Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי רכב ישן 93 עלה לכביש ב 95 140000 קמ מצב מכני מצוייין סובארו לגאסי מנוע 2000 ללא תקלות נזילה קלה במסרק זהו עוברת קבוע טיפולים ממש שמורה, עכשיו אני רוצה לדעת האם כדי לי לנסוע עם האוטו (מת"א) לאילת ועם אחרי נסיעה כזו האוטו יכול לגמגם או יותר גרוע להיתקע לי באמצע הדרך ? אשמח לשמוע את החוות דעת שלכם

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הרכב מטופל ,ואין בעיות התחממות בנסיעות עירוניות ,דהיינו מערכת קירור תקינה ,לא צריכה להיות שום בעיה .

 

 

 

בברכה

מוטי

פורסם
אם הרכב מטופל ,ואין בעיות התחממות בנסיעות עירוניות ,דהיינו מערכת קירור תקינה ,לא צריכה להיות שום בעיה .

 

 

 

בברכה

מוטי

 

חיובי לא מתחממת טפו טפו מאז שקיתי אותה לפני שנה ואני נוסעה עליה כול יום כמאט 90 דקות אולך וחזור לצבא

פורסם

אם אתה נוסע יום יום 90 דקות. אני לא רואה סיבה שהנסיעה הזאת דווקא תשנה את הסיכון.

אל תשנה את אופי הנהיגה שלך. זאת אומרת מבחינת המאמץ הנדרש מהרכב.

עשה בדיקות אלמנטריות לפני היציאה - שמן(מנוע וגיר)/צמיגים/נוזל קירור וגם לפני החזרה.

קח איתך סלולרי לכל מקרה.

אבל אל תצלצל אלי :wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זכורים לי הימים הטובים עם הלגאסי 1990 1.6...

 

אחרי נסיעה ארוכה שלא הייתה אופיינית לשימוש הרגיל (אני חושב שלמצפה רמון), בה הרכב עבד רצוף הרבה שעות, ואף הצלחתי לחזור הביתה למרכז בשלום. יום לאחר מכן הנעתי כרגיל, התחלתי נסיעה, אחרי 5 דקות הורגש משהו מוזר. עצרתי בצד הדרך הרכב פשוט נחנק ונכבה...

 

הנעתי מחדש כרגיל והכל מאז כשורה :)

פורסם

בהנחה ומצבו של הרכב הוא אכן כמו שהינך טוען שהוא,לא רואה שום סיבה הגיונית לנסוע באוטובוס,אלא אם כן מכבידה עלייך הנסיעה עצמה.אני אישית לא הייתי מהסס לנסוע ברכבך לאילת גם מביתי שלי בצפת.רק כמו שציין ערן,תבצע מספר עצירות התרעננות בדרך ונסיעה טובה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

רק בירידות של אילת תשתדל לא ללחוץ חזק על הברקסים או לזמן ארוך מדי, זה לא בטיחותי.

הכי טוב להאט עם ההילוך הנמוך של הרכב.

Opel Adam S 2017

פורסם

סע לשלום :)

תצור כמה פעמים בצד להתרעננות-יש את הק"מ ה101 ואזור המלונות של ים המלח.

נראה לי יספיק.

תהנה בחופשה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
רק בירידות של אילת תשתדל לא ללחוץ חזק על הברקסים או לזמן ארוך מדי, זה לא בטיחותי.

הכי טוב להאט עם ההילוך הנמוך של הרכב.

 

+1

 

שים לב, לחיצה על דוושת הבלם לזמן ממושך מדי עלולה להביא לחימום הבלמים, וכתוצאה מכך לאי עצירה. הקפד להישאר בהילוך נמוך ובהתאם לתנאי הדרך. יותר חשוב, קח בחשבון את העליות שיש בדרך חזרה הביתה, הנסיעה חזרה היא בדרך כלל הקשה מבין השתיים (יש נטייה לרכבים ישנים, שאין מתוחזקים כראוי, וגם כאלה שכן מתוחזקים כראוי, להתחמם בעליות קשות).

 

בהצלחה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

בנוסף לאוטו יש גם צמיגים חדשים ו רפידות בקרסים חדשות ממש לפני כמה חודשים (ראוי לציין שבחורף הגעתי עם האוטו לחרמון )

פורסם

מנסיוני בנסיעות לאילת, ונסעתי בעבר עם הרבה רכבים, הכי חשוב לבדוק טוב טוב מערכת קירור.

גם אם ביום יום היא עובדת בסדר, בנסיעה ארוכה בחום של הערבה/מצפה רמון/אילת, יש הרבה מקרים

של התחממות, וזה בד"כ נגמר לא טוב.

לגבי צמיגים, בלמים, הגה וכד', זה לא קשור לנסיעה לאילת, זה תמיד צריך להיות תקין!

פורסם

ממליץ גם (ליתר בטחון ושקט נפשי) שיהיה לך גם צמוי גרירה (דרך הביטוח).

 

חוץ מזה תעצור מפעם לפעם ותסע רגיל

 

תהנה :)


×
×
  • תוכן חדש...