Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ככה איחלו לי סופש מכל " הלב "


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים זבלים.. :evil:

הרבה כבר אין מה לעשות הרכב נשרט- זה הזמן לקנות כיסוי לרכב ובכל לילה או זמן ממושך לכסות אותו זה יוריד את הסיכוי לעוד כזה דבר.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין מזה מנוס, בלי להתיפייף זאת התרבות פה (או החוסר התרבות) לא משנה מה תעשה ישרטו / יהרסו לך את הרכב, בין אם זה "נשיקות בחניה" או שריטות פח ואל היותר גרוע...

 

גם אני אוהב שהרכב נקי ומנצנץ אבל בזמן האחרון אני מתחיל להבין שבלי חניה פרטית כל הנושא של שמירה על החיצוניות דווקא לא משרת אותנו כל כך טוב, בגלל אלף סיבות (צרי עין שרואים רכב נקי וכו') אז אני מוריד את מינון השטיפה שלי ומתנחם בעובדה שמכנית ובפנים הכל פיקס.

פורסם

חודש לאחר מסירת הרכב קיבלתי חריטה על מכסה מנוע. כעבור חודש - חודשיים זרקו אבנים על השמשות וגרמו לסדק בשמשה הקדמית. לפני חודשיים כיבו סיגרייה על הפנס הקדמי.



 

 

פורסם

לאור כמות הודעות פרטיות גבוה בנוגע למצלמה אני אתן פה תשובה,

כמעט בכל מצלמת דרך יש אופציה לצילום כשהרכב עומד. יש אפשרות כשיש תזוזה המצלמה מצלמת וכשאין תזוזה היא מפסיקה לצלם ושומרת את הסרט בכרטיס זיכרון.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המצלמה הזו טובה בלהוכיח את חפותך במקרה של תאונה או במקרה ששוטר עוצר אותך בטענה שלא עצרת בעצור שבאמת עצרת.:wink:

כדי לתעד פגיעה ברכב חונה צריך למקם מצלמה בחנייה.

אני תמיד משתדל כשזה מתאפשר לחנות מול בנקים/ כספומטים וחנויות שהסיכוי שיש שם מצלמות גבוה.

אני מאמין שזה יכול להרתיע פורצים וונדליסטים עם טיפת שכל בראש.

בכל אופן, זה שעשה את זה מגיע לו שיחטוף אוטם בשריר הלב, וכתוצאה מכך יקבל שיתוק בצד הגוף של היד שחרטה לך על הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
חניה פרטית, מצלמות, שום דבר לא יעזור כשאתה יוצא מחוץ לבית....

 

נו יופי ומה תעשה עם הראיות? תארגן כנופיה ותלך לצוד בשכונה?

פורסם

וכיסוי לא יעזור, בארץ הייתי מכסה את הרכב וביום למחרת מוצא את הכיסוי זרוק כמה מטרים מהרכב או רק על חצי אוטו, וכן הייתי קושר אותו לרכב כמו גדול.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...