רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 804 צפיות
בקרוב יוקמו 50 עמדות ברחבי הארץ אשר יקשו מאוד על סוחרים מפוקפקים לכלי רכב משומשים. בעזרת עמדות אלה המקושרות אל מחשבי רשות הרישוי, תוכלו לקבל מגוון נתונים מההיסטוריה התחזוקתית והתאונתית של הרכב המיועד.
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- 0 תגובות
- 603 צפיות
רוצה כבר מקום שיעשה לי שטיפה ברמה גבוהה גם פנימית וגם חיצונית ושלא ינקה לי חלונות עם סמרטוטים שמשאירים סימנים. למישהו יש מקום כזה באיזור ?
הודעה אחרונה מאת saar1320, -
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
שלום אשמח לייעוץ/ או כל עזרה אחרת. הרכב שלי מסוג גרנד צ'רוקי שנת 1994. רכב שטח 4X4. עקב תקלה עלה שמן מהנעילה האחורית לחלק האחורי של הרכב והציף את הכל. פירקתי את כל חלקו האחורי של הרכב עד לברזל. הרכב עבר שטיפה יסודית וייבוש. גם השטיח. אך לצערי השטיח במצב זוועה וספוג בשמן שלא עוזב בקלות. לאחר מספר נסיונות להסיר את השמן העקשן עם חומרי ניקוי וגרניק, לא נשאר ממנו הרבה ... רעיונות ועזרה נדרשים בתחומים הבאים: 1. פירוקיות שמתמחות בשטיחים כאלה ? הצבע לא כ"כ משנה לי. 2. במידה ואני מוותר על השטיח המקורי, ראיתי שיש מתחת חומר בידוד עבה מאד, איפה משיגים משהו דומה ? 3. איפה קונים שטיח לרכב ? האם יש סטנדרט מסויים ? נגד דליקות ? 4. רעיונות נוס…
הודעה אחרונה מאת nirfux, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
עזרה בבקשה, נשפך דבק 3 שניות על הדשבורד, איך אפשר להסר אותו.
הודעה אחרונה מאת nirfux, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
דגמי 2012 של לקסוס RX מגיעים לישראל עם מערכת היבירידית משודרגת, עיצוב חיצוני חדש ודגם F-Sport. מה דעתכם- שווה את המחיר או שיש חלופות שוות יותר? כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו וספרו לנו מה אתם חושבים! http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/683/%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa/%d7%9c%d7%a7%d7%a1%d7%95%d7%a1-RX-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-(2012)-%e2%80%93-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c
הודעה אחרונה מאת nirfux, -
שלום יש לי רכב ישן 93 עלה לכביש ב 95 140000 קמ מצב מכני מצוייין סובארו לגאסי מנוע 2000 ללא תקלות נזילה קלה במסרק זהו עוברת קבוע טיפולים ממש שמורה, עכשיו אני רוצה לדעת האם כדי לי לנסוע עם האוטו (מת"א) לאילת ועם אחרי נסיעה כזו האוטו יכול לגמגם או יותר גרוע להיתקע לי באמצע הדרך ? אשמח לשמוע את החוות דעת שלכם
הודעה אחרונה מאת Skity, -
היום המחזה הזה (ראה תמונה) נגלה לעייני. האם זו לוחית רישיון דיפלומטית או סתם תושב חוץ עם הרכב שלו? קצת מוזר לראות פג'ו חבוטה עם לוחית לבנה.
הודעה אחרונה מאת MeAndOnly, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 837 צפיות
ומי משלם ? הציבור (פעמיים: פעם במיסים ופעם שניה בדו"חות). נוסף על כך, אגף התנועה (לדברי מבקר המדינה) אינו מעביר באופן סדיר את נתוני התאונות בזמנים וע"פ מה שהוגדר. יש משהו חדש תחת השמש שלנו ? זה בספק... להמשך קריאה : http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000757253&nl=829&utm_source=2&utm_medium=email&utm_campaign=globesAlerts (עריכה - בכותרת צ"ל כמובן "המשטרה".)
