Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית חתולית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי העסק הזה נראה יותר להלבנת כספים מאשר משהו רווחי עם כאלה עלויות

 

+1

 

עוד כיוון,

נניח והתמזל מזלי ואני עשיר.

ונניח שאני תחמן כמו כל עשיר מצוי ומחפש מפלט מס כלשהו.

מה מונע ממני לשלם על מספר מונית ולרכוש רכב פאר שישמש "כמונית" ולקבל החזרי מס נאים ביותר.

כמובן שמספר מונית עולה סכום לא מבוטל, אך כאשר רוכשים רכב שעלותו יותר מ-700,000 ש"ח אולי זה משתלם (באבי אביה משתלם) וכבונוס אני גם מקבל החזרים על הדלק (שמכוניות מסוג זה אוהבות לשתות)..

אז נכון, מידי פעם יש לעצור לאיזה אזרח תמים שחושב שזו מונית לגיטימית...

 

אגב, השימוש ככלי להלבנת כספים הוא גאוני לא פחות.

אומנם הסכומים לא כל כך גדולים, אך ניתן בקלות להלבין כך באיזור ה-50K ש"ח בחודש ללא מאמץ ומבלי לעורר חשד.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ואחרי שכולכם סיימתם לשבח ולהלל את ה"יגואר" הנ"ל, ברור לכם שזו פורד מונדאו בתחפושת, כן?

(אגב, רכב לא רע בכלל בפני עצמו, אבל עדיין "רק" מונדאו)

 

XJ מבוססת על מונדאו?!?!

לא X, כן? XJ!

פורסם
לי העסק הזה נראה יותר להלבנת כספים מאשר משהו רווחי עם כאלה עלויות

תסביר בבקשה איך מלבינים כספים בדרך הנ"ל.

 

בטח שמותר , זה עדיין לא שוק עבדים ואם נהג מונית צריך כיוון נסיעה מסויים עקב הזמנת נסיעה או סיום משמרת , אף אחד לא יכול לקחת אותו לכיוון השני. מה שכן , אם נוסע נכנס כבר לרכב אז אז הנהג מחוייב לקחת אותו למחוז חפצו למרות שגם פה , זה לא שחור ולבן ואם הנהג לא מעוניין , אני לא רואה לקוח שבכל זאת ייתן לו את הפרנסה בכח.

לגביי היגואר , אני בספק אם הוא עובד כמו כל נהגי המוניות שאנחנו רואים ברחוב , לרוב מי שרוכש רכב כזה(אני משאר שהיחיד בארץ) כמו s350 או ls יש לו לקוחות/לקוח מאוד איכותיים . אני כבר שמעתי על איש עסקים שמעסיק נהג צמוד תוך שימוש בהטבות המס שיש ברכישה של מונית חדשה.

 

כל עוד הוא לא עם שלט פנוי, הוא לא חייב לעצור לאף אחד.

לעומת זאת אם נוסע עלה לו למונית אסור לנהג לסרב לקחת אותו.

כמו שנכתב, זה או מישהו שעובד עם לקוחות פרימיום קבועים,

או איש עסקים שרוצה לזכות בהטבת המס שמתלווה למונית עם נהג צמוד.

 

בדיוק, כמו כן אני אוסיף שהרבה עורכי דין משתמשים בשיטת הטבת המס דרך מונית (גם רכב חדש במחיר משתלם, גם החזרי מס על הדלק).

את זה אמר לי נהג מונית מזדמן שפגשתי ושאלתי אותו איך האוקטביה הישנה סוחבת, ואז כבר דנו על העסקים עם המונית כאשר המחיר לדלק כל כך גבוה..

1. בדיוק בשביל זה לעולם לא נופלים למלכודת של נהגי המוניות ולא אומרים להם דרך החלון לאן אתה צריך, פותחים את הדלת בנחישות, מתישבים בכיסא ואומרים לו "קח אותי לפיזדיולוך", עכשיו אין לו שום ברירה!

 

 

2.תסבירו בבקשה שלושתכם את הרווח שבעניין, איפה הטבת המס גלומה?

 

 

 

מה מונע ממני לשלם על מספר מונית ולרכוש רכב פאר שישמש "כמונית" ולקבל החזרי מס נאים ביותר.

כמובן שמספר מונית עולה סכום לא מבוטל, אך כאשר רוכשים רכב שעלותו יותר מ-700,000 ש"ח אולי זה משתלם (באבי אביה משתלם) וכבונוס אני גם מקבל החזרים על הדלק (שמכוניות מסוג זה אוהבות לשתות).. ...אגב, השימוש ככלי להלבנת כספים הוא גאוני לא פחות.

