Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבוע עם פיאט 500 חדשה (עדכון 1000 ק"מ בעמוד 3 ו-5000 בעמוד 4)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראיתי יותר גברים מנשים נוהגים ב500, אם כי חלקם לבשו חולצה בצבע ורוד :oops:.

נו ? הם לובשים חולצה מהארון בצבע יפה ולא צריכים אוטו כמו X5 כדי להיות 'גברים'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ראיתי יותר גברים מנשים נוהגים ב500, אם כי חלקם לבשו חולצה בצבע ורוד :oops:.

 

ynet רכב - הנבחרת של הקהילה הגאה - פיאט 500C :oops::oops:

 

כנראה עם גג נפתח אפשר להתרומם ביתר קלות.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

חמישה חודשים עברו (איך הזמן חולף...) ובדיוק 5000 ק"מ על השעון, אז הגיע הזמן לעדכון נוסף.

 

ה-500 מבלה את השבוע בירושלים ובסופ"שים חוזרת למרכז. לצערי היא חונה בחניות צפופות ופגעי הסביבה ניכרים בשריטות ונגיעות קלות מסביב, אחת לשבוע בממוצע. חלקן יורדות עם פלסטלינה, אחרות לא. יש גם שריטה כולל ירידת צבע מהפגוש, אבל אני לא מתרגש - פגושים לא בעיה לצבוע אם נרצה בעתיד. ואין מה לעשות - האוטו נועד לשרת את הנהג (או הנהגת במקרה הזה) ולא להפך.

 

שלושה עדכונים:

 

1. המצבר נגמר לפני כחודשיים, כשחברה שלי בטעות השאירה אורות דולקים כל היום בזמן שהייתה בעבודה (ב-500 הם נכבים אוטומטית, אבל אם מכבים אותם עם הידית ואז מדליקים שוב בטעות, הם נשארים דולקים). לאחר מכן מחשב הרכב עשה ריסט וקצת שיגע את המערכות. מד הק"מ התחיל להבהב ומערכת ה-blue&me הפסיקה לעבוד (שזה קצת מעצבן, כי גם הבלוטות' וגם נגן המדיה לא עבדו כתוצאה). הגעתי איתו למוסך ושם איפסו את זה (לקח איזה חצי שעה של התעסקות עם חיבור למחשב הרכב מצד המכונאי עד שהוא הצליח). מה שמטריד זה שזה קרה שוב איזה חודש אחרי, ונעלם עם כיבוי והתנעה. מוזר.

 

2. ה-blue&me זו מערכת קצת דפוקה. כן, אני יודע, כאן מגיעות כל הבדיחות על מיקרוסופט ואולי זה נכון - אין לי מושג למה הם היו צריכים לסבך אותה כל כך. הפעלת הבלוטות' מגלגל ההגה מבלבלת, ותמיד לוקח לו איזה 5 שניות להתחבר. נגן המדיה (דרך USB) לא קורא את כל הפורמטים והשיטוט בספריות מסובך. בנוסף, כשהוא מחובר מופיעה במסך הראשי במרכז הקונסולה הודעה שהוא מחובר שתופסת את כל המסך, במקום להראות את שם השיר, הספרייה או אפילו משך הניגון. שם השיר מופיע לכמה שניות בתחילת כל שיר - אבל רק במסך שבלוח השעונים מול הנהג (שזה טוב, אבל למה רק שם?).

 

3. צריכת הדלק עדיין נעה סביב 12.5-13 ק"מ לליטר. בשיוט במישור על 100 רואים גם 1:18, אבל העליות והירידות, כמו גם הנסיעה העירונית, עושים את שלהם. אני מעריך גם שללא מצב Sפורט היה אפשר להשיג צריכה עדיפה, אבל אז תגובות האוטו נרפות - אנחנו נוסעים תמיד עם S דלוק.

 

אה - מצורפות שלוש תמונות. כן, אני יודע שהאוטו נראה לבן. אבל זה בעצם תכלת מאוד בהיר. ליד 500 לבנה רואים את השוני היטב.

 

טוב, אז עברו 5000 ל-500. נתראה בעדכון הבא!

 

רוני

IMG_2171_1024a.JPG

IMG_2182_1024a.JPG

IMG_2189_1024.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רכשתי אחת לפני כחודש... אוטו מתוק שגורם לחייך כל הנסיעה. אני עם מנוע 1.2 ועם נסיעה עדינה (של זקנה..?!) מגיע ל-17 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

לדעתי האוטו מספק את הסחורה באיכות מצוינת, כיף, והרבה נעים בעיניים מבפנים ומבחוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותק של אוטו, כמי שהיה מעורב בפרויקט בפיאט במחלקת העיצוב,

אני יכול לספר שמדובר במוצר הכי טוב שפיאט הוציאה בשנים האחרונות by far.

לדעתי, דווקא ה-1.2 הוא המנוע המתאים יותר לרוח האוטו, הוא מרגיש לא פחות חזק מה-1.4 בטורים נמוכים, ונתוני המומנט יכולים לאמת את זה ובנוסף צריכת דלק מעולה.

