Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://news.walla.co.il/?w=/90/2529699

 

הצעת חוק:

פגעת, ברחת ונתפסת - לא תוכל להגיע לפשרה במשפט - עסקת טיעון!

או עונש מלא אם הורשעת או חופש אם זוכית!

 

הייתי אומר פשוט בושה אבל אנשים לא מבינים על מה?!?!?!

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

אנשים התרגלו שגם אם בורחים, לא עושים להם כלום. זה מתחיל בזלזול ברכוש,

ועובר לזלזול בבני אדם.

אם מישהו פוגע בך ואתה מתלונן במשטרה, אומרים לך שזה רק רכוש, וזו מילה נגד

מילה, אז תפתור את העניין עם הצד השני לבד.

ככה מחנכים אזרחים שלברוח ולא להודות זה המעשה הנכון. אחרי שזה אצלם חזק

בתודעה, הם יתנהגו בדיוק אותו דבר, גם אם פגעו בכלב, בילד, או באדם אחר,

כי ככה חינכו אותם.

פורסם

אני לא רוצה להשוות, אבל לפני שנתיים נכנסו בי וברחו בכביש.

עוצמת הפגיעה לא היתה קטלנית או מסוכנת (אולי לתינוק לא חגור) אבל נתקלתי באותו זמן בסיפור על נהג שנפגע בצורה משמעותית מנהגת שברחה באותו איזור. ב 2 המקרים את המשטרה זה ממש לא מעניין, גם אם יש נזק לרכוש ופגיעה בגוף (לא קטלנית) המשטרה לא עושה כלום בעניין.

 

ברגע שמקלים בעברות קלות ומשקיעים רק בחקירה של העברות הקטלניות שבהן התוצאה קטל בכבישים יש פשוט חוסר אכיפה.

הרי מי שברח בעבירות שתיארתי סביר להניח שיברח בעתיד גם בעת פגיעה בהולך רגל למשל.

משקיעים באכיפה של מהירות ומצלמות במקום בעברינות בכבישים ואכיפה איכותית

פורסם

אכן המנטליות הישראלית תורמת.

לפני הרבה שנים, עוד לפני שנכנסנו לפאזה של שמירה על איכות הסביבה וכו בכל מקום, תמיד אני אמרתי שעכשיו זה זלזול בסביבה, מחר זה יגיע לזלזול ברכוש ובעלי חיים ומשם גם לזלזול בחיי אדם.

אבל באמת, שאולי הייתי ילד ולא הייתי מאורע במה שקורה מסביב, ואכן אפשר לראות שבעשור האחרון לא השתנה הרבה ויש כ100 תאונות פגע וברח בשנה.

2017 Citroen C3 Shine

×
×
  • תוכן חדש...