Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידוש רכב ישן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

קיצור יצא איזה 20 ומשהו אלף, היום הרכב שווה אולי 6K, אבל נוסע ומבחינה מכאנית כמו חדש רק שים דלק ותיסע טפו3X, כמה שאני לא אוהב אותו (חרא התנהגות, צריכה זוועתית, לא מהנה לנהיגה), אבא שלי חושב כלכלית ומשאיר אותו.

[/b]

 

 

 

אבא שלך ממש לא חושב כלכלית. הוא חושב עם הבטן.

 

כי חשיבה כלכלית הייתה מביאה אותו מזמן לזרוק את הרכב לסוחר רכב, אחרי התיקון העצבני הראשון.

 

כל רכב, אפילו יונדאי אקסנט, היה חסכוני ממנו ב-20% ואמין ממנו פי 1000.

 

בכסף שזרקתם על תיקונים ומנועים מייבוא ומייצוא, אפשר היה לשלם חצי מרכב בן 3. ואת החצי השני לממן בעזרת חיסכון בדלק.

פורסם

אני השקעתי לפני קצת יותר מחצי שנה בלנסר 92 מנוע מיבוא ורדיאטור חדש.

עכשיו לא יהיו בעיות באוטו, ולא יודע אם היה שווה לי להביא אוטו משנתון קצת יותר גבוה, כי עכשיו האוטו נוסע כמו חדש.

 

עכשיו יהיו לך בעיות אחרות באוטו. אולי גיר, אולי קצרים חשמליים...וכו' וכו', כיד הדמיון.

 

הסיבה היחידה שבמדינה שלנו ממשיכים לנסוע רכבים כאלה ישנים, היא בגלל שעושים תוכנית גריטה עם תקציב זעום.

 

אני די בטוח שאם הייתה לך את האופציה להעיף את הרכב ב-3000 ש"ח עם המנוע התקול והרדיאטור הישן, היית בוחר לגרוט אותו ולקנות בכסף של המנוע והרדיאטור משהו קצת יותר חדיש, אולי לאנסר 97.

פורסם

קודם הגיע התיקון של הרדיאטור, ואחרי חודש החלפת מנוע.

אלה לא דברים מתוכננים, ובסך הכל זה לא היה כל כך שווה אבל ככה זה מכונית מה אפשר לעשות.

פורסם
אבא שלך ממש לא חושב כלכלית. הוא חושב עם הבטן.

 

כי חשיבה כלכלית הייתה מביאה אותו מזמן לזרוק את הרכב לסוחר רכב, אחרי התיקון העצבני הראשון.

 

כל רכב, אפילו יונדאי אקסנט, היה חסכוני ממנו ב-20% ואמין ממנו פי 1000.

 

בכסף שזרקתם על תיקונים ומנועים מייבוא ומייצוא, אפשר היה לשלם חצי מרכב בן 3. ואת החצי השני לממן בעזרת חיסכון בדלק.

 

פעם היא עלתה מעל 30K הקוואליר.

 

אנחנו לא מסתכלים בכלל על קוריאניות וגם לא רוצים יפניות (שתי נפשות עם 1.93 מטר בשר ודם, אל תזכיר סיוט שנקרא אקסנט, אני יסכים לנהוג באקסנט אולי אם ישלמו לי דלק חופשי).

 

איזה חצי מרכב בן 3?

זה נראה לך כמו היום שקונצרן VW כל שבועיים יוצא ושובר את השוק כל פעם?!

 

 

חסכון בדלק בינתיים זה לא מעשי, יונדאי אקסנט תאכל 1\10 בעיר, הקוואליר אוכלת 1\8, זה לא מעשי לחסוך לטווח הארוך.

נעזוב את האקסנט, אם אתה רוצה לחסוך באופן מעשי, במושגים של שנת 03 04 (מתי שקנינו אותה בערך), אתה צריך רכב שעושה 1\14 בערך בעיר.

פונטו תעשה לך צריכה כזאת, אבל לך תשווה נוחות של קוואליר לפונטו או רכבים בסגנון.

 

מה גם שאז הדלק לא היה כמו היום, אז לא היה קריטי, ככה שגם במשך השנים היה עדיף לשלם יותר דלק ולהנות ממכונית חזקה ומרווחת, ולא מפחנוע שדופק את הגב.

 

 

 

תאמין לי הקוואליר אמינה מאוד!, אין בה כלום עם תחכום.