אומנם הסכומים לא כל כך גדולים, אך ניתן בקלות להלבין כך באיזור ה-50K ש"ח בחודש ללא מאמץ ומבלי לעורר חשד.

 

כלום לא מונע ממך אבל בכדי להחליט שיש בעניין רווח כספי, צריך לבצע איזו בדיקה חשבונאית שתוכיך את מה שאתם אומרים.

 

אני לא רואה פה שום פתח להלבנת הון או שהטבת המס משאירה אותך בכלל עם גרוש עודף לעומת האופציה האחרת (ואם כן, היינו רואים מאות מוניות מוסבות שכאלה ולא 3-4 יחידות).

 

 

ואחרי שכולכם סיימתם לשבח ולהלל את ה"יגואר" הנ"ל, ברור לכם שזו פורד מונדאו בתחפושת, כן? (אגב, רכב לא רע בכלל בפני עצמו, אבל עדיין "רק" מונדאו)

תבדוק את הנתונים שלך שוב!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ואחרי שכולכם סיימתם לשבח ולהלל את ה"יגואר" הנ"ל, ברור לכם שזו פורד מונדאו בתחפושת, כן?

(אגב, רכב לא רע בכלל בפני עצמו, אבל עדיין "רק" מונדאו)

ממתי יש מונדאו עם הנעה על הסרן הנכון?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הבחור התבלבל, לא נורא! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תסביר בבקשה איך מלבינים כספים בדרך הנ"ל.

 

 

 

 

 

 

1. בדיוק בשביל זה לעולם לא נופלים למלכודת של נהגי המוניות ולא אומרים להם דרך החלון לאן אתה צריך, פותחים את הדלת בנחישות, מתישבים בכיסא ואומרים לו "קח אותי לפיזדיולוך", עכשיו אין לו שום ברירה!

 

 

2.תסבירו בבקשה שלושתכם את הרווח שבעניין, איפה הטבת המס גלומה?

 

 

 

 

 

כלום לא מונע ממך אבל בכדי להחליט שיש בעניין רווח כספי, צריך לבצע איזו בדיקה חשבונאית שתוכיך את מה שאתם אומרים.

 

אני לא רואה פה שום פתח להלבנת הון או שהטבת המס משאירה אותך בכלל עם גרוש עודף לעומת האופציה האחרת (ואם כן, היינו רואים מאות מוניות מוסבות שכאלה ולא 3-4 יחידות).

 

 

 

תבדוק את הנתונים שלך שוב!!!

 

באמת שאני לא מומחה, אבל מחיפוש קטן ברשת מצאתי את הנתונים הבאים:

 

ראשית עלות השכרת מספר ירוק (מונית), מקור ynet:

דמי שכירות חודשיים של מונית: 900 שקל (לפני מע"מ)

עלות השכרת מונית לנהג נוסף: 150-160 שקל ל-12 שעות

מחיר ממשלתי לזכות למונית (מספר ירוק): כ-210 אלף שקל

מחיר מספר ירוק בשוק החופשי: 145-150 אלף שקל

 

שנית, עלות רכישת הרכב.

רכב אשר משמש כמונית מקבל הטבות מס ברכישה ע"י מס קניה מופחת עד לא קיים, כלומר הנחה של כמעט 50 אחוז (אאל"ט).

מקור, משרד האוצר:

מס קניה על מוניות ורכב סיור (רכב מדברי)

על אף שמערכת המס בישראל נמנעת, ככלל, מהטלת מס על אמצעי יצור, מוניות דורשות התייחסות מיוחדת בהיבט של המיסוי הירוק – שכן, מדובר בכלי רכב שהם בד"כ בעלי מנוע רב עוצמה ודרגות זיהום גבוהות יחסית, כאשר הנסועה הממוצעת שלהם גבוהה לאין ערוך מזו של רכב משפחתי או אף רכב עסקי. לפיכך הוחלט להטיל על מוניות מס קניה בשיעור 10% תוך הפעלת אותו מנגנון התמריצים אשר נקבע עבור רכב נוסעים. בנוסף שיעור הפחת למוניות יעלה מ- 20% ל- 25%. תוצאתית, מוניות שדרגת הזיהום שלהן תהיה עד 8-9 (תלוי גם במחיר הרכב), לא ישלמו מס קניה.

 

בנוסף, למונית יש החזר מס על הוצאות מוכרות בניהן: דלק, ביטוחים, טיפולים, תיקונים, רו"ח ועוד.

