Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב גרוע איכות חומרים ירודה זללנית בדלק ירידת ערך מטורפת .רק דבר אחד טוב יש לי להגיד על הרכב אמינות אמינות אמינות .לפני חודש בערך פרסמתי שאני לא מצליח למכור את הרכב גם ב20.000 אלף פחות :קישור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=429260 ושאלתי אותכם מה הייתם עושים במצב שלי ,אז אלה שאמרו לי שצריך סבלנות צדקו בגדול ,קיבלתי על הרכב 22.000 אלף יותר ממה שהציעו לי במגרש מכוניות .אז לכל מי שלא מצליח למכור לחכות בסבלנות אם יש לך רכב שמור ואם נתונים טובים בסוף יגיע הקונה ,כמו שאומרים לכל סיר יש מכסה .דרך אגב הקונה הראשון שבא לראות את הרכב קנה . לסיום המלצה מי שחושב לקנות שיחשוב טוב טוב . בהצלחה

פורסם

אמינות אמינות אמינות.....

 

אתה מציעה לרוכב כביש לקנות מוטוקרוס.

יש אנשים שמה שמעניין אותם זאת אמינות, ואם הרכב עונה על הדרישה הזאת, זה יכול להיות הרכב המושלם עבורם.

כל אחד רואה דברים אחרים, דרישות שונות וצרכים.

 

אגב, אני לא מכיר את הרכב, סתם לא הבנתי איך הגעת לשורה התחתונה.

 

בהצלחה, ותתחדש עם הרכב העתידי.

פלג_

פורסם

אגב, יש לי שני סובארו בבית, B4 וGT.

 

הB4 רכב מעולה. אם אתה נוהג רגוע הדלק לא בשמיים.

יש לו מערכת הנעה כפולה והגה מעולה, חווית נהיגה שלא הרגשתי במתחרות שלו (וכן, נהגתי בהן).

האיכות חומרים לא גרועה כמו שאתה מציג. מן הסתם היא לא תהיה באיכות הגרמניות, אבל היא בסדר גמור.

מרווח מצויין עם תא מטען גדול.

 

לסיכום שרכב שנותן המון(!) יחסית למחיר שלו ולמחיר התחזוקה שלו. (בעיקר לחובבי נהיגה)

 

עצה שלי, רכב מצויין, ממליץ בחום.

פורסם
רכב גרוע איכות חומרים ירודה זללנית בדלק ירידת ערך מטורפת .רק דבר אחד טוב יש לי להגיד על הרכב אמינות אמינות אמינות .לפני חודש בערך פרסמתי שאני לא מצליח למכור את הרכב גם ב20.000 אלף פחות :קישור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=429260 ושאלתי אותכם מה הייתם עושים במצב שלי ,אז אלה שאמרו לי שצריך סבלנות צדקו בגדול ,קיבלתי על הרכב 22.000 אלף יותר ממה שהציעו לי במגרש מכוניות .אז לכל מי שלא מצליח למכור לחכות בסבלנות אם יש לך רכב שמור ואם נתונים טובים בסוף יגיע הקונה ,כמו שאומרים לכל סיר יש מכסה .דרך אגב הקונה הראשון שבא לראות את הרכב קנה . לסיום המלצה מי שחושב לקנות שיחשוב טוב טוב . בהצלחה

 

התיאור שלך מוגזם משהו..

1- נכון שמנועי בוקסר הם לא שיא החיסכון, אבל גם לסגנון הנהיגה ואופי הנסועה יש משקל.

2- איכות החומרים לא הכי טובה, אבל להגיד ירודה זה ממש לא לעניין, פנים הרכב עמיד מאוד ואיכות ההרכבה מצויינת.

3- לגבי אמינות : גם סובארו נכנסת לפעמים למוסך. לידיעתך - בשנים 2008/9 הייתה תקלה בממיר הקטליטי בדגמי B4, ותוקנה על חשבון החברה ברוב המקרים.

