Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ככה איחלו לי סופש מכל " הלב "


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חארות! לצערי כולנו מכירים את זה. ולצערי הרב אני מכיר את זה יותר מידי טוב! לי יש את הרכבים הכי ישנים בשכונה והם זוכים להמון יחס מחארות למיניהם. יש לי רכב שכיום משמש לחלקי חילוף, עד לפני כחצי דנה היה מיועד לשיפוץ, ולמה הוא הדרדר למצב הזה? כל יומיים נזק חדש, סדק קטן בשמשה קדמית חתכו צמיג שברו גריל וטמבון. בנוסך בשלבי צביעת מכסה מנוע מישהו הביא לי תזכורת בצורת שפשופים על חצי מכסה מנוע, ועל הרכב של המשפחה בכלל שברו פנס וזאת לא מכה מרכב, שברו שמשה קדמית עם בלוק! היה לי פלסטיק קטן מאחורה ״קריש״ גם אותו תלשו וכל זה בשבועיים, ושקניתי אותו רכב כמו מה שניסיתי לשפץ באותו שבוע תלשו זכוכית מראה, כתבתי כל כך הרבה מקרים כי כולם קרו בתקופה של חצי שנה, וזה עוד לא הכל באותה תקופה, אני בכלל לא יכול לכתוב 20 דפים על מה שקרה במשך כל השנים. אבל המקרה שהכי הרגיז זה היה לפני כ7 שנים שהייתה לאימי פורד סיירה הצבע היה דהוי והוחלט לצבוע את הרכב, כמה ימים אחריי הצבע פשוט שרטו 2 דלתות ובאחת מהם היו אפילו כמה והכל שריטות ממפתח

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה זונות!

יש לך איזה קצה חוט?

בכל זאת לב, לא משהו שחורטים על הרכב כל יום.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לשכן שלי מרצדס עתיקה שהיא החיים שלו.

הוא לקח אותה לטיפול מיוחד בירדן, כן כן בירדן.

כמה ימים לאחר שחזר פינקו אותו בשריטות נוראיות וזדוניות של קנאה, והוא רחוק מלהיות עשיר, הוא פשוט מוותר על דברים אחרים עבור הרכב, רחמים עליו.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
למזלו של הבנאדם המצלמה הקדמית שיש לי ברכב לא תפסה אותו, הזמנתי כבר עוד מצלמה לשים בשמשה האחורית:evil:

רק במדינת ישראל יש את הדברים האלו, באירופה לא מצאתי שריטה אחת על מכוניות.

בכל מקרה מאחל לבנאדם שימצא את מותו כמה שיותר מהר.

 

 

מבאס אבל אין מה לעשות, גם אם היית יודע מי זה המקסימום שתעשה זה להגיש תלונה.

לא כדאי לקחת את החוק לידיים בגלל שריטה.

 

אפשר לדעת איזה מצלמה יש לך שמצלמת 24 שעות?

תודה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

לי יש יונה על הרכב בכנף האחורית ימנית

ובכנף האחורית שמאלית היה התחלה של סמל נאצי, שכולנו יודעים למה אני מתכוון..

בחיים לא התעצבנתי כ"כ משריטה!

עשיתי צביעה חדשה לכנף רק בגלל החריטה של הסמל המסריח הזה!

פורסם
שברת למישהי את הלב בתקופה האחרונה ?

 

מישהי שברה לי את הלב:wink:

 

D1winner,

המצלמה מצלמת רק כשיש תזוזה...

פורסם

זאת אחת הסיבות שלעולם לא אקנה רכב חדש, לא יודע עם הלב שלי יעמוד בזה :roll:

למרות שקניתי רכב שנת 94, הצבע השחור שלו היה מושלם וללא שריטה, אבל אצלי בעבודה, לא פותחים על הרכב שלך דלתות ליסינג, אלא מתופפים על הרכב שלך עם דלתות ליסינג, יש לי מעברי חצייה (רכב שחור, שריטות לבנות) מהפנס האחורי עד הקדמי ובכדי לוודא שאכן הפח לא יישאר ישר, סוכנים שלנו אוהבים לעשות פגישות עבודה עם לקוחות תוך כדי הישענות על רכבי העובדים, כך שהרווחתי כמה מכתשים (שקעים עגולים גדולים בפח) על הכנפיים הקדמיות ואחד מאחורה.

רבתי עם המון אנשים, צעקתי על סוכנים, איימתי בתביעות ונלחמתי עם קצין הרכב שלנו, בסוף האוטו שלי גמור חיצונית, ממשיכים להרוס אותו על בסיס יומי וכולם חושבים שאני משוגע, WELLCOME TO ISRAEL

כבר חתמתי...

פורסם

אולי ה ישמע דבילי אבל זאת הסיבה שאני כמעט לא שוטף את הרכב .

אחרי כל שטיפה היו משאירים "סימן" שהרכב עבר "בדיקה" :cry:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אין מה לעשות,רכב חדש עם מתחיל עם דאגות,אני עד היום פעם מציץ על הרכב בחניה שהכול בסדר.

אך זאת לא סיבה לא לקנות רכב חדש,נכון הסריטה הראשונה כואבת מאוד,אבל אפשר אולי לשים כיסוי,אך זה בעיקר תלוי מהשכונה שכול אחד גר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אצלי יש משהו דומה, ואפילו יותר גרוע.

התחילו פס ממכסה הדלק עד לקדמת הדלת הקדמית.

"למזלי" זה לא הגיע עד לשכבת הפח (שכבת הצבע בגרמניות עבה, אין ספק) אז זה לא בוהק בצבע כסוף.

 

כאלו בני אדם ייצורים - זה לא יאומן

פורסם

אני מצטער לראות את זה, זה מרתיח!

יש לי רכב בן 5 והוא מלא שריטות, ועדיין, כל שריטה מכאיבה מחדש.

אני מתנחם בעובדה שמבפנים (מכנית ואסתטית) הוא שמור מאוד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
גם אצלי יש משהו דומה, ואפילו יותר גרוע.

התחילו פס ממכסה הדלק עד לקדמת הדלת הקדמית.

"למזלי" זה לא הגיע עד לשכבת הפח (שכבת הצבע בגרמניות עבה, אין ספק) אז זה לא בוהק בצבע כסוף.

 

כאלו בני אדם ייצורים - זה לא יאומן

 

כמוני כמוך, בערב הראשון לאחר שקניתי את הרכב, חריטה מצד המכסה דלק ועד לקצה הדלת הקדמית... אין ספק שזה בזדון.

 

כראוי - איחלתי לו למי שהביא אותו לעולם למות בייסורים ומחלות קשות לא עלינו. 8)

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט


×
×
  • תוכן חדש...