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
The Skill not come with the money. משפט שנורא התאים ונכנס באמצע הסרטון. סרטון שאותי אישית הפיל מצחוק, מה שהכניס אותי לשוק זה תאונה של לא פחות מ260 קמ"ש בלי לחגור היישר לתוך סמי טריילר ולעמוד על הרגליים (דקה:7:43 למקצרים). http://www.youtube.com/watch?v=IdLHAqL8KJw&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. תהנו..
הודעה אחרונה מאת Miraz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כפי שמצוין בכותרת תדלקתי היום את הרכב ( פיז'ו 306 98 1800סמ"ק), וממש לפני הסיום כאשר מגיע הזמן של הידית לעצור את התדלוק באופן אוטומטי, לא קרה הדבר. למזלי עמדתי ליד הפיה שזה קרה ועצרתי את התדלוק כמעט מיד (נשפך אפילו פחות מליטר על הרצפה). סגרתי את המכסה לקחתי את הקבלה וניגשתי לאחראי התחנה כדי להגיד לו שיש כנראה תקלה האותה פיית תדלוק. אמרתי לו גם שאני לא מתכוון להתחשבן איתו על שקל שתיים ולהיכנס לוויכוח של מי צודק או לא, אבל אז הוא חייך ואמר לי שהאוטו שלי, הוא מה שגרם לזה ולא הפיה תקולה. "יש אוויר באוטו ככה זה בצרפתיות, אתה לא היחיד" אמרתי לו שיש לי את הרכב כבר שנה וזה אף פעם לא קרה לי, אז אוויר לא אוויר שיבדוק את זה כי חבל שזה יקרה לעוד אנשים. עכשיו …
הודעה אחרונה מאת nitzanc, -
-
(של בדיקת 4 גזים, אלא מה חשבתם) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4240442,00.html אם זה היה מלווה באפשרות לגרוט את כל המכוניות מהשנתון הזה ומטה, ניחא. במצב שנוצר כרגע, זו פשוט התעמרות, ובמי? שוב בחלשים, שמתחזקים בקושי איזו גרוטאה שתביא אותם ממקום למקום. לא נורא, ניסע ברכבת התחתית.
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 58 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
מקווה שתהנו לראות לפחות כמו שנהננו לעשות. לאון. http://www.youtube.com/watch?v=JzjB7823OUc&feature=youtu.be
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, מישהו יודע היכן ניתן להשיג חלפים למיני קופר? אני צריך חלק שקיים בשנתונים 2002-2006 חליפי או משומש מפירוק. רוב המקומות שהתקשרתי לא מתעסקים עם חלפים למיני קופר. מדובר בצינור המוביל מהגיר לקולר גיר. בחברה (קמור פ"ת) רוצים המון כסף על החלק 1000 ש"ח לפני מע"מ על צינור גומי !!! סכום לא הגיוני ברמה מצחיקה. חייב להשיג את החלק בדחיפות במחיר שפוי הגיר מפורק... תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת gal158, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 789 צפיות
צמיגים צרים: צמיגים רחבים: וכן, מדובר בדיוק באותו הדגם וכמובן שמדובר בצמיגים שהרכב הגיע איתם לארץ...
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
-
- 2 תגובות
- 835 צפיות
עוד שקר כלשהו ? http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/neosocket/7031111 לדעתכם...
הודעה אחרונה מאת sronis, -
יצא לי לעבור אתמול מכיוון אשדוד על כביש 4, קצת אחרי יבנה המשטרה חסמה את כל כביש 4 לכיוון דרום ויצרה פקק באורך של קילומטרים על מנת לבדוק שכרות. איך מחליטים על דבר כזה? מעקבים אלפי אנשים שעות על גבי שעות בפקק שפשוט לא זז, אנשים עמדו מיואשים ליד המכוניות שלהם בלי לזוז במשך שעות. פשוט ריחמתי על כל אלו שנתקעו לילה שלם ונהרס להם כל הסופ"ש בחסות משטרת ישראל. מישהו חייב לתת על זה אית הדין, פשוט ביזיון. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.351225401612190.78509.101236166611116&type=1 מה אתם אומרים? מישהו ניתקע שם? ראה את זה?
הודעה אחרונה מאת liorwohl, -
שלום יש לי פורד פיסאטה חדשה רציתי לדעת מה המדינות לגבי חלונות שחורים באוטו ידוע לי שניתן לשים רק מאחורה בצדי היושבים מאחורה אבל גם נאמר לי שבשימה האחורית אסור ומי שיתפס יקבל 1000 שקל קנס והורדה מהכביש האם זה נכון ?