4- אם זמן המכירה הארוך גרם לך לשנוא את הרכב יותר ויותר, תרשה לי לספר לך שהשוק ממש ממש מוצף ברכבים. הורי ידידה מנסים למכור קורולה אוט' שנת 2009 (במצב מצויין) כבר מעל 3 שבועות.. מחיר הרכב במחירון 95 א' ש"ח. ההצעה הכי טובה שקיבלו היתה 82 א' ש"ח.. מגרשי הליסינג מלאים, ולרוב אפשר לרכוש שם רכבים עם אחריות מסויימת ומימון.

 

בהצלחה ברכישה הבאה!!

 

ג'ימי

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

כמה שטויות.

כרגע ברשותי ה בי4 השניה שלי כבר.

רכב איכותי, תמורה מצויינת למחיר.

הרכב בנסיעה רגועה לא בולע דלק אבל כשאתה צריך כח יש לך זמין.

 

כל אחד והדעה שלו אבל לא מסכים אם מה שכתבת.

פורסם
כמה שטויות.

כרגע ברשותי ה בי4 השניה שלי כבר.

רכב איכותי, תמורה מצויינת למחיר.

הרכב בנסיעה רגועה לא בולע דלק אבל כשאתה צריך כח יש לך זמין.

 

כל אחד והדעה שלו אבל לא מסכים אם מה שכתבת.

 

סתם בשביל לדעת מה זה לא בולע דלק ומה זה כן בולע דלק בשביל כל מי שהיה לו B4

ברכב שלי צריכה טובה היא 1 ל 11 ואילו כשאני עצבני זה יורד גם ל 1 ל 6

פורסם
רכב גרוע איכות חומרים ירודה זללנית בדלק ירידת ערך מטורפת .רק דבר אחד טוב יש לי להגיד על הרכב אמינות אמינות אמינות .לפני חודש בערך פרסמתי שאני לא מצליח למכור את הרכב גם ב20.000 אלף פחות :קישור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=429260 ושאלתי אותכם מה הייתם עושים במצב שלי ,אז אלה שאמרו לי שצריך סבלנות צדקו בגדול ,קיבלתי על הרכב 22.000 אלף יותר ממה שהציעו לי במגרש מכוניות .אז לכל מי שלא מצליח למכור לחכות בסבלנות אם יש לך רכב שמור ואם נתונים טובים בסוף יגיע הקונה ,כמו שאומרים לכל סיר יש מכסה .דרך אגב הקונה הראשון שבא לראות את הרכב קנה . לסיום המלצה מי שחושב לקנות שיחשוב טוב טוב . בהצלחה

 

אז כמה בסוף ירדת במחירון? (זה שמכרת ב- 22K יותר ממה שהציעו במגרש לא מספר אם זה יותר או פחות מ- 20K מתחת למחירון... אגב, אתה כמובן לא חייב להשיב, זה רק מתוך עניין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שיהיה במזל לקונה המאושר.

אחד הרכבים היותר מהנים לנהיגה שיש במחיר "עממי". מאובזר, עם התנהגות כביש נהדרת (הודות למערכת ההנעה הכפולה וההגה ה"כבד" שנותן תחושת שליטה מדוייקת), וכוח טוב+.

אכן הרכב אמין מאוד: בכדי לסבר את האוזן בקיבוץ ישנם B4 עם 350-380 אלף ק"מ שנוסעים מצוין ולא עברו אפילו תקלה בגיר, שיפוץ ראש והחלפת מכלולים עיקריים. נכון, הוא באמת שתיין לא קטן (אצלנו כל הB4 נוסעות על גז כך שזה מתאזן) אבל צליל הבוקסר שווה משהו בסביבות 2-3 ליטר ל100 ק"מ:wink: .

סה"כ לדעתי, זהו הרכב הטוב בקטגוריה שלו בשקלול כל הנתונים בין השנים 2007-2009 כולל.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
התיאור שלך מוגזם משהו..

1- נכון שמנועי בוקסר הם לא שיא החיסכון, אבל גם לסגנון הנהיגה ואופי הנסועה יש משקל.