 

יש פחת ל-5 שנים על הרכב (סה"כ 100% מהרכב אתה מקבל כפחת)

 

יש החזר מע"מ על הרכב (עוד 16%, לא מעט).

 

אני מניח שיש עוד לא מעט הטבות נוספות אשר אפשר לנצל לטובתך, רק צריך רואה חשבון טוב (שגם הוא מוכר למס).

 

וכל זאת בעלות חודשית של 800-1000 ש"ח להשכרת מספר!

 

הסיבה בגינה התופעה לא נפוצה היא הצורך לנסוע עם "כובע" צהוב על הרכב, לא משהו שמושך את עשירי ישראל, אפילו התחמנים בניהם.

 

לגבי הלבנת הון,

נניח ואני לוקח פרוטקשן מבעלי עסקים בחיפה, ווניח שההכנסה החודשית שלי מפרוטקשיין היא 100K ש"ח בחודש.

אני יכול לעשות עם זה קניות במכולת ולקנות גם צעצועים ליד פה ושם, אבל אם אני רוצה לרכוש עם זה רכב חדש או בית זה כבר מתחיל להיות מסובך.

לכן, בתור עברין מתחיל אני הייתי רוצה להפוך את הכסף לנקי ושלא יעורר חשד.

אחת האלטרנטיבות היא הקמת חברות קש.

אלטרנטיבה נוספת היא הקמת חברת קש אשר אני גם יניב ממנה הנאה, לדוגמא מונית.

עבריין עם ראש טוב יכול להיות מאוד יצירתי.

פורסם

1. אין פה הלבנה, הוא עדיין יצתרך להסביר מאיפה צץ ההון הראשוני, זה שאמור להיות מולבן ע"י רכישת המונית.

 

בין אם עבריין רוכש X6 לשימושו האישי, לשימוש אימו או לשימוש כמונית, הוא עדיין יצתרך להסביר מאיפה הכסף ללא כל הכנסה תואמת.

תאמין לי שאם הייתה דרך להלבין כסף דרך רכישת מוניות, היית רואה פה יותר מוניות מזבובים.

 

2. מה שונה מאחזקת רכב בבעלות חברה או בליסינג? זאת ההשוואה שמעניינת אותי.

אני בספק אם הסיבוב הזה מסביב לחצי יקום גורר חסכון כל שהוא בהשוואה לליסינג תפעולי או לרכב שירשם ע"ש חברה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1. אין פה הלבנה, הוא עדיין יצתרך להסביר מאיפה צץ ההון הראשוני, זה שאמור להיות מולבן ע"י רכישת המונית.

 

בין אם עבריין רוכש X6 לשימושו האישי, לשימוש אימו או לשימוש כמונית, הוא עדיין יצתרך להסביר מאיפה הכסף ללא כל הכנסה תואמת.

תאמין לי שאם הייתה דרך להלבין כסף דרך רכישת מוניות, היית רואה פה יותר מוניות מזבובים.

 

2. מה שונה מאחזקת רכב בבעלות חברה או בליסינג? זאת ההשוואה שמעניינת אותי.

אני בספק אם הסיבוב הזה מסביב לחצי יקום גורר חסכון כל שהוא בהשוואה לליסינג תפעולי או לרכב שירשם ע"ש חברה.

 

 

1. ההלבנה היא לא ברכישת הרכב, זו לא הייתה הכוונה.

ההלבנה יכולה להיות בהכנסה "חוקית" מהעסק, כלומר אני מציג מחזור חודשי של 20-30K ש"ח נניח, וזאת כנגד קבלות אשר אני מנפיק ללקוחות (שהם בעצם עצמי) על נסיעות פקטיביות (אין ביעה להראות שהרכב נסע, אם אני באמת משתמש בו).

מאחר והרכב הוא רכב יוקרה אז גם הנסיעות יכולות להיות מתומחרות בהתאם וכמובן ללא מונה.

אז נכון שאני צריך לשלם מס הכנסה על ההכנסה (בניקוי מע"מ) אך עדיין זאת שיטה לא רעה להלבנה.

בשוק האפור אני חושב שזה עולה יותר (לא שבדקתי..)

 

2. אם אני לא טועה, לרכב עבודה (מונית) יש החזר גבוה יותר על דלק, פתור כמעט מלא ממסי קניה, והכרה בפחת מלא לאחר 5 שנים (לא חושב שיש את זה לרכב ליסינג רגיל).

אני מניח שיש כאן חכמים ממני אשר הפעילו מונית בעבר והם יכולים לתת תשובות טובות יותר.