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
מקרה טרי שקרה לי לפני כשעה. נסעתי בפניה יחסית חדה שמאלה, לא מכחיש, יחסית מהר. הכביש בעל 2 נתיבים, על מנת להשאר בנתיב שלי הייתי צריך לתת נטייה קצת שמאלה כדי לא לגלוש לנתיב השני. פתאום האוטו זורק(הנעה קדמית),לוחץ ברקס, ABS פועל, ESP פועל אני מרגיש שאין לי שליטה על הרכב, מרסן לצד הנגדי וזורק שוב לצד הנגדי, כך שלושה או ארבעה פעמים עד שנעצר. במזל(תודה לאלוהים), לא קרה כלום, כולם בריאים ושלמים כולל האוטו. חברים שהיו איתי באוטו אומרים שהממטרות התיזו מים על הכביש ובגלל זה הכל התחיל. חוץ מזה שלמדתי שיעור מה לא לעשות, בעתיד אני בכלל לא יגיע שוב למצב הזה, מה צריך לעשות במקרה שהרכב מגיע למצב כזה? תודה!
הודעה אחרונה מאת tamos, -
-
אהלן חבר'ה, קצת אובד עצות, אשמח לעצתכם. שמתי לב לדבר מטריד בדאש-בורד של המזדה שלי היום, פיסת בד בולטת בין התא כפפות לבין האיזור של המזגן. זו פיסת בד שאמורה להיות בין שני חלקי הדאש-בורד בפנים, ולא לבלוט בשום צורה החוצה. אני לא מצליח לחשוב על שום דרך שהיא תצא החוצה, מלבד מצב שבו מישהו פרץ לרכב (כדי להשתיל משהו), פתח את אחד הצדדים הללו וכשהוא דחף אותו בחזרה כדי לסגור, פיסת הבד נדחקה החוצה. אם מישהו מכם נתקל בזה אי פעם, או יש רעיון כלשהו אשמח מאד לכל טיפ בנושא. כי אני די בסרטים שאולי הכניסו לי משהו לרכב. אני מצרף תמונה שממחישה איפה פיסת הבד הבולטת. מדובר בכמה סנטימטר אורך, ובולטת החוצה כחצי סנטימטר
הודעה אחרונה מאת markmakov, -
עמוד עם "צקלקה"
מאת Rot20- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, יצא לי לסוע בכביש 4 ולהיתקל בעמודים ששמו עליהם צקלקות, לא עמוד נייד אלא ממש עמוד מקובע, כמו של מצלמה. מישהו יודע במה מדובר? האם סתם להתריע את הנהגים שיחשבו שיש שוטר וכך יאטו את המהירות? אולי משהו שקשור לשיפוצים בכביש?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4185415,00.html
הודעה אחרונה מאת Rinor81, -
שלום לכולם, מכיוון שחברה שלי עוברת לירושלים ותתחיל לעשות נסיעות קצת ארוכות יותר, ההורים שלה רצו לקנות עבורה רכב יותר בטיחותי מה-C3 שנת 2003 שהייתה לה (ונמכרה בקלות יתירה לא מזמן). מכיוון שעבור החברה עיצוב משחק תפקיד משמעותי, כבר מההתחלה ננעלנו על כמה מכוניות שמצאו חן בעיניה - מאזדה 2, פורד פיאסטה, סוזוקי סוויפט וכמובן - פיאט 500. האמת היא, שעוד כשהבאתי לה מאיטליה דגם קטן של 500 בצבע תכלת לפני שנתיים היא התאהבה מיד. מאז היא מספרת לי על כל 500 שהיא רואה ברחוב... השיא היה כשלפני כמה חודשים קנתה אחת השכנות שלי 500 אדומה יפיפיה, ואז נפל הפור - נלך לעשות נסיעת מבחן. אז נסענו לירושלים ובחזרה בדגם ה-1.4 האוטומטי. לאחר שעה של התפעלות על העיצוב הפנימי ביקשתי ממנה להתחיל ל…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
ידני או כפול מצמדים 1 2
מאת shayy-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 3 אלף צפיות