2- איכות החומרים לא הכי טובה, אבל להגיד ירודה זה ממש לא לעניין, פנים הרכב עמיד מאוד ואיכות ההרכבה מצויינת.

3- לגבי אמינות : גם סובארו נכנסת לפעמים למוסך. לידיעתך - בשנים 2008/9 הייתה תקלה בממיר הקטליטי בדגמי B4, ותוקנה על חשבון החברה ברוב המקרים.

4- אם זמן המכירה הארוך גרם לך לשנוא את הרכב יותר ויותר, תרשה לי לספר לך שהשוק ממש ממש מוצף ברכבים. הורי ידידה מנסים למכור קורולה אוט' שנת 2009 (במצב מצויין) כבר מעל 3 שבועות.. מחיר הרכב במחירון 95 א' ש"ח. ההצעה הכי טובה שקיבלו היתה 82 א' ש"ח.. מגרשי הליסינג מלאים, ולרוב אפשר לרכוש שם רכבים עם אחריות מסויימת ומימון.

 

בהצלחה ברכישה הבאה!!

 

ג'ימי

 

תגיד , עם יד על הלב , אתה היית חושב לקנות רכב בן 3 ב 95 א"ש , כאשר רכב חדש בנילונים עולה כ 120 א"ש לפני הנחות אשר קיימות בשוק בשפע ?

מחירון הזוי לחלוטין אשר מדגיש את העובדה שככל הנראה המחירון ומי שכותב אותו רחוקים מאוד מהמציאות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תרשה לי לספר לך שהשוק ממש ממש מוצף ברכבים. הורי ידידה מנסים למכור קורולה אוט' שנת 2009 (במצב מצויין) כבר מעל 3 שבועות.. מחיר הרכב במחירון 95 א' ש"ח. ההצעה הכי טובה שקיבלו היתה 82 א' ש"ח.. מגרשי הליסינג מלאים, ולרוב אפשר לרכוש שם רכבים עם אחריות מסויימת ומימון.

 

 

מחירון הזוי. לדעתי גם 82 זה הרבה לרכב הזה. אפשר לרכוש היום רכבים מש"י 2009, שהם לא פחות טובים מהקורולה, ב-פחות מ-60K ש"ח. למעשה אפשר לרכוש משפחתית חדשה מהיבואן באזור 110K ש"ח.

פורסם
סתם בשביל לדעת מה זה לא בולע דלק ומה זה כן בולע דלק בשביל כל מי שהיה לו B4

ברכב שלי צריכה טובה היא 1 ל 11 ואילו כשאני עצבני זה יורד גם ל 1 ל 6

 

1-8.5/9 בממוצע אצלי ו 90% אצלי מהנסיעות זה עיר.

בינעירוני רגוע 1-12

עירוני 1-8.

 

1-11 תקבל אם תסע את הרוב בבינעירוני אבל לא לשכוח שזה לא טויוטה קורולה.

פורסם
תגיד , עם יד על הלב , אתה היית חושב לקנות רכב בן 3 ב 95 א"ש , כאשר רכב חדש בנילונים עולה כ 120 א"ש לפני הנחות אשר קיימות בשוק בשפע ?

מחירון הזוי לחלוטין אשר מדגיש את העובדה שככל הנראה המחירון ומי שכותב אותו רחוקים מאוד מהמציאות.

 

מצחיק. 95K. לרכב בן 3.

 

אני ניגש לכל סוכנות של CALAUTO, מקבל 100% מימון בלי לדבר יותר מדי, ולוקח ב-100K (אולי פחות) קיה פורטה או אולי אפילו קורולה זהה לחלוטין. עם 3 שנים אחריות.

 

היו צריכים לקחת במהירות את ההצעה של 82K ולברוח.

פורסם

יש לחבר שלי B4 וזה רכב מצויין, עם הייתי רוצה 2.0 אוטומטית בהחלט הייתי שוקל אותה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...