Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבוע עם פיאט 500 חדשה (עדכון 1000 ק"מ בעמוד 3 ו-5000 בעמוד 4)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לטעמי לפחות ה500 הינה בחירה מעולה במיוחד למי שאוהב רטרו או יודע להעריך את העיצוב.

רציתי אחת לעצמי כרכב העבודה הצמוד שלי אבל היא לא מספיק נוחה בשביל לגמוע 200 ק"מ ביום מבחינתי.

כבר שבועים שאני רב עם הבוס שלי כדי שירכוש בעבורי כבר את הבראבו . הוא מצידו נעול במיתוס שלו שפיאט מתפרקת וכו וכו.והוא בכלל מעדיף את התוצרת של צמפיון?!.

 

נראה כמה זמן יקח לפיאט להיתגבר על המחסום הפסיכולוגי כאן בארץ . לי דווקא זה טוב אני תמיד מעדיף לנהוג ברכב שאין הרבה כמותו בכבישים.

לטעמי לפחות לפיאט היום יש כמה רכבים סופר מעניינים ובקלות בין המובילים בקטגוריה שלהם. { 500 לעומת המיני, והבראבו עדיפה על עדר היפניות עם החיבור הקדוש בין ה1600 לאוטומט}

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם ה-500 רחבה יותר - יצא לך לשבת במושבים האחוריים? בגרסאות הבסיס מדובר על ספסל של ממש (ב-500C דווקא היו מושבי עור נחמדים. יכול להיות שיש בגרסאות נוספות - אני מדבר מניסיון עם ה-1.2). דווקא מרחב הרגליים היה לא רע, אבל בלתי אפשרי היה לשבת על המושבים האלה לתקופה ממושכת. יותר מזה, ניסית לכוון את תנוחת הנהיגה? בלתי אפשרי להכניס לשם יד, ואני לא אוכל הרבה :roll:

 

מבחינה דינמית לא התרשמתי מה-500 (אבל אין לי איך להשוות אותה לפנדה כי לא נהגתי בה). יצא לי לנסוע עליה בעיקר בעיר ולא בדקתי את מגבלות האחיזה שלה. קודם כל, מפריע לי ההגה המצועצע שמרגיש כאילו הוא שוחה בחבילה של בלו-בנד שבילתה זמן-מה מחוץ למקרר. מפריעה לי תגובת הדוושה ההססנית והסינטית. מפריעה לי נוחות הנסיעה, שלא ממש הצליחה להרשים - גם בעיר. מפריעה לי התיבה הרובוטית שמציקה מאוד בנהיגה עירונית. במצב רגיל היא לא מורידה הילוכים, במצב ספורט היא לא מעלה.

 

 

נזדמן לי לנהוג בכל גרסאות המנוע של ה-500 לרבות הדיזל והאבארת' המוגדשים, בגרסאות ידניות ורובוטיות ובשלושת רמות הגימור(פופ, ספורט ולאונג').

 

ה-500 הראשונות שיצאו ביולי 2007 היו מרושלות מעט מבחינה דינמית. ייאמר לזכותה של פיאט שהיא לקחה את הביקורות שנכתבו ברצינות והכניסה את המכונית לתהליך שיפור מתמשך. דגמי 2009 נהנו מהגה משופר, דגמי 2010 כבר קיבלו את המוט המייצב האחורי שהיה קיים רק ב-500C ובאבארת', מה שאיפשר ריכוך מסוים של הקפיצים.

 

ל-500 אין את הברק הדינמי של המיני, אך היא מציגה ניהוג מגובש, זריזות טבעית והרבה שמחת חיים. ישנן לא מעט מכוניות מיני או סופרמיני שמציגות יכולת בוגרת יותר, פיאסטה למשל, או פאביה. היית בוחר במי מהן? אני לא, אבל הייתי מבין אם היית בוחר אחרת. עבורי, אופייה המגובש של ה-500 משמעותי יותר מהפער שבין הגה המספק בדיוקו ובמשקלו(שני פרמטרים עיקריים בהגה אלקטרומכני שנעדר כל תחושה), לבין אחד מוצלח מעט יותר כמו בקופר S(שגם הוא אינו מושלם).

 

לעניין הגיר, ידני ורק ידני(למרות שהרובוטי פחות נורא מזה שבטויוטה, למשל). לעניין הישיבה, 171 הס"מ שלי הרגישו בבית גם מאחור.

