Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדלק הוזל היום ב-14 אג' לליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמת שיש להבדיל בין ימין/שמאל בטחוני לבין ימין/שמאל כלכלי-חברתי.

 

 

נכון. ימין\שמאל ביטחוני, קיים. כלכלי חברתי?... מד"ב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו לפחות קצת חדשות טובות,אולי לפני הבחירות ממש נהנה מהנחה באמת נחמדה,אני מתחיל להצטייד בחביות :-D

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
האמת שיש להבדיל בין ימין/שמאל בטחוני לבין ימין/שמאל כלכלי-חברתי.

 

 

קדימה תוזיל? או מר"צ אולי...

 

במר"צ לא אבחר גם אם יעלו אותי לגרדום,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
נו לפחות קצת חדשות טובות,אולי לפני הבחירות ממש נהנה מהנחה באמת נחמדה,אני מתחיל להצטייד בחביות :-D

 

אם כבר אז אני צריך להצטייד בחביות,עם הפנדה שלך אתה יכול להסתפק בשקית טרופית 8).

Gn'f'R

פורסם

נכון שמחיר הדלק מקומם (בגלל שרובו מורכב ממס) אך אם תעשו חשבון תמצאו שההפחתה של 14 אג' במחיר הדלק חסכה לכם אולי 10 ש"ח בחודש. הפחתה של 1.00 ש"ח לליטר חוסכת כ-100 ש"ח לחודש. לא קריטי בכלל.

פורסם
נכון שמחיר הדלק מקומם (בגלל שרובו מורכב ממס) אך אם תעשו חשבון תמצאו שההפחתה של 14 אג' במחיר הדלק חסכה לכם אולי 10 ש"ח בחודש. הפחתה של 1.00 ש"ח לליטר חוסכת כ-100 ש"ח לחודש. לא קריטי בכלל.

מחיר הדלק משפיע על הכל, תחבורה ציבורית מזון הכל פשוט ... ברגע שהדלק יורד הכל יורד(אמור לרדת לפחות).

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם
ברגע שהדלק יורד הכל יורד(אמור לרדת לפחות).

 

תמונה של "אמור" להמחשה.

amor.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

^ ברווז אתה נראה כמו בחור עם חוש יזמות מפותח; אולי תעשה מכשיר שמטהר מים ואז הופך אותם לדלק, ואם אפשר שהוא יהיה על השיש במטבח עם כפתור EXTRA HOT 8)

נראה לי אם אכן תעשה את זה האיומים בטלפון להעלות מחירים יהיו בנימה רצינית יותר :lol:.

זמין 8)

פורסם
תמונה של "אמור" להמחשה.

amor.jpg

 

mws0g8.png

 

הייתי חייב.

 

הפחתה של 1.00 ש"ח לליטר חוסכת כ-100 ש"ח לחודש. לא קריטי בכלל.

 

לפי החישוב שלך זה 1200 ש"ח לשנה. עדיין לא קריטי?

ובמיוחד כשהדלק דווקא התייקר כמעט בשקל בשנה האחרונה.

פורסם

יש לי רק דבר אחד להגיד על ה "הוזלה" הזו, אליה וקוץ בה.

כמו שאמרו מספר אנשים פה, הקיץ הזה אנחנו כבר נקבל את הזרנוק.

פורסם
^ ברווז אתה נראה כמו בחור עם חוש יזמות מפותח; אולי תעשה מכשיר שמטהר מים ואז הופך אותם לדלק, ואם אפשר שהוא יהיה על השיש במטבח עם כפתור EXTRA HOT 8)

נראה לי אם אכן תעשה את זה האיומים בטלפון להעלות מחירים יהיו בנימה רצינית יותר :lol:.

אני לא צריך- יש לי את זבינאמו בחיוג מהיר.

אבל נתת לי רעיון מעניין למנוע שאינו מנוע בעירה פנימית, שעובד על מים.

mws0g8.png

 

הייתי חייב.

 

 

amor-7619.jpg

גם אני.

אהם אהם, יצא לנו קרפיון מרוסייה באהבה. נשמע כמו סרט של בונד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יאללה, ואתמול תדלקתי :D ת'אמת זה יותר מצחיק אותי מאשר גורם למרמור קל :lol:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

סופו של דבר, יש לנו מיסוי מטורף שמזכיר את מדינות סקנדינביה, עם רמת שירותים שמתחילה להזכיר את ארה"ב (שבה הכל מופרט וכל אדם לנפשו).

 

הפריטו את הצורה להכל, כולל שירותי רווחה. יצרו דור של אנשים בלי תנאים סוציאליים, שבקושי מגיעים לסף המס - ואז נוצר בור תקציבי גדול, כי בכ"ז צריך לממן את משרד הביטחון (על כל מה שזה אומר) ואת החרדים וגם צריך לסלול כבישים ואשכרה לעשות משהו...אז גילו קטע חדש - מס עקיף! עכשיו קורעים את המעשנים, קורעים את המתדלקים, קורעים את השתיינים וכו' וכו'...

 

הכיוון הוא לגמרי צפון קוריאני - תקום, תלך לעבודה, תאכל משהו בסיסי, תחזור ותראה קצת טלוויזיה, תלך לישון.

 

תשכחו מפנסיה, תשכחו מלהוריש לילדים שלכם משהו או לחיות ברמה גבוהה יותר מההורים.

 

תבינו מזה מה שתרצו, אני לא אעשה פרסומת פוליטית כאן למפלגה כזו או אחרת, אבל השיטה הזו והדרך שבה אנחנו הולכים חייבים להיפסק - העלאת המס החודש זה רק סימפטום למחלה שהראיתי כאן.


×
×
  • תוכן חדש...