Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה שטויות.

כרגע ברשותי ה בי4 השניה שלי כבר.

רכב איכותי, תמורה מצויינת למחיר.

הרכב בנסיעה רגועה לא בולע דלק אבל כשאתה צריך כח יש לך זמין.

 

כל אחד והדעה שלו אבל לא מסכים אם מה שכתבת.

 

עד שלא תנסה הונדה אקורד לא תדע :)

קובי

:-)

פורסם
תגיד , עם יד על הלב , אתה היית חושב לקנות רכב בן 3 ב 95 א"ש , כאשר רכב חדש בנילונים עולה כ 120 א"ש לפני הנחות אשר קיימות בשוק בשפע ?

מחירון הזוי לחלוטין אשר מדגיש את העובדה שככל הנראה המחירון ומי שכותב אותו רחוקים מאוד מהמציאות.

 

אישית - לא.. ממש לא.

אם אני לא חנוק בכסף - מעדיף כבר לקנות רכב חדש.

אבל אל תשכח שיש אנשים שעדיין מחפשים מציאות - אני לא הייתי מוכן לקנות רכב מליסינג למשל, במחיר מציאה. בדרך כלל (לא תמיד) אלו רכבים שחסכו מהם משהו..

 

אגב, ממש היום נודע לי שאותה קורולה נמכרה ב 90 אלף..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

90 אלף ש"ח לרכב בן 3. מדהים. זה אשכרה מספרים של העולם הישן.

 

מעניין אם הדביל שקנה ידע שהוא יכול לרכוש רכב חדש דנדש בתוספת של 10K.

פורסם

אתה סתם מגזים ומשמיץ כי לא הצלחת למכור.

את גרסאת ה 2.5 ליטר אני לא מכיר אבל ה 2 ליטר עושה אצלי בבית ממוצע של 1:10 כבר כמה שנים טובות, חוץ מזה אין תקלום והרכב אמין.

לגבי האיכות חומרים היא איכותית ומבדיקה שעשיתי כשהרכב נרכש לא נפלה מהמתחרות שלה, ועובדה שאחרי כמעט 6 שנים אין קרקושים והנסיעה שקטה ורגוע.

 

זה שהשוק מת זה ידוע, אבל אל תאשים את הרכב.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...