Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקמת הג'ולייטה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מה זה לחוצים - תהנו מהמכוניות , כל אחד והבחירה שלו

 

אני לקחתי ג'ולייטה TCT - אוהב אותן שובבות ומזג טמפרמנטי שחום .

ב VAG - אוהבים אותם יותר סולידיות צפוניות בבלונד מסעיר - גם זה כייף .

 

נהנתי שם , נהנה פה - מכונית זה לא רק רינג או מדידה , זה הרגשה וכייף סובייקטיבי .

 

כאשר אני רואה GTI - או ג'ולייטה , זה מדבר אליי - אבל קשה לנהוג בשתייהן ביחד - אז שחררו.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני לא שולל את זה שהיא עשתה 8:48. אין לי שום בעיה עם זה.

בויקיפדיה יש רשימה עם כל הזמנים של הרבה רכבים שעשו את הרינג.

הקטע הוא שזה לא אותו נהג, צמיגים וכו'.. אז תמיד תהיה סטיה של כמה שניות. בלי קשר לג'ולייטה.

אין לך מושג על ה-QV בתור מכונית לנהג אם רשמת על מה שכתבתי "שטויות".

נהגתי על התלתן כ-600-700 ק"מ ואת התחושות שלי אישרו 1 ל-1 מבחני דרכים של מגזינים שראיתי לאחר הנהיגה ברכב.

הג'ולייטה תלתן היא רכב נישה חזק ומעוצב, לא רכב לנהג..

ברור שיש אנשים שזה מתאים להם פיקס!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לאחר הנהיגה ברכב.

הג'ולייטה תלתן היא רכב נישה חזק ומעוצב, לא רכב לנהג..

ברור שיש אנשים שזה מתאים להם פיקס!

 

זה רכב שננהג לבד , יש כפתור מיוחד - בנתיים ברמזור היא יותר מענינת ובמבחן הכוXXיות היא בסדר - אז מצידי

להשאר בספסל האחורי ,, ולשכור נהגת -

 

פרגן קצת - מדובר על ה 1.4 TCT - לקחו נהג טוב , כנראה כיילו יפה ונתנו תוצאה יפה , לא בשמיים , אבל טובה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אני לא שולל את זה שהיא עשתה 8:48. אין לי שום בעיה עם זה.

בויקיפדיה יש רשימה עם כל הזמנים של הרבה רכבים שעשו את הרינג.

הקטע הוא שזה לא אותו נהג, צמיגים וכו'.. אז תמיד תהיה סטיה של כמה שניות. בלי קשר לג'ולייטה.נכון, אבל זה נותן אינדיקציה טובה למדי בנוגע ליכולת המעשית של הג'ולייטה או כל רכב אחר.

אין לך מושג על ה-QV בתור מכונית לנהג אם רשמת על מה שכתבתי "שטויות".

נהגתי על התלתן כ-600-700 ק"מ ואת התחושות שלי אישרו 1 ל-1 מבחני דרכים של מגזינים שראיתי לאחר הנהיגה ברכב.

הג'ולייטה תלתן היא רכב נישה חזק ומעוצב, לא רכב לנהג..

נהגתי בה בכבישים הנכונים, לבד וללא ליווי. דווקא יש לי מושג, לא יודע לגבייך. זרקת איזו הצהרה לא ברורה ולא מנומקת, לאיזו תגובה ציפית?

ברור שיש אנשים שזה מתאים להם פיקס!

אני חושב משהו אחר בנושא. אלפא בחרו לעשות לעצמם חיים קלים עם הג'ולייטה תלתן.

הגרסה הרגילה בעלת 170 כ"ס כבר מכויילת יפה מאוד. התחושה האישית שלי היא שלקחו את הבסיס הזה, הקשיחו אותה, הנמיכו טיפה (15 מ"מ), הוסיפו בלמים גדולים יותר וקינחו במנוע עצבני וזהו.

לצורך העניין, פולקסוואגן עשו שינויים מקיפים יותר בכל הקשור להבדלים בין גולף TSI רגילה לגולף GTI, אין ספק.

 

מסקנה, אלפא יכלו לעשות כאן משהו יותר רציני, אך גם מה שקיים רחוק מהתיאורים שלך.

למה זה לא קרה? אני רק יכול לנחש שכרגע עיקר המשאבים של קבוצת פיאט מופנים לקרייזלר והתפשטות עולמית ופחות לאלפא רומיאו (פרארי מחוץ למשוואה הזו כמובן).

 

נ.ב. למרות כל האמור לעיל, השרשור עוסק דווקא בג'ולייטה 170 כ"ס ולא בתלתן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא להתפלא אם הרכב שביצע את המדידה טופל קלות לפני שיצא לסבב והוא לא בספסיפיקציות שנמכרות לציבור הרחב אלא משופרות משהו.

שמענו כבר על מקרים שכאלה מיצרנים אחרים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

זה לא שהיא הקיפה את הרינג ב8:08 דקות, בדומה לרנו מגאן מסויימת :)

 

אני לא חושב שקשה להאמין לזמן הנ"ל. הוא כנראה הטוב בקטגוריה, אבל יש לקחת את הדברים בפרופורציה.

 

נ.ב. Shmelov, יש רשימות יותר מפורטות ומעניינות מזו הקיימת בויקיפדיה, בכל הנוגע לזמני הקפה ברינג.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לא להתפלא אם הרכב שביצע את המדידה טופל קלות לפני שיצא לסבב והוא לא בספסיפיקציות שנמכרות לציבור הרחב אלא משופרות משהו.

שמענו כבר על מקרים שכאלה מיצרנים אחרים.

איזה קטע לראות אתכם כאן בVAG פורום מתפתלים כך. מענין איזה תאוריות קונספירציה נוספות יעלו כאן :-D

פורסם

אנ'לא מבין מה העליהום על הג'ולייטה. אני מסכים שניתן לשפר את סעיפי ההתנהגות, אבל סה"כ גם בגרסאות ה'בסיס' לא מדובר על קוטלת קנים. אישית, אני חושב שגרסאת התלתן ירוק שלה טובה למדי - אם כי הייתי רוצה לראות מנוע יותר גדול (נגיד, 1.8 והלאה).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

58 סמ"ק הם הבעיה? :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
איזה קטע לראות אתכם כאן בVAG פורום מתפתלים כך. מענין איזה תאוריות קונספירציה נוספות יעלו כאן :-D

 

אין קשר בין זמני הקפה לבין היותו של רכב מהנה על הכביש. לפעמים זה מתחבר (מגאן קאפ), לפעמים אלו עולמות שונים לחלוטין (אודי S3). הGTI היא במובהק לא מכונית מסלול, לטוב ולרע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...