Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה סותר את עצמך כי קודם אתה אומר שזה היה במהירות נמוכה ואחרי זה אתה כותב שנהג הג'יפ העיד שנהג הסופרב נסע מהר. אז כדאי שתחליט. שנית, בתאונה חזיתית שיש פצועה אחת קל זה מעיד יותר מכל על רמת הבטיחות וההגנה על הנוסעים. כמו שהסבירו לך קודמי, פעם מכוניות היו עשויות כמה שיותר חזק ומה שקרה בתאונות זה שכל האנרגיה של התאונה היתה עוברת אל הנוסעים. היום המכונית היא זו שסופגת את המכה, (הסבירו לך על איזורים סופגי אנרגיה) והנוסעים נשארים שלמים. בוא נגיד ככה, אם כל התאונות החזיתיות היו מסתיימות ככה, מספר ההרוגים בשנה היה חד ספרתי. הבאת דוגמה לא טובה כדי לפתח תיאוריה לא נכונה.

פורסם

אני דווקא חושב שזה מצויין, שתימעך הסקודה לעזעזל - העיקר שהנוסעים יצאו ללא פגע. כמו שאמרו כאן, כנראה שהג'יפ פגע בנק' גבוהה יחסית של הרכב ולכן אכל את כל מכסה המנוע, שבנוי לקרוס מכל שטות, זה שנפתחה כרית אוויר כנראה אומר שיש שם איזה 50-60 קמ"ש מצטברים בין שני הרכבים, ואם היה צורך לפנות את יושבי הסקודה לבית חולים (לא יודע אם זה עקב תפקידם) כנראה שהייתה גם מכה חזקה. בקשר לשמשה - לדעתי אמור להיות מנגנון שמונע מכרית אוויר להיפתח ללא חגורה ולכן כנראה שבאמת מדובר בשבר כתוצאה מהכ"א.

אבל - אף אחד מאיתנו לא היה שם בשביל לדעת מה באמת קרה - אז מכאן הכל ספקולציות.

לפי איך שזה נראה - כנראה הנהג התעסק במשהו ולא בנהיגה ואכל אותה.

אז חברים - כשאתם מאחורי ההגה תתנהגו כנהגים ולא כנוסעים!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הג'יפ פשוט טיפס על הסקודה.

הפצועים לא חגרו.

אין שום סיבה אחרת לפציעה כשתא הנוסעים שלם לגמרי למעט אי חגירה.

×
×
  • תוכן חדש...