Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BRZ בארץ מחודש יוני (וגם GT86 כולל מחירים)


oranp83
שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבל שמחליטים במקום הלקוח ומביאים כבר רכב מאובזר.

אם היו נותנים אופציה לרכב ברמת גימור בסיסית זה היה חוסך איזה 10-15 אלף,

ולהוסיף לפה מיקוח קטן ואולי כל העסק היה מתקרב למחיר שמתחיל בספרה -1..

 

וזה לא רק טויוטה, הרבה דגמים מכל מני יצרנים מיובאים בגרסה שהיא לא הבסיסית - וזה מעצבן.

נראה מה יהיה אם הBRZ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם סובארו רוצים לשחק אותה בענק (תקשיבו שם, אני יודע שאתם בהאזנה), שיביאו את ה BRZ ערומה, מופשטת, עם טאסות, טמבונים בצבע שחור (מה שנקרא גירסת TUNING), מזגן רגיל (ולא בקרת אקלים), בלי גג שמש, ללא ריפודי עור ושאר קשקשות, ידנית כמובן ושיתמחרו ב 188K ש"ח.

 

הצלחה מובטחת!

 

 

רוצים גם פרמיום?

שייבאו בנוסף גם איזה גירסה מקבילה לטויוטה ויתמחרו מה שבא להם, במילא לא יקנו יותר מידי (כמויות דומות להצלחות המסחררות של MR2 או S2000).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

370Z בגרסתה הבסיסית לאחר מיקוח תעלה 290,000 ש"ח.

 

אני רוצה לראות מי ישקיע בטויטה הזו 233,000 ש"ח ולא יוסיף 60 אלף ל370Z...

 

370Z בגרסה הבסיסית ביותר, ידינית, לא נמכרת גם לאחר מיקוח בפחות מ- 320,000. לא יעזור בית דין.

---

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם אם הוא צודק, הוא מתייחס ל 60K ש"ח כאילו כל אחד מאיתנו מנגב את התחת בחי*בון בוקר עם מינימום סכום כזה.

 

האללו, זה הרבה כסף, זה סכום שקונים בו פיקנטו חדשה מהחברה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהמחיר כרגע הוא יריית פתיחה בלבד.

אפילו תוכלו לומר קריצת עין למתחרה, משהו כמו " חבר'ה יש לנו סחורה טובה, אין טעם להוריד מכנסיים מהתחלה, חיו ותנו לחיות..."

ברגע שהתאומה תגיע, נדע אם המסר הובן ומה המחיר האמיתי.

במצב כזה, סביר מאוד להניח שהמחיר האמיתי יהיה נמוך מהמחיר הרישמי. אצל שתי המתחרות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תהיו כל כך אופטימיים. ראשית, טויוטה ישראל לא ממהרת לתת הנחות על אף רכב. שנית, המחיר נקבע גם ע"י היצרן בחו"ל. ושלישית - לפעמים יבואנים ויצרנים מעדיפים לתמחר מכוניות גבוה יותר מהשווי האמיתי שלהן מסיבות שונות ומשונות ואין הרבה מה לעשות עם זה. דוגמא אמיתית - יצרן שרוצה לקדם את מכוניותיו מבחינת המוניטין היוקרתי שלהן יתן להן מחיר גבוה במיוחד אפילו שהן לא טובות ממתחרותיהן, במטרה ליצור סביבן הילת פרימיום. דוגמאות פשוטות הן פולקסווגן, אלפא רומיאו והונדה (ולא רק בארץ).

בואו רק נקווה שסובארו אינם כאלה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

230? לא תודה.

 

נותר לי רק לקוות שהבודדות שיובאו יישארו באולמות התצוגה, עד שהיבואן ילמד את הלקח שלו.

 

אך ברור שזה לא יקרה.

 

ומאחר ובקרב עמי אני חי, ברור לי שכבר היום רצו כמה חמורים להזמין, העיקר להיות ראשונים בשכונה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ילמד בדיוק את אותו לקח שלמד משיווק ה MR2.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

370Z בגרסה הבסיסית ביותר, ידינית, לא נמכרת גם לאחר מיקוח בפחות מ- 320,000. לא יעזור בית דין.

 

היום אבי קיבל הצעה ל 370Z בגרסא המאובזרת, אוטומטית - 320 אלף.

 

ללא שום מיקוח. (המחיר הרשמי - 390).

 

כנראה שאפשר להוציא בהרבה פחות.

מגאן 265

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מומחה בתמחור רכבי ספורט אבל לא מבין על המהומה במחיר הרכב.

GTI שמבוססת על שלדה קיימת, רק טיונינג שלה, ומנוע קיים, עם (כנראה) הרבה פחות פיתוח עולה 200K, זה רכב עם שלדה ומנוע שפותחו מסקראץ', מה הבעיה בלתמחר אותו טיפה יותר גבוה?

חזרתי מארה"ב, מישהו שאני מכיר קנה GTI עם כסאות העור וכל איבזורים המיותרים, שילם 24K (פחות או יותר מחיר ה BRZ), בישראל אותה גירסה של GTI עולה 240K, פחות או יותר תמחור היבואן.

אם אתם כצרכנים לא מוכנים לשלם את מחיר הפיתוח של כזה רכב, כנראה שאין לכם זכות להתלונן על זה שלא מייצרים אותם יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם כצרכנים לא מוכנים לשלם את מחיר הפיתוח של כזה רכב, כנראה שאין לכם זכות להתלונן על זה שלא מייצרים אותם יותר.

 

כן... כי הרי בחו"ל, שמחיר הרכב פי 2.5 יותר זול מאשר בארץ, בתוך ה25K לא מגולם 'מחיר הפיתוח' נכון? :roll:

המחאה היא לא 'מחיר הפיתוח' אלא על החזירות של היבואנים פה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ילמד בדיוק את אותו לקח שלמד משיווק ה MR2.

 

אותו לקח שהם למדו מהסליקה? :wink:

מעניין מה יקרה ביום בו יפתח שוק הייבוא האישי. הלוואי שיבוא איזה "גולן טלקום" על סוס לבן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...