Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמה לרכב


eph1983
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הגעתי למסקנה שמצלמה לרכב זה כבר ממש לא המלצה.

 

אני מחפש מצלמת 2WAY (מצלם קדימה ואחורה) באיכות HD עם מסך מובנה.

רצוי עם חישני תנועה.

 

האם משהו מכיר דגם טוב בארץ או בחול?

 

ערן.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

אני אתן לך דוגמה:

אתה נוסע בכביש במהירות קבועה, משהו חותך אותך ועוד לפני שהבנת מה קורה הוא לוחץ ברקס פיתאומי ואתה נכנס בוא מאחורה.

תהיה בטוח שאתה תצא אשם כי פגעת בו מאחורה!

הוא יכול לטעון שלא שמרת מרחק, שדיברת בפלפון ועוד כל מני בדיות.

 

או

 

נסעת בעיר, משהו קופץ לך לכביש ואתה פוגע בו!

לך תסביר לשופט שהוא נכנס לך באוטו.

 

בשונה מרוב המטומטמים בארצנו, אותי לימדו לקחת אחריות גם אם התוצאה כואבת. 

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

אתה דואג אם תעשה תאונה? לך תנסה להסביר לשוטר של מתנ''א שלא החזקת פלאפון ביד שהוא טוען שכן, או לך תסביר לו שלא שרפת אדום שהוא טוען שכן... , רק בשביל זה הייתי מתקין מצלמה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

ולעניין השרשור, יש מישהו שיכול להמליץ על דגם מסוים של מצלמה?

כבר כמה זמן שאני חושב לקנות אבל חוסר ידע / עצלנות מנעו ממני.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

השאלה איזו איכות אתה רוצה לקבל. מצלמות לתיעוד נסיעה בכמה מאות שקלים עם איכות בהתאם ולא משנה באיזה פורמט זה מקליט. כדי ליראות זוית מספיק רחבה מצד אחד וגם לוחיות רישוי צריך מצלמה טובה ולא זולה. מניסיון לדברים דומים אני משתמש בגו פרו 2 - מצלמה קטנה ומצויינת למטרות כאלה, המחיר כ1600ש"ח ליחידה (אתה תרצה בטח עוד אחת לשים בשמשה האחורית וזה מכפיל את המחיר). אתה יכול ליראות איכות הקלטה ביוטיוב - יש מלא אנשים שצילמו איתה סרטים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני רכשתי מצלמה בסיסית ב30 דולר באיביי, בדיוק לפני כשעה נשרף לי המטען שלה, היא כמעט שנה אצלי.

המטען נשרף לא כי הוא סיני, אלה כי חיברתי אותה לרכב בטרייד אין לצורך נסיעת מבחן, והחשמל שם כמו שאתה מנחש על הפרצוף.

והמצלