משאיות של מרצדס ליד שטוטגרד יש סיור ?
הודעה אחרונה מאת moshe333, -
- 3 תגובות
- 843 צפיות
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dzM9ST5Fn9I
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
- 5 תגובות
- 894 צפיות
http://news.walla.co.il/?w=/90/2529699 הצעת חוק: פגעת, ברחת ונתפסת - לא תוכל להגיע לפשרה במשפט - עסקת טיעון! או עונש מלא אם הורשעת או חופש אם זוכית! הייתי אומר פשוט בושה אבל אנשים לא מבינים על מה?!?!?!
הודעה אחרונה מאת ORrrr, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ביצעתי הזמנה לרכב וקיבלתי מסמך עם מספר שילדה, מנוע וכו'. איך לתרגם את כל זה לנתונים ברורים? תודה.
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חושב שלפי תקנות של משרד התחבורה החל משנה מסויימת (1995~) כל רכב פרטי בתצורת 3 או 5 דלתות וסטיישן חייב שיהיה לו מגב בשמשה האחורית. וזה גם המצב בפועל אצל כולם. שמתי לב, שבדגם הנ"ל אין מגב אחורי. קראתי שלחלק התחתון של השמשה יש ציפוי דוחה מיים, והחלק העליון מעוצב בצורה שעוזרת לפינוי מיים. האם זה תחליף מספיק טוב למגב? ואיך זה מסתדר עם תקנה, שמחייבת התקנת מגב? או שהתקנה בוטלה/שונתה? תודה למגיבים.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 1 תגובות
- 795 צפיות
שלום, האם יש וואן של סקודה המקביל לטראנספורטר\קארבל ולקאפרטר? ומה עם סיאט ואאודי (עוד שני אחיות במשפחת VAG)?
הודעה אחרונה מאת Porsche 959, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4224109,00.html עד עכשיו היה מותר ואני לא יודע? לא הבנתי את החוק הטפשי הזה, הרי בשום צורה אסור להחזיק ביד מכשיר מכל סוג שהוא, לא?
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
זכיתי היום לדוח במהלך נהיגה בכביש ערד לכיוון סדום. מסתבר שמדובר במארב קבוע שמנצל את תוואי הכביש הנח וסיבוב שמאלה חד יחסית שקורא לכל נהג שמעוניין להקל על העומס של הפנייה לחתוך אותה במרכז הכביש. קטע הכביש סלול בכביש חדש ושדה הראייה קדימה גדול למדי וממש מאפשר מעבר מלא לנתיב הנגדי בלי לסכן אף אחד. אין בקטע הזה קו מקווקו כיוון שעקיפה בקטע הזה בהחלט יכולה להיות מאד מסוכנת אולם לא מדובר בסיבוב שמסתיר לך את המשך הכביש והוא גלוי למעשה עד הסיבוב בא לכיוון ימין. בחור צעיר שעובד בחוף המלונות של עין בוקק הסביר לי שכל המקומיים מכירים את המארב בנקודה הספציפית הנל ובמיוחד מתקשים בסיבוב נהגי אוטובוס ומשאיות והם הקורבנות הקלאסיים למרות שכל נהג שחושב קצת מחוץ לקופסה עלול למצא את עצמו כמ…
הודעה אחרונה מאת vinu1436, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום היום הגעתי למכס בת"א כדי לשחרר את המשאבת קלאץ' שהזמנתי לרכב שלי. המשאבה כולל משלוח לארץ עולה 607 שקל. היום הנציג במכס הביא לי טופס שבו אני צריך לשלם 19.24% מס + מע"מ+ אגרת מחשב וקרה ששילמתי 270 שקל!! רק לשחרר אותה. איפה החוק הזה של ה 1200??? אני יכול לערער על זה? או שמישהו יכול להסביר לי בעיקרון מה הסיפור פה, אולי אני לא מכיר את העניין שאלתי את הפקיד שם: " תגיד אני אמור להיות פטור מס לא? יצא חוק, זה היה אפילו בחדשות" הבנאדם אשכרה ענה לי : "לא נראה לך? תשאיר את המשאבה ותלך"
הודעה אחרונה מאת Pika007, -
- 0 תגובות
- 580 צפיות
היי. אשמח לקבל המלצות למקומות זולים (לא חייב ידני, אפשר גם אוטומטי כמו בתחנות דלק) באזור המרכז שניתן לשטוף בהם את הרכב היום, שעובדים עד נניח 20:00-21:00. לא חייב שטיפה יסודית, מספיק להוריד את כל הג'יפה שירדה בימים האחרונים מהשמיים. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת raiden, -
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
אתמול בלילה נגנבה פולסווגן וונטו מאזור ראשון לציון מדובר ברכב מושקע מאוד וע"פ כך בולט מאוד אודה לכל החברים שיפתחו עיניים ויעזרו במציאת הרכב תודה לכולם מראש !
הודעה אחרונה מאת RomanGLX10, -
- 0 תגובות
- 685 צפיות
בקצרה, מעשה שהיה - שוטר אחד אמר שאפשר לחנות בשול הכביש (אישר החניה), שניה אמרה אח"כ שהחניה שם אסורה (ולא רצתה לשמוע את טענותיהם של הנהגים). הרכבים הוזזו, אך בכל זאת הנהגים קיבלו דו"חות. במשפט שנערך לבקשת מקבלי הדו"ח, תיאר השופט בצורה ציורית את המקרה, וקבע פיצויים לנהגים. הכתבה בגלובס - http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000745888
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכם, עברתי לפני שמונה חודשים תאונת שרשרת ואני בהמתנה לדיון בבית משפט כרגע..או עד שיקבע הדיון.. עקב התאונה הפעלתי את הביטוח שלי על מנת לכסות עלויות תיקון (20אלף) .אני נהג בן 25 ללא תאונות קודמות ועבר ביטוחי נקי ותק של 8 שנים ונוהג על סיאט משנת 2010 1400 , ההבנתי מהסוכנת שלי שתהיה לי התייקרות בעוד חודש שארצה לחדש את הביטוח . אך היא אינה יודעת לומר לי מה היא .. יש למישהו מושג סדר גודל מה תהיה ההתיקרות שלי ?ובמה במקיף או בחובה ?
הודעה אחרונה מאת OMER1986, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני לא כלכך יודע אם זה המקום אך אני ממש מרגיש צורך כדי לשתף אתכם בחוויה שלי. מידי שבוע אנחנו נפגשים קבוצה של כמה חברה להתחרות בינינו במרוץ קארטינג, בגלל אי נעימות שקרתה לנו באחד המסלולים בארץ (לא רוצה לפרט היכן), החלטנו לבדוק מקום חדש, לאחר בירורים הגענו אל הקארטינג בבילו, את פנינו קיבל צוות מאוד מיוחד ומאד מקוצעי, הם נתנו לנו הרגשה מאד נעימה ובשבילנו זה פשוט שווה הכל. המסלול בנוי בצורה מאד טובה ומאד מאתגרת (יחסית כמובן למסלולים שבהם ביקרתי), הקארטינגים שם מתוחזקים ברמה מאד גבוהה ומרגישים מאד מהירים, הם פתחו לנו את ההגבלה של הקארטינג ואין מה להגיד פשוט עולם אחר, מכוון שבתוך הקבוצה שלנו יש כמה חברה שהם נכים וזקוקים למנגון יד, הם אמרו שיעבדו איתנו בשיתוף פעולה על מנת …
הודעה אחרונה מאת AndreyVW, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 852 צפיות
שלום רב, אני מחפש מס' טלפון של פירוקיה / גרריסט באזור חדרה, למטרת מכירת רכב לפירוק. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת bizuna, -
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם יקר להחזיק רכב חדש כזה? מבחינה כללית - תיקונים, טיפולים, דלק וכו'. כמובן שמדובר ברכב חדש עם האחריות של היבואן. האם ידועות בעיות בולטות מסויימות שצורכות השקעה פיננסית גדולה? מדובר בלאון 1.8 TSI DSG.
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
כל בוקר אני נוסע לעבודה ויורד במחלף יבנה. רוב הזמן האזור פקוק, לכן יש נהגים שעושים את הקטע הבא וגורמים לעוד יותר פקק בהשתלבות: מה עושים?
הודעה אחרונה מאת gt11, -
יום שישי שעבר בדרך הביתה חזרתי מבילוי, וברמזור עוצרת לידו קופרה ובה שתי ילדים בני 18 גג ושואלים עם אני רוצה ללחוץ. עוד לפני זה ראיתי ב-waze שיש משטרה בהמשך הדרך,_אמרתי לעצמי: "בוא נלמד אותם לקח (כן כן אני יודע מעשה לא יפה אבל שילמדו)". אמרתי "סבבה" וברגע שהרמזור התחלף יצנו לדרך. הייתי לפנהם עד שהגעתי ל-100 וקצת ומשם הפסקתי ללחוץ והתחלתי לבלום. הוא כמובן עקף אותי ואחרי זה נעצר על ידי ניידת, ואז כשאני עובר אותם מסמנים לי לעצור._אני בהלם, כי נסעתי 98 קמ"ש, ולא מבין למה (כביש מהיר). אז מבקשים ממני רשיונות והוא אומר לי שעשיתי מירוצים עם הרכב_(הרכב אימפרזה GT). שאלתי אם יש לו הוכחות וכמה המק"ם הראה לו,_על זה הוא לא הושיב [השיב] ואמר שעישית [עשיתי] מרוץ נגד זה עם הקופרה והוא נתפ…
הודעה אחרונה מאת OSHER17, -
אהלן חברים. אחסוך מכם - ידוע לי כי 0-100 ממש ממש לא נמדד ע"פ כ"ס בלבד ויש גם מתי מתקבלים, כמה מומנט יש ומתי מתקבל, תיבת ההילוכים וכו'. בכל אופן, מאחר והיתה לי 1.2TSI וראיתי שעל הנייר מאיצה ב-10.8 שניות למאה, חשבתי שה-1.6TDI CR החדש אמור להאיץ יותר מהר. טעיתי. נכנסתי להשוואה בין שנתי המכוניות ועברתי נתון נתון וראיתי בעיקר את הדברים הללו : הספק: לדיזל 105 כ"ס וגם לבנזין בדיזל מלוא ההספק מתקשר ב-4400 סל"ד ובבנזין בכ-5000 סל"ד. ז"א שפה יש יתרון לדיזל. מבחינת מומנט אין מה להשוות. 25.5 לדיזל ורק 17.8 לבנזין. לא רשום מתי מתקבל אבל אני מניח שהנתונים דומים ואולי אף גם פה יש יתרון לדיזל. מעבר לכל זה - משקל הרכב. הבנזין שוקל סה"כ 70 ק"ג פחות מהאוקטביה. אותה תיבת …
הודעה אחרונה מאת GaT, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. לאבא שלי יש רכב מהחברה שהוא עובד בה, isuzu D-max 2011. הבעיה היא שהחברה שהוא עובד בה היא חברה ממשלתית, והרכב שייך אליהם ולא ליסינג. עד לפני שנה או שנתיים רק אבא שלי או רק עובדים בעלי התר יכלו לנהוג על הרכב, ולפני שנתיים בערך התירו גם לאשת העובד לנהוג על הרכב. וכל אחד אחר, כולל אותי לא יכול לנהוג על הרכב. רציתי לדעת אם מישהו יודע אם הבעיה היא של ביטוח רק או גם בעיות אחרות, ואם יש משהו שאני יכול לעשות בדבר כדי שגם אני יוכל לנהוג על הרכב. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת gilad1000, -
הנהג שהרג את טל שביט מערער על שלילת רשיונו 1 2 3
מאת Guest ורד שביט- 4 עוקבים
- 42 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