 

קח את המכונית לנסיעה ממושכת. נסה את ה-1.2 הידני ותראה שהחיים אולי לא מהירים יותר, אך הם שמחים(ויפים) הרבה יותר.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפי, אני יכול בקלות לצחצח את לשוני על היגויי יתר כאלו ואחרים - רק לא בהקשר של ה-500. עד עכשיו לא הותר לי לנהוג בה לבדי, וכשהחברה באוטו אני אפילו לא יכול להשמיע ציוץ צמיגים קטן מבלי לספוג מבטים מזרי אימה:twisted:

 

 

חכה עד אחרי החתונה, אז כבר לא יהיו לה הרבה ברירות...

 

בקשר לבחירה, אני מודה שהיא מפתיעה אותי.

אני מאוד אוהב את ה-500 אבל התמורה לכסף בינונית מאוד והשילוב של תיבה רובוטית בירושלים יכול להיות לא מוצלח במיוחד. זה כנראה מלמד שבשביל רכב נחשק הסיבות הרציונליות מקבלות חשיבות פחותה והלב גובר.

 

רק לא הבנתי איזה צבע זה...האם זה הלבן הנאוני המדהים של ה-500 שלעיתים נראה כמו תכלת בהיר מאוד? (לא הלבן פנינה הרגיל).

אם כן, צבע מיוחד מאוד!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו הזה מקסים. מסתבר שבכל הנוגע לעיצוב האיטלקים הללו פשוט מצויים בליגה אחרת. די להעיף מבט באלפות, בלי קשר לדגם, בכדי להבין שהתכונות שנמצאות ברגיל אצלנו במקום גבוה במערכת השיקולים, כמו שמירת ערך, אמינות ואפילו ביצועים, נוחות ודינמיות, פתאום הופכות לכמעט שוליות. כשמצרפים לכך את העובדה שה 500, כמו גם האלפות שהזכרתי, אינה ממש כשלון גם בתחומים ה"חשובים", אולי אף להפך, נראה שהקניה שלה הרבה יותר מובנת מאשר זו של מתחרותיה האפורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה דינמית לא התרשמתי מה-500 (אבל אין לי איך להשוות אותה לפנדה כי לא נהגתי בה). יצא לי לנסוע עליה בעיקר בעיר ולא בדקתי את מגבלות האחיזה שלה. קודם כל, מפריע לי ההגה המצועצע שמרגיש כאילו הוא שוחה בחבילה של בלו-בנד שבילתה זמן-מה מחוץ למקרר. מפריעה לי תגובת הדוושה ההססנית והסינטית. מפריעה לי נוחות הנסיעה, שלא ממש הצליחה להרשים - גם בעיר. מפריעה לי התיבה הרובוטית שמציקה מאוד בנהיגה עירונית. במצב רגיל היא לא מורידה הילוכים, במצב ספורט היא לא מעלה.

 

דינמית האוטו דווקא נחמד מאוד. יש מספיק אחיזה, ההגה ישיר ומדויק ותגובות השלדה הן כשל רכב קטן וזריז - מיידיות וטיפה'לה עצבניות, אבל יש בקרה שומרת ממעל אז זה בסדר גמור.

ההגה רך מדי במצב הרגיל וכך גם תגובת הדוושה, אבל לחץ על מתג "ספורט" (ב-1.4 בלבד) ותקבל הגה עם משקל מצוין ותגובת דוושה עדיפה משמעותית.

עם נוחות הנסיעה אני מסכים - כבר אמרתי שהיא קצת קופצנית מדי. דווקא בכביש המהיר זה פחות מפריע, בעיר יותר. אבל זה עניין של ציפיות. כאמור היא לא פחות נוחה מה-C3.

 

חכה עד אחרי החתונה, אז כבר לא יהיו לה הרבה ברירות...

 

בקשר לבחירה, אני מודה שהיא מפתיעה אותי.

אני מאוד אוהב את ה-500 אבל התמורה לכסף בינונית מאוד והשילוב של תיבה רובוטית בירושלים יכול להיות לא מוצלח במיוחד. זה כנראה מלמד שבשביל רכב נחשק הסיבות הרציונליות מקבלות חשיבות פחותה והלב גובר.

 

רק לא הבנתי איזה צבע זה...האם זה הלבן הנאוני המדהים של ה-500 שלעיתים נראה כמו תכלת בהיר מאוד? (לא הלבן פנינה הרגיל).

