Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמנם פתחתי את הת'רד אבל לא רשמתי את ההעדפה שלי,

 

אני בוחר בסוויפט, למעשה הייתה לי התלבטות לפני כמה שבועות בין האיביזה/פאביה, סוויפט ופיאסטה

 

האיביזה והפאביה נופלות עקב שנתיים אחריות, מחירי ביטוחים גבוהים, בטיחות נמוכה יותר, צריכת דלק גבוהה יותר, עיצוב פנים.

ההתלבטות הקשה הייתה בין הפיאסטה לסוויפט שאת זה פתרתי ב-2 נסיעות מבחן

הסוויפט נבחרה בגלל שהיא הייתה חזקה וזריזה יותר, ידית הילוכים ממש חלקה וכיפית (יותר מבפיאסטה), הגה עם משקל הרבה יותר טוב מבפיאסטה (בכביש מהיר ההגה בפיאסטה ממש ממש קשה), עיצוב טוב יותר לדעתי (חיצונית ופנימית), מחשב דרך, מושב נוח יותר ותומך יותר.

פורסם

אין אפשרות לעשות POLL כאן באתר?

עדיף לעשות POLL ויזואלי, ככה אנשים יוכלו לראות גרף עם התוצאות ולא יצטרכו לעבור על כל הדפים ולחשב.

מצאתי את שני האתרים האלה שנותנים לך את האופציה הזו, הם נראים לי חינמים, תבדוק אותם:

http://pollcode.com/

 

http://www.acepolls.com/create

 

פורסם
אין אפשרות לעשות POLL כאן באתר?

עדיף לעשות POLL ויזואלי, ככה אנשים יוכלו לראות גרף עם התוצאות ולא יצטרכו לעבור על כל הדפים ולחשב.

מצאתי את שני האתרים האלה שנותנים לך את האופציה הזו, הם נראים לי חינמים, תבדוק אותם:

http://pollcode.com/

 

http://www.acepolls.com/create

 

כן, אין אפשרות לעשות סקר דרך הפורום, אבל לא נורא, אני אסכם בסוף

פורסם

מדברים פה על הריו, זה אכן רכב שהצליח להביא עוד סוג של מהפכה קטנה בשוק הסופרמיני במחיר הנקוב, בגלל האבזור העשיר יחסית והעיצוב המודרני- אבל לעניות דעתי מדובר בקאצ' קטן, מאבזרים את הרכב ע"ח דברים חשובים אחרים שהפחיתו את המחיר עליהן. שמעתי מחבר שההתנהגות של הריו היא החסרון הכי גדול שלה.

הייתי בוחר בפולו אף על פי יחסי ההעברה הקצרים. מצד שני כל הרכבים פה בעלי יחסי העברה קצרים יחסית....

פורסם

סיכום ביניים:

פיאסטה: 4

סוויפט: 4

ריו: 3

קליאו: 2

איביזה: 2

פולו: 2

פאביה: 1

 

הערה: יש אנשים שרשמו "או רכב X או רכב Y" ואת הבחירה שלהם לא החשבתי, אנשים שרשמו: כנראה ש/מעדיף את/"על הנייר רכב X" כן החשבתי.

פורסם

פיאסטה, ואם בדיוק לא יהיה במלאי אז הייתי הולך על האיביזה.

את הריו לא הייתי בוחר כי נראה לי שטכנולוגיות המנוע-הילוכים בקוריאה עדיין לא ברמה של היצרניות המובילות. או בשפה פשוטה, לפי הביקורות, הריו עגלה

פורסם
פיאסטה, ואם בדיוק לא יהיה במלאי אז הייתי הולך על האיביזה.

את הריו לא הייתי בוחר כי נראה לי שטכנולוגיות המנוע-הילוכים בקוריאה עדיין לא ברמה של היצרניות המובילות. או בשפה פשוטה, לפי הביקורות, הריו עגלה

 

סתם לידע כללי, הריו חזקה יותר וזריזה יותר מהפיאסטה, אז אם הריו עגלה, אתה יודע מה זה אומר על הפיאסטה.

פורסם

השאלה היא איך אותו כוח ואותו מומנט מתפלג לאורך הסל"ד ועד כמה מוצלח השילוב מנוע-גיר. ממבחנים שקראתי הבנתי שלריו חסר כוח בסל"ד נמוך. הנתון המקסימלי שעליו אתה מדבר טוב בעיקר לקטלוגים.

פורסם

רנו קליאו חובב מושבע של הדגם :wink: אחריה סיאט איביזה אוהב את הביצועים שלה.

הריו באמת עגלה והעברת הילוכים דיי נוקשה, היום הייתי על אחת וההילוך הראשון לא חביב במיוחד.


×
×
  • תוכן חדש...