רשיונו של הנהג שהרג את טל שביט נשלל, כזכור, עד תום ההליכים - אבל הוא מערער על כך. אתם מוזמנים להגיע לדיון: בית המשפט המחוזי בת"א, רח' ויצמן 1, בפני כב' השופט קאפח (קומה 3) ביום שני הקרוב, 30/4, בשעה 08:20. אני מדגישה שהמשפחה מבקשת לשמור על איפוק ועל נוכחות המכבדת את בית המשפט, לא לפנות ישירות לנהג, לא ליצור פרובוקציות ולא להיגרר אליהן. נתראה שם.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
כל פעם שמחירי הדלק עולים, עולים גם המון שרשורים בנושא בפורום, ובצדק! הפעם, הוזילו, ולו במעט את מחירי הדלק ולא ראיתי שרשור בנושא - אז החלטתי לפתוח כזה... http://www.auto.co.il/כתבה-28636-מחיר-הדלק-יורד-ל-7-65-שקלים-לליטר.aspx צעד בכיוון הנכון? או תעמולה זמנית לקראת העלאת המחיר שוב בעתיד? אגב, יש לי שלושת רבעי טנק אז לא יצא לי להגיע עדיין לתחנה - אוקטן 98 הוזל גם? גיא
הודעה אחרונה מאת idannn-996, -
הרבה זמן הייתי בעד הנתיב המהיר. לא ממש אכפת לי אם משהו סולל נתיב נוסף לטובת המשלמים מתוך הנחה שזה לא אמור לפגוע בשאר - רק להיפך - ראה כביש 6. ראיתי את הנתיב לפני כמה ימים וחשבתי כי בזמן השתלבות יהיה עמוס מסויים כמו שיש בכל צמצום נתיבים. היום פתאום גיליתי שבשביל לא לגרום לעומס בזמן ההשתלבות - לקחו נתיב אחד מהנתיבים הקבועים שהיו מה שמצמצם את מספר הנתיבים לשניים, ואז הנתיב המהיר נכנס - מה שאומר שיצרו נקודת לחץ רצינית חדשה אצל כלל המשתמשים כדי להוריד לחץ בכניסה של הכביש המהיר. זה מבחינתי עובר כל גבול. תשאירו לנו את מה ששלנו ואל תעכבו אותנו בשביל יזם פרטי. מעניין אם יש דרך חוקית לפגוע בפעולה הזאתי...
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
"אתה שחוק? אתה? ומה עם הצמיג שלך...?." רק אותי מעצבנת הפרסומת הזו? קמפיין של משרד התחבורה שעלה לאוויר וסביר להניח עלה מאות אלפי שקלים? זה רק אני או שעשו יותר מדי דרמה מהתפוצצות צמיג? הרי כמה באמת פעמים זה קורה בארץ? האם יש הרוגים או נפגעים מפיצוץ צמיג בזמן נסיעה בשנים האחרונות בארץ? אני מחפש סטטיסטיקה על זה ולא מוצא. את סכום העתק שהוציאו על הפרסומת העלובה הזו יכלו להוציא בתיקון כבישים שיש פה בעיר, שהם מפגעים בטיחותיים כפולים ומכופלים מכל צמיג שעומד על רכב 5-6-7 שנים.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
או שכן יודע,אבל לא ממש מעניין אותו רכבים של אחרים. אתמול חזרתי לרכב שלי באמצע היום,שחונה בחניון של העבודה,אני מגלה חצוף בן חצוף שהחליט להידחף לחנייה קטנה,על הדרך נתן כמה ליטופים על הטמבון האחורי שלי,תוך כדי תימרונים,השאיר קצת סימנים לבנים,בסוף נצמד למאזדה שלוש על גבול הנשיקה,אחרי שכמובן דחף גם לה כמה נישוקים בכוח,ובסוף,השאיר לי מרווח קטן לצאת מהחנייה,מילא אותי,את המאזדה 3 חסם לגמרי(!!) התאפקתי שלא להשאיר לו פתק בסגנון ״תלמד לחנות בן של ****״,או להשאיר לו את הרכב עם 4 צמיגים ריקים מאוויר. מאיך שהמאזדה 6 שלו נראית אני והמאזדה 3 לא הקורבנות הראשונים של הנדחף הסידרתי,יימח שימו. בשיא חוצפתו דפק,ונשאר להחנות,ואפילו חסם. אנשים כאלה מאחל להם שהכלי תחבורה היחיד …
הודעה אחרונה מאת Roy B.A, -