ממתין לבואה של ה-twin air לארץ, 900 סמ"ק טורבו, 2 צלינדרים כמו פעם ו85 כ"ס.

בכל המבחנים נבחרה כגרסה המוצלחת ביותר.

 

Fiat-500-TwinAir-1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל נושא המערכת וה- BT לא ברור אצלהם, גם לא באלפא. אי אפשר לעשות משהו כמו VW/Skoda ולגמור סיפור? מה הבעיה להשאיר את שם השיר כל הזמן, ביחד עם כמה זמן נותר, לחצני קדימה/אחורה, וספריות?

אבל, זה כמובן לא העיקר בסיפור. העיקר שאתם נהנים :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתין לבואה של ה-twin air לארץ, 900 סמ"ק טורבו, 2 צלינדרים כמו פעם ו85 כ"ס.

בכל המבחנים נבחרה כגרסה המוצלחת ביותר.

 

מבחנים שקראתי בעתונות הזרה ציינו את המנוע כבעל צליל ואופי יחודיים, אך מעייף משהו בשיוט ארוך. ביקורת נרשמה ביחס לצריכת הדלק, אשר בפועל נתגלתה כרחוקה מאד מנתוני היצרן המרשימים.

 

בקרוב תוצג 500 טווין אייר אטמוספרית עם 65 כ"ס. יתכן וזו תהיה הקרובה ביותר במהותה ל-'500 של פעם'.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאהבתי.

חזרתי הבוקר ממילאנו, שכרתי את הפיאט 500 לנסיעה של יומיים, לונציה וחזרה.

 

חברה שלי ואני פשוט התאהבנו באוטו. קיבלנו את ה1.4 ידני.

לחזור לסוזוקי אלטו שלי אחרי הפיאט זה פשוט כפה ברמה של לחזור למשרד מהטיול :-P

 

אני הולך לבדוק אופציות מימון ל1.4 רובוטית !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית מגניבה בטירוף.

הייתי הבעלים של דגם POP 1.4 ידני במשך כמה חודשים עד ששמתי ידי על האבארט שהיא סיפור בפני עצמו.

 

אין ספק שחבל שהיבואן מקשה על הדגם הידני הוא מהנה בעשרות מונים והם גם בעל 6 הילוכים מה שהופך את המכונית לחסכונית ביותר מחוץ לעיר.

 

נקודה נוספת לגבי ההתנהגות של הרכב,

לרכב ישנם שני מצבי נהיגה, רגיל ו SPORT.

במצב ספורט ההגה הופך קשיח ומתקשר.

בנוגע להתנהגות, בממדים של הרכב הזה בחיים עוד לא נהגתי במשהו שמתנהג יותר טוב ממנה.

החיסרון היחידי (דיי משמעותי) בנסיעה אגרסבית על כביש ממפותל ומשובש המכונית יוצאת קצת משליטה עד שמחשב מחזיר אותה לדרך הישר (נכון גם לדגם האבארט הנוכחי שעליו אני נוהג היום).

 

לסיכום אני חייב להוסיף כמה מילים לגבי המתחרות שלה בשוק.

לדעתי האישית כיום אין לפיאט 500 מתחרים אמיתיים.

זה נכון שהיא יקרה מידי אבל שימו לב לפרטים הקטנים.

1-אם אני לא טועה היא הסופר מיני היחידה בעלת 100 כוחות סוס ממנוע אטמוספרי (הרכב מהיר מאוד ומגיב) בדגם הידני.

2- הרכב מגיע עם תוספות שלא קיימות אפילו באופציה בקטגוריה שלה (מערכת מולטימדיה, דיבורית , שילוב צבעים פנימי וכדומה).

3- רכב חסכוני ביותר גם בתחזוקה שוטפת וגם בתחזוקת הדלק שלו. (ביטוח = מחיר בדיחה).

4- ולסיום כמובן הפאן העיצובי של המרכב.

 

חסרונות בולטים:

אחרי הכל זאת פיאט ורמת ההרכבה והאיכות היא לא מהטובות שאני מכיר.

בנוסף, היבואן מציף את השוק בדגם הבסיסי (1.2) וגורם לרמת סחירות נמוכה כמשומשת.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סחירות נמוכה - זה נכון. השאלה היא עבור איזה דגם? סביר להניח שהדגם הבסיסי (1.2) באמת יסבול מסחירות נמוכה. מצד שני, הדגמים היקרים יותר (1.4 וצפונה), דווקא בשל מספרם המועט יחסית, לדעתי יזכו לביקושים ערים ביותר.

לא חסרות דוגמאות שתומכות בתיאוריה שלי. ימים יגידו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד,

אני מניח שאתה צודק.

את שלי , לא היתה לי בעייה למכור היא נחטפה.

אבל שוב הגרסה שהיתה לי היא דיי נדירה POP ידני 1.4.

 

ברוח הנושא שלשמו נפתח השרשור (קילומטרים שנצברו).

ה POP שלי נמכרה על 12 אלף קילומטרים ללא תקלות.

האבארט שלי מתקרבת היום ל 13 אלף ושם דווקא היו קצת תקלות.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...