בעקבות דיון על יעוץ לרכישת גולף GTI שהפך לדיון במה עדיף ידני או DSG, חשבתי שזה נושא מספיק כבד. דעתי: מכוניות היום כל כך מנותקות וכל כך "מושלמות" שהגיר הידני הוא עדיין הנצר האחרון למעורבות אמיתית בנהיגה. כפולי מצמדים טובים מבצעים הרבה יותר טוב מכל נהג, וראיה לכך מסלולי המירוצים שבהם כפול מצמדים מחזק מעמדו. אז אמנם מי ש 0-100 זה החיים שלו, או ק"מ\לליטר בצד השני של הסקאלה, כאן כפולי המצמד שולטים, הם פשוט טובים מהיכולת האנושית ; אך מאידך, ראבק, החיים היומיומיים הם לא מסלול ורמת הביצועים של רוב המכוניות אינה ניתנת לנצול. לרוב המכוניות יש היום הגה אילם ואחיזת כביש סופר גבוהה, בנוסף למערכות ריסון והתערבות שונות (ונוותר על כל צירופי האותיות הנוצריות), כך שמי שרוצה …
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, יוצא לי לנסוע הרבה(יחסית) בכבישים משובשים. עכשיו השאלה שלי היא איך צריך לנסוע בכביש כזה עם ההגה? כלומר, לתת לו לשחק או להחזיק אותו שישחק פחות? **אני מניח שלתת לו לשחק אבל אני רוצה להיות בטוח. תודה !
הודעה אחרונה מאת yoyoav, -
-
- 6 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אז ככה חבר קנה אוטו השבוע והרישיון והטסט שלו פגו ביום שישי עכשיו אנחנו נהיה חייבים את האוטו לעבודה ביום ראשון מה הסיכוי שנצליח על הבוקר לקבל רישיון / או הערכה של הטסט?... אמא שלו שילמה באינטרנט את הרישיון תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
כל אחד הגיע מחור אחר לנשום קצת 116 אוקטן. אלו היו הכלי רכב המנהלתיים: ארוחת שחיתות באמצע הלילה, להכין כוח למחרת (לפחות לנהג). ועכשיו לעניין האמיתי, הנה כמה תמונות (חבל על הטקסט, אף אחד לא יקרא). חלקכם יבין את הבדיחה, חלקכם סתם יהנה (כמוני). המפץ הגדול: הרכב של באטמן: ושל רובין (נהג פחות טוב, מה לעשות...).
הודעה אחרונה מאת broshm, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
משתף אתכם בתמונות מיום מסלול שנערך ביום שבת יחד עם מועדון אבארט ישראל, תהנו !
הודעה אחרונה מאת Hold, -
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
שלום ברצוני לבקש התיעצות קלה למקרה שקרה לי לפני שעה הורדתי את חבר של ברחוב ללא מוצא.. עכשיו מאחורי היה רכב שלא ראיתי אותו במראה האחורית מאחר והוא היה מונמך.. עכשיו שבאתי לצאת נסעתי ברוורס במהירות איטית בשביל לצאת מהרחוב וברגע האחרון שמעתי ציפצוף ובום.. לכחתי קצת את הרכב קדימה בשביל ליראות מה קרה.. אני קיבלתי עיקום קל לטמבון שהצלחתי לסדר כבר עם היד יותר מאוחר והוא קיבל עיקום קל למספר רכב ולפינה הקדמית של הרכב (כאילו כנכס טיפה פנימה) נתתי לו את הפרטים שלי + מספר הפוליסה של הביטוח והוא צילם את הפגיעה שלי ושלו וניפרדנו בשלום.. רציתי לדעת מה יהיה מעכשיו עם אני צריך עכשיו לשלם לו או שחברת הביטוח עושה את את זה וכו... זה פעם ראשונה שאני מעורב בתאונה ואני מאוד מבולבל …
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
עיצוב, חומרים, תחושה, צבעים. הכל נראה שבלוני וחסר חיים. חיפשתי כמה מענינים וזה מה שקיבלתי ועדיין עוד לא מצאתי משהו מלהיב. אני לא מתכוון רק למכוניות סדרתיות, אפילו במכוניות קונספט עוד לא מצאתי משהו יפה באמת.
הודעה אחרונה מאת MercuryZ, -
