Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מישהו במרחק 20 ס'מ ממני נגיד ואני בא לזנק עם האוטו, ואני נותן לו נגיעה (לזה שמאחורי) אשמת מי זה?

 

לא קרה לי חס וחסה סתם התעניינות..

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לעניות דעתי - אם בגללך נוצרה פגישה (הדרדרת אחורה) - אשמתך. לאדם מאחוריך אין שום שליטה על כך. מה שכן, רוב הסיכויים שהוא ייצא אשם. יהיה לו מאוד קשה להוכיח שאתה זה שנכנסת בו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

כי תכלס אני לא יכול למנוע הדרדרות (בעיקר שאני גיר רובוטי ואין לי אפשרות לזנק יותר טוב- כי אין לי קלאץ') מצד שני, הוא זה שנדבק אלי.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
לעניות דעתי - אם בגללך נוצרה פגישה (הדרדרת אחורה) - אשמתך. לאדם מאחוריך אין שום שליטה על כך. מה שכן, רוב הסיכויים שהוא ייצא אשם. יהיה לו מאוד קשה להוכיח שאתה זה שנכנסת בו.

ומה עם שמירת מרחק?

פורסם

גם אני מהרהר בשאלה הזו כאשר מישהו נצמד אלי מאחור.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

בעקרון, מדובר באישום הרגיל של אי שמירת מרחק.

 

באירופה זה מצב מאד נפוץ, משום שרוב המכוניות ידניות. לפיכך, רוב הנהגים והרוכבים יודעים לשמור מרחק רב

יותר בעליה מאשר במישור. זה גם לא נחשב לבושה או חוסר יכולת אם מדרדרים מעט לאחור, סה"כ מצב נורמלי.

 

לגבי הסמארט, אני די בטוח שבלם יד עדיין יש לך. למד להשתמש בו בחכמה ולא תצטרך לשאול שאלות כאלה.

פורסם

איך הוא אשם? למה נראה לך שצריך לשמור מרחק גם בעמידה?

אחת הסיבות העיקריות היא שהאוטו הולך אחורה בזינוק בעלייה,טסט לא מעבירים אותך אם אתה לא שומר מרחק מהרכב מקדימה,אתה צריך לראות את הגלגלים של אותו הנהג שמלפניך.

פורסם
הרכב שמאחור,הוא צריך לשמור מרחק ולא להצמד אליך.

 

אתה מבין שאנחנו מדברים על מצב של תנועה עירונית כן?

שומר מרחק שומר מרחק, אבל כמה אפשר כשאתה בפקק?

או אם כן שמרתי מרחק סביר מאוד, ועד שהרכב מלפני התעשת, הוא כבר הדרדר את כל המרחק ששמרתי ופגע בי?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
הרכב שמאחור,הוא צריך לשמור מרחק ולא להצמד אליך.

 

נכון, אין דיון בנושא.

רק חבל שבארץ אנשים נצמדים לך לתחת כאילו שזה יעזור להם, זה באמת מעצבן.

רק לאחרונה, שיוצא לי לנהוג ביוםיום ברכב עם גיר ידני אני שם לב לצורה שאנשים נדבקים לי לתחת.

 

סער

פורסם

ככל שאני יודע, גם באוטו אוטומטי יש שתי דוושות. אפשר להשתמש בהן לזינוק בעליה.

כאשר אתה עוצר בשיפוע חד ואתה בכיוון עליה, נסה ללחוץ את הבלם ברגל שמאל ואת התאוצה (לא חזק!) ברגל ימין. שחרר את שמאל לאט יחסית, כאילו היתה מצמד. זה עובד, תנסו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
בעקרון, מדובר באישום הרגיל של אי שמירת מרחק.

 

באירופה זה מצב מאד נפוץ, משום שרוב המכוניות ידניות. לפיכך, רוב הנהגים והרוכבים יודעים לשמור מרחק רב

יותר בעליה מאשר במישור. זה גם לא נחשב לבושה או חוסר יכולת אם מדרדרים מעט לאחור, סה"כ מצב נורמלי.

 

לגבי הסמארט, אני די בטוח שבלם יד עדיין יש לך. למד להשתמש בו בחכמה ולא תצטרך לשאול שאלות כאלה.

 

איך אני יכול להשתמש בבלם יד לזינוק בעליה?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...