פורסם

אז מה אתה אומר? שהנהג הפרטי של משפחת עופר עושה חלטורות ברכב הפרטי שלהם ואוסף נוסעים באמצע הרחוב שמפליצים להם באוטו, אוכלים גלידה מטפטפת וחורטים על צידי הדלתות "שימי בוסקילה המלך" וכל זה בכדי להמנע ממס?

 

 

יותר הזוי מהזוי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, אלון הסביר את זה מצויין.

שיש לך רכב שהוא מונית, כל ההוצאות עליו מוכרות במס, כולל פחת גדול,

ובעיקר מס קניה מופחת מאוד.

עדיין אתה חייב להראות שימוש ברכב, כדי שרשות המיסים לא תטען שזו

רמאות, או תכנון מס לא ראוי, כמו שקרה הרבה פעמים.

לגבי ההלבנה, כמו שאלון ציין, אם אני מדפיס קבלות של 50א' שקל בחודש,

ובעצם אני שילמתי לעצמי עם מזומן, אני מלבין את הכסף, ויכול מחר להסביר

מאיפה יש לי כסף לחיות, לקנות בית חדש, או כל דבר אחר, ויותר מזה,

לקחת כסף שמקורו במקומות מפוקפקים, ולהפוך אותו ללגיטימי.

נכון שבדרך תשלם עליו מיסים, אבל גם יש לך הוצאות על המונית שמקזזות

חלק לא קטן מזה.

למה אתה חושב שיש מלחמות בעולם התחתון על מחזור בקבוקים?

בעיקר כי אתה לא צריך להוכיח את מקור הכסף. כל ההומלסים, זקנים, סוחרים,

מקבלים ממך מזומן, ואתה הולך למתקן המחזור, נותן את הבקבוקים, ומקבל

חזרה את המזומן שלך, אבל חוקי למהדרין. אתה יותר לא צריך להוכיח מאיפה הוא בא.

פורסם

אושרי,

 

באמת סליחה שאני אומר לך את זה אבל להדפיס חשבוניות פיקטיביות בכדי להלבין כסף זאת האופציה הכי מפגרת בעולם.

 

על כל שקל שאתה מלבין אתה נותן שקל למדינה!

 

זאת התוכנית המבריקה שלכם להלבין כסף? :shock:

 

המקרה של הבקבוקים הוא דוגמא מעולה להלבנת הון אבל לא רלוונטית בכלום למונית.

על כל 10 אגורות שאתה משלם להומלס, אתה מקבל מהמדינה 25 אגורות.

גם מלבין וגם מרוויח מליונים.

 

מה אתה בדיוק מרוויח כשאתה ממציא חשבוניות פיקטיביות?

לתת חצי מההון שלכם למדינה סתם ככה?

 

ואל תחלום על החזרים מהמדינה, הם למדו את הטריק ובודקים היום טוב טוב למי מחזירים וכמה ולמה.

 

אני מקווה שלא יהיה לכם הון שחור אי פעם! :lol:

 

 

בדיוק באותה מידה, המחשבה שמשפחת עופר משתמשת ברכב הפרטי שלהם גם כמונית לכל דבר לאנשים ברחוב בכדי להמנע מכמה גרושים של אחזקת רכב היא מחשבה מופרכת מיסודה.

 

טוב, אבל כמו שגילינו לאחרונה, כשמושכים לטייקונים את שטיח המונופול מתחת לרגליים הם מתגלים במערומיהם כאנשי עסקים בינוניים ביותר.

 

כל הטייקונים בלי יוצא מהכלל הם מומחים בקשרי הון שלטון הרבה יותר מאשר מומחים בכלכלה וניהול עסקים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שמע, לגבי משפחת עופר או לא, אין לי מושג. מי שזרק את זה יכול אולי לשפוך קצת אור.

מצד שני תחשוב אולי שזו מונית שמשמשת את כל האנשים באותה קבוצה, לנסיעות ביום יום,

מה שאולי מצדיק את זה.

אני עדיין חושב שרוב המקרים שאתם מוניות פרימיום כאלה, זה בעיקר נהגים שעובדים עם

משרדים גדולים ואנשי עסקים שצריכים רכב מפואר ונוח, ולא מוכנים לנסוע נסיעה של שעתיים

בסקודה מתפרקת, או איזה פיז׳ו 306.

לגבי הלבנת הון, אני לא מתיימר להיות מומחה כזה גדול, אבל אני בטוח שמי שצריך את זה,

יודע בדיוק מה לעשות ואיך.


×
×
  • תוכן חדש...