Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BRZ בארץ מחודש יוני (וגם GT86 כולל מחירים)


oranp83
שימו לב! השרשור הזה בן 4340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היבאונים הבלעדיים בחסות הרגולציה הממשלתית פשוט עושים מה שרוצים ,איך יכול להיות שרכב במחיר מקביל בחו"ל לרכב הזה נמכר בארץ ב35.000 שקל יותר זול מהרכב הזה.

מי שחושב שסובארו יחתכו מחיר פשוט נאיבי, נתנו לטיוטה ראשונים להפציץ מחיר ולקבל את הריקושטים ואז פשוט יעשו ישור קוו .

לא מצליח להבין את היבואנים שיש להם רכב שמקדם תדמית בונה מותג ורוח של מותג ,יכול למשוך ולקרב קהל חדש למותג ולפתח אותו למקומות אחרים ובעצם כל רכב כזה שיהיה על הכביש טוב יותר מכתבת תדמית שעולה המון כסף בעיתון בוחרים למכור אותו במחיר שכמעט ולא יראו אותם בכביש ,תזכרו מה עשה הGTI לפיזו בזמנו ,תיצרו תשוקה למוצר בזה שיראו אותו ויגרום לגירוי הבלוטה ואז מי שיקנה קורולה או B3 אולי יחשוב שיש ניחוח של רכב ספורט ברכב שלו .

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המחירים בהולנד, מה-1 ביולי 2012, אחרי רווח של היבואן ולפני מס על רכב (BPM, בשיעור משתנה של כ-40-45%) ומע"מ:

 

גרסאת בסיס 24,613 יורו [39,900 יורו כולל מסים]

גרסא מאובזת 25,919 יורו [41,690 יורו כולל מסים]

אוטומט 27,500 יורו [41,690 יורו כולל מסים (המחיר הסופי זהה לזה של הגרסא המאובזר משום שלגרסא זו "תווית אנרגיה" טובה יותר מזו של הגרסא הידנית)]

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, לשאלתך, להלן המחירים ביורו [בסוגריים- כולל מיסים]:

 

מיאטה 2 ליטר: 22,544 [35,740]

 

גולף GTI - ידני: 21,600 [33,290]

DSG י: 23,150 [35,590]

 

מגאן ספורט (גרסאת בסיס, רשימת האיבזור האופציונלי והחבילות השונות אינסופית): 19,267 [34,118]

 

לאון קופרה R (אין פירוט מחיר ללא מיסים, רק מחיר סופי) : [38,133]

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיילון יש שלט חוצות ענק של ה-GT86.

 

יכול להיות שהם הוזים שימכרו פה יותר מכמה יחידות בודדות במחיר הזה?

 

או שהפרסומת היא למטרת קידום המותג בלבד? "הבאנו רכב ספורט הנעה אחורית יפה, יה כל הכבוד לנו"?

 

בכל מקרה, בזיון של מחיר.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקורת ווידאו מאנגליה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=xa6-Z8fcPjQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סובארו יצאו במסע פרסום הזוי בגודלו ל VX החדשה.

 

עפ"י נסיוני בעולם הרכב ועפ"י הכרותי הקלה עם עולם הפרסום, תרשו לי להיות סקפטי אם המכירות (מכירות, כן? לא רווח) של ה VX יכסו בכלל את מסע הפרסום הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיג'ו RCZ THP200 עולה יותר יקר (237,000)

העניין הוא בלובינסקי שאצלם בדרך כלל יש יותר גמישות עם ההנחות.

 

מכירת רכב ספורט, ממש לא זהה למכירת טויוטה קורולה, יוניון מוטורס יצטרכו מאוד להתאמץ כדי לעבוד עם לקוחות פרטיים.

 

לגבי השוואה לדגמים מקבילים, יש הבדל בין להזמין כמות של אוונסיס/וורסו/ראב 4 ולקבל הנחת כמות לבין להזמין יחידות בודדות של GT86.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סובארו יצאו במסע פרסום הזוי בגודלו ל VX החדשה.

 

עפ"י נסיוני בעולם הרכב ועפ"י הכרותי הקלה עם עולם הפרסום, תרשו לי להיות סקפטי אם המכירות (מכירות, כן? לא רווח) של ה VX יכסו בכלל את מסע הפרסום הזה.

 

לא יודע, פה (צ'ילה) אני כבר מכיר 5 אנשים שיש להם XV.

הם נחטפים כמו לחמניות חמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי יודע, אולי אני טועה וגם כאן הן ייחטפו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדעה של 220,000-230,000 ש"ח.

 

מה שעצוב שככה אנחנו נראים בארץ, עד שיש רכבים סבבה כבר המחיר כל כך גבוה (ואני לא מדבר על הביטוח עדיין) שקשה לרכוש אותם. אבל באירופה מחירים מאוד נוחים כי אצלם יש רכבי ספורט אמיתיים והם היקרים, אצלינו כל רכב משפחה רגיל מתומחר הרבה מעל כמה שמגיע לו ואז כשיש רכב שהוא טיפונת חזק יותר אז יאללה בלאגן מעל 200,000

 

ישראל. עצוב אבל נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...