Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה היא איך אותו כוח ואותו מומנט מתפלג לאורך הסל"ד ועד כמה מוצלח השילוב מנוע-גיר. ממבחנים שקראתי הבנתי שלריו חסר כוח בסל"ד נמוך. הנתון המקסימלי שעליו אתה מדבר טוב בעיקר לקטלוגים.

 

גם מבחינת נתוני האצות הריו זריזה יותר, אני לא אומר לרגע שהריו זריזה או מהירה כי היא לא, אבל לציין את זה כיתרון של הפיאסטה, כשהפיאסטה בעצמה די עגלתית זה לא רציני בכלל.

 

הכסף שלי היה הולך לזאת שלא לוקח לה 30 שניות להאיץ מ0-100 ושאני יצטרך להתאמץ לעקוף סמי טריילר בכביש מהיר.

 

משמע איזה רכב?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סוויפט, פחות בגלל הרכב הרבה בגלל העיצוב. ממש הייתי רוצה שתהיה ידנית GLX-I במחיר נוח - חלום !

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
השאלה היא איך אותו כוח ואותו מומנט מתפלג לאורך הסל"ד ועד כמה מוצלח השילוב מנוע-גיר. ממבחנים שקראתי הבנתי שלריו חסר כוח בסל"ד נמוך. הנתון המקסימלי שעליו אתה מדבר טוב בעיקר לקטלוגים.

 

הבעיה שלמבחנים/סקירות מביאים רכבים חדשים לגמרי עם קילומטרים בודדים. רכב בתול כזה סובל בדרך כלל מדוושה אנמית בעלת תגובהה קהה בסל"ד נמוך, וגם כשהטורים עולים.. הם עולים בגמגום כזה.

הריו שלי שעברה כ 5000 ק"מ מרגישה יותר משוחררת לעומת העבר (וגם צורכת פחות דלק מן הסתם), גם הוולסטר הידנית של אח שלי (שלכאורה יש לה מנוע יותר גדול וחזק..) סבלה ממחסור בכוח בסל"ד נמוך כשהייתה חדשה.

 

נקודת זכות נזקפת לכתבי רכב (במיוחד באוטו) שמציינים לאחרונה עובדה זו.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אני חשבתי לקנות את הקליאו אבל בסוף רכשתי את הפיאסטה.

אני ירושלמי ובינתיים לא הרגשתי מחסור משמעותי בכוח. אין לי כל חשש לצאת לעקיפה בעליה וכל זה בנהיגה רגועה של תקופת הרצה.

אני משער שכוח הוא עניין יחסי ולי זה מספיק לחלוטין. אני בטוח שבסוף תקופת ההרצה, כשהרגל תהפוך כבדה יותר, אני אהנה אפילו יותר.

לעומת הכוח הלא מרשים, התנהגות הכביש פשוט מופתית. אני עובד במושב ליד ירושלים ועושה הרבה נסיעות בכבישים מתפתלים ומהנים. אהבתי מאד לנסוע שם עם הקליאו הישנה שלי ועכשיו עם הפיאסטה זו פשוט חוויה ואני נוסע עם חיוך מרוח מאוזן לאוזן.

לטעמי ההגה הקשיח במהירות גבוהה הוא דווקא פלוס ענק. הוא אמנם לא מאד מתקשר בגלל התיגבור החשמלי, אבל הוא מגיב בחדות והתחושה היא שהרכב פשוט נוסע בדיוק לאן שאני אומר לו. זה מצריך ערנות גבוהה יותר - וגם זה רק יתרון בעיניי.

לסיכום (לדעתי האישית כמובן) - אכן יש רכבים עם תחושה חזקה יותר (כמו הסוויפט), אבל מבחינת התנהגות כביש הפיאסטה היא הטובה שבחבורה.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם
סוויפט, פחות בגלל הרכב הרבה בגלל העיצוב. ממש הייתי רוצה שתהיה ידנית GLX-I במחיר נוח - חלום !

 

אני דווקא הייתי רוצה שתהיה אפשרות להוסיף שדרוגים מהרמות גימור הגבוהות, אבל לא בטוח שאם הייתה רמת גימור GLXI בידנית, הייתי מוכן להוסיף את ההבדל במחיר, הGLS מאובזרת בצורה טובה מאוד, ההבדלים בין הרמות גימור ממש לא גדולים, למה היית רוצה רמת גימור יותר גבוהה, בגלל מה?

 

אני חשבתי לקנות את הקליאו אבל בסוף רכשתי את הפיאסטה.

אני ירושלמי ובינתיים לא הרגשתי מחסור משמעותי בכוח. אין לי כל חשש לצאת לעקיפה בעליה וכל זה בנהיגה רגועה של תקופת הרצה.

אני משער שכוח הוא עניין יחסי ולי זה מספיק לחלוטין. אני בטוח שבסוף תקופת ההרצה, כשהרגל תהפוך כבדה יותר, אני אהנה אפילו יותר.

לעומת הכוח הלא מרשים, התנהגות הכביש פשוט מופתית. אני עובד במושב ליד ירושלים ועושה הרבה נסיעות בכבישים מתפתלים ומהנים. אהבתי מאד לנסוע שם עם הקליאו הישנה שלי ועכשיו עם הפיאסטה זו פשוט חוויה ואני נוסע עם חיוך מרוח מאוזן לאוזן.

לטעמי ההגה הקשיח במהירות גבוהה הוא דווקא פלוס ענק. הוא אמנם לא מאד מתקשר בגלל התיגבור החשמלי, אבל הוא מגיב בחדות והתחושה היא שהרכב פשוט נוסע בדיוק לאן שאני אומר לו. זה מצריך ערנות גבוהה יותר - וגם זה רק יתרון בעיניי.

לסיכום (לדעתי האישית כמובן) - אכן יש רכבים עם תחושה חזקה יותר (כמו הסוויפט), אבל מבחינת התנהגות כביש הפיאסטה היא הטובה שבחבורה.

 

בנוגע להגה המתקשה, יש ויש, כרגע יש לי גולף דור רביעי, ובבין עירוני יש לו משקל בינוני אפשר להגיד, בסוויפט ההגה יותר קשה בבין עירוני וזה בסדר גמור, נותן תחושת ביטחון, בפיאסטה זה כבר מוגזם, זה לא נוח ודי מציק בעיני.

אין ספק שהפיאסטה מתנהגת מצוין, אני מניח שזה קשור גם לצמיגים הרחבים שלה (והנמוכים), אבל אני לא בטוח שניתן בנסיעה ממוצעת ואף למעלה מזה להרגיש הבדל בינה לבין הסוויפט שגם לה התנהגות מצוינת, אני כן יכול להגיד שהעברת ההילוכים בסוויפט חלקה מאוד וכיפית הרבה יותר מהרכבים שבדקתי (גם מהפיאסטה), צריך פשוט לנסות ומיד מרגישים בהבדל.

ויש גם את עניין הביצועים, שהם טובים הרבה יותר מבפיאסטה, כשמחברים את הכל, לדעתי, הסוויפט יותר מהנה לנהיגה.

פורסם

האמת שאני מסכים איתך כמעט לגמרי, אבל בתור מי שנוסע הרבה בכבישים הרריים ומתפתלים (לא בדיוק 'נסיעה ממוצעת') אני מעדיף בכל זאת את הפיאסטה.

ואין מה לעשות, בסופו של דבר היא פשוט 'עושה לי את זה' הרבה יותר - והלב הוא גם שיקול חשוב :-)

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 


×
×
  • תוכן חדש...