אם כן, צבע מיוחד מאוד!

 

הלו. חכה אתה עם החתונה. אני לא ממהר לשום מקום.

ואני מסכים שהתמורה לכסף בינונית - ככה זה כשמדובר במכונית נישה. אפשר להגיד אותו הדבר על מיאטה במובנים מסוימים :wink:

תיבה רובוטית - שוב, מציקה בנהיגה עירונית, פחות עם "ספורט" והרבה פחות עם מצב ידני. החברה טוענת בתוקף שהיא תתרגל. בוא נקווה...

 

הצבע הוא בדיוק זה שרואים בתמונה. כמו שאמרתי הוא קצת מוזר - באור לא טבעי או בשמש חזקה הוא נראה כמעט לבן. באור יום רגיל או בצל הוא תכלת מאוד דומה לשמיים. עמדנו לפני כמה ימים ליד 500 לבנה רגילה ורואים את ההבדל בקלות, אבל כשהמכונית עומדת לבד הרבה אנשים מתבלבלים שהיא לבנה.

יש ל-500 עוד צבע שאני זוכר שעלה בעבר עוד כמה אלפי שקלים, סוג של לבן פנינה מיוחד - זה לא זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה יפה. חברתך עשתה מעשה חכם שבחרה בפיאט 500 ולא באיזו סופרמיני משעממת.

בסופו של דבר, כאשר נכנסים לרכב כמו פיאט 500 ( עליו נהגתי מספר פעמים ונהניתי ) , יש תחושה

אחרת . ובעיקר שמחה יותר.

 

שיהיה במזל טוב ורק נסיעות טובות.

ששי כהן

 

wheel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאלתך - בוודאי. למשל כשלחברה שלי לא בא לנהוג. זתומרת, רק אם אתה מחשיב אותי בתור גבר :-P

 

וברצינות - הנה תמונה של הכלה (לא, לא של חברה שלי. הייתם מתים וגם אנחנו לא מתחתנים).

 

צולם בשעה של היום בה האוטו נראה לבן, אבל שימו אותו ליד אוטו לבן ותראו שזה צבע אחר, ושימו אותו באור שמש ותראו שהוא תכלת. אכן, צבע הפכפך :wink:

 

אגב, במיטב המסורת של הצילומים המקצועיים פה - שימו לב לקומפוזיציה, לפלייסמנט, לווייט באלאנס, לשימוש המושכל בפילטר, לתאורה המדויקת, לרקע המשתלב באופן מושלם בתמונה ובעיקר, כן כן, לעובדה שהיא בפוקוס.

 

רוני

IMG_1731_30.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקראו לזה OLD FASHIONED

 

כל יום לשלוח את אשר אני אוהב ל 130 ק"מ של כביש בין העמוסים בארץ ברכב בקוטן הזה ??

 

זה רכב עירוני עם אופציה לצאת לכביש בינעירוני.

 

אבל אם אתה משווה את גודלו לפיאט 500 המקורית אז הוא גדול.

 

מאחל לחברתך בכל מקרה קריירה משפטית מוצלחת. ( התמחות בעליון ?)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו באמת מכונית קטנה, אבל מבחני הריסוק טובים והציוד הבטיחותי מצוין. אין כאן חסרון לדעתי ביחס לקטנות אחרות. כמובן שיש חסרון ביחס לוולוו חדשה... בכל מקרה, מחוץ לעיר היא דווקא מרגישה מצוין, למעט עודף רעשי רוח.

 

וכן, בעליון, אם כי ביחס להלך הרוח הנושב כאן בפורום ביחס למערכת השיפוטית, אולי לא כדאי להתגאות בזה :wink: (ומצד שני, אולי היא תוכל לשנות משהו מבפנים :-D ).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נראה מצויין ודווקא מדליק שחברה שלך הולכת על רכב לא בנאלי.

 

להפתעתי רוב הנהגים שראיתי ב 500 היו גברים.

 

 

אני עדיין לא ראיתי גבר נוהג ב500. ואני רואה לא מעט 500.

למעשה עד היום בבוקר לא ראיתי גבר נוהג במיטו :)

(בעצם ראיתי את חבר הפורום שמתפרע על 80 קמ"ש בכביש בינעירוני ריק אבל חוץ ממנו - נאדה)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...