גיר 3 הילוכים וותיק מאוד, מעולה, בלי סיבוכים וטכנולוגיה.

מנוע גדול נפח פשוט, נתונים טכניים של מנוע 1.6L ואפילו פחות, אבל אוכל כל רכב 1.6 חוץ מקורולה וסיויק של אותם השנים. (מבחינת מהירות ומבחינת סחיבה, כבר ניסינו אותו בים המלח באוגוסט 5 אנשים ומטען מלא עם מזגן).

אבל כרגיל רגיש להזנחה יותר מקוריאנית או יפנית.

 

 

 

לפותח האשכול, הדוגמא שאני הבאתי הייתה על רכב שדאז היה שווה 30K, דייהו רייסר חבל על הזמן והכאבי ראש, אם אתה לא מתקן אותה בבית (שיהפוך לנוהל, כל יום עד 2 בבוקר אתה תשב עליה), חבל על הכסף במוסכים.

 

תחסוך ותקנה רכב נורמאלי, היום השוק חלש מאוד, אתה מביא אחלה מכוניות בתקציב נמוך של 10K מקסימום 15K. (אמריקאיות ישנות דוגמא הקוואליר יש הרבה ולא קשה למצוא במצב טוב, יש צרפתיות ישנות כמו הסקסו\205\106\קליאו1 וכדומה, יש פונטו, יש קוריאניות כמו יונדאי, יש מה להביא בקיצור, לא כלכלי להשקיע ברכב של כמה אלפים בודדים).

פורסם

 

תאמין לי הקוואליר אמינה מאוד!, אין בה כלום עם תחכום.

[/b]

 

אני מאמין לך, אבל בכ"ז הוצאת 20 אלף שקל על תיקונים. אז אמונה לחוד וכלכלה לחוד.

פורסם
אני מאמין לך, אבל בכ"ז הוצאת 20 אלף שקל על תיקונים. אז אמונה לחוד וכלכלה לחוד.

 

גם מאזדה או הונדה או טויטה שיעברו הזנחה, יצטרכו גם סכום דומה כדי להביא אותם למצב טוב.

 

גם אם תסתכל על זה טוב, כל פעם בא משהו חדש, והרוב בגלל מוסך חרא שלא יודע להחזיק מברג.

(אם מההתחלה הייתי מכיר את המוסך שאיתו אני היום, ב8K היה רכב חדש, מצב יותר טוב ממה שעכשיו.)

פורסם

לעולם אל תשקיע כסף ברכב ישן. לעולם. ברכב יש כל כך הרבה חלקים ציריות, גומיות, רצועות, פלסטיק, בידוד, חלקים נעים שגם אם תשקיע 40 אלף בגרוטאה לא תביא אותו למצב של רכב יותר חדש. כסף שתשקיע בתיקונים עדיף להשקיע ברכב יותר רענן שבנוסף לשקט נפשי אולי יציל את חייך בתאונה.



 

גם מאזדה או הונדה או טויטה שיעברו הזנחה, יצטרכו גם סכום דומה כדי להביא אותם למצב טוב.

 

גם אם תסתכל על זה טוב, כל פעם בא משהו חדש, והרוב בגלל מוסך חרא שלא יודע להחזיק מברג.

(אם מההתחלה הייתי מכיר את המוסך שאיתו אני היום, ב8K היה רכב חדש, מצב יותר טוב ממה שעכשיו.)

 

קאווליר שלך לעולם לא תהיה רכב חדש גם אם תשקיע 80 אלף בתיקונים. בלתי אפשרי. לא יקרה. אתה אף פעם לא יודע מאיפה תגיע התקלה הבאה שתתקע אותך באמצע שום מקום עם מכסה מנוע מורם והוצאה נוספת כספית אדירה.

פורסם

NIR 100

 

מה שתיארת על הקאווליר זה פשוט מטורף! זו ממש לא חשיבה כלכלית !

צריך להציב גבולות כשזה מגיע להוצאות על רכב. אחרת אתה נכנס למעגל הקסמים ובמצב של תקלה נוספת אתה מוצא את עצמך: "השקעתי כל כך הרבה,מה,אני לא אסדר גם את זה ויהיה לי רכב פיקס?.. :screwy: "

 

 

באופן אישי אני הגדרתי לעצמי שאם אני הולך לשלם X כסף ב Y זמן על Z ק"מ = ביי ביי רכב :wave2:

 

לא כולל רכבים מיוחדים עם ערך סנטימנטלי !

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...