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברים יקרים, קודם תאור בעיה, אח"כ תלונה: - ב-6/04 רכשתי במזל טוב ניסן ג'וק , בערב יום הזכרון ה-25/04 בצאתי מאזכרה בבית עלמין, זיהיתי כי פס הקישוט (המינוח "פס קישוט לגגון" הוא לפי מחסן החלפים של חב' קרסו היבואנית) הימני על גגי, נעלם , מסתבר כי לא בעיה להוציא אותו, הוא תפוס בסה"כ ע"י שני תופסני מתכת, כך שכל אחד עם חפץ חד או מפתח יכול לנתקו בזריזות. אין לי מושג איפה התבצעה העבירה, אם ליד מקום המצאי או לפני כן. - תלונה: דוקא לא כל כך על הגנב, זה באמת לא יאה, אבל כשדיברתי היום עם מחסן החלפים של חב' קרסו היבואנית, הבנתי כפי הנראה מה יכולה להיות הסיבה להעלמות החלק, 985 ש"ח לפני מע"מ (+16%) , זהו מחירו של "פס קישוט לגגון", פס אחד ולא צמד. (…
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
גבנון בצמיג
מאת spata4ok- 3 תגובות
- 780 צפיות
שלום חברים. קדימון קצר: ברכב שלי מותקנים צמיגים בני שנה וחודש, פשוטים ורכשתי את הרכב יחד עם צמיגים האלה. עד לפני כמה ימים הכל היה בסדר, לא היו רעידות או משהו בסגנון. לפני יומיים התחלתי להרגיש רעידות באוטו (ההגה עצמו לא רעד) במהירות מעל 100 קמ"ש. פניתי לפנצ'ריה לבדוק אולי מאיזושהי סיבה נדפק האיזון, למרות שאני יודע בוודאות שלא קרה שום דבר כי אני נהג יחיד ברכב. בבדיקה של אחד הגלגלים האחוריים התגלתה גיבנת קטנה, ככה שכאשר הגלגל עומד במקום אי אפשר לזהות, אבל כאשר מסובבים אותו על המכשיר של איזון אז רואים טוב וזה מה שגורם לאוטו "לקפוץ". הפנצ'רמאכר אמר שזה פגם בייצור או משהו כזה, וכי העיוות הוא על החלק של הצמיג שבא במגע עם הכביש וזה לא אמור לקרות. הוא גם אמר שז…
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היום נתקלתי בתופעה הזויה והחלטתי לשתף את כול הגולשים נסעתי בגהה מצפון לדרום בדרכי הביתה באזור של בניין IBM לקראת הפיצול לקניין איילון אני רואה שזה שלפני נותן ברקס חרום וכמובן מאט ועוצר וכול זאת למה? כי המפגר שלפניו היה צריך לצאת ביציאה ימינה לקניון איילון ולא שם לב ולא יצא ,מה עשה? שבר ימינה עלה על האי תנועה וירד לנתיב ימינה לכיוון קניון איילון! דרך אגב אני גר בחולון וכול יום אבל כול יום רואה איך אנשים עוברים את קו ההפרדה וחותכים נתיבים בכניסה החדשה לחולון מגהה. לסיכום :חלק נרחב מעמנו היקר לא יודע לנהוג ולא שומר על החוקים ולפעמים נדמה לי שאצל כול הוינקרים התקלקלו חוץ מאצלי.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ישיר
- rev-Match
- nir eli
- parnuk
- גולדן191
- teyal
- bogib
- quizlette85117701
- itaimoto
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- Alberrto
- RBRB
- david3692
- עמרי לייט
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
- om2
- santiago
- Igalz
- SlowRide
- tohanov
- aviaviavi
- shakedi
- topop
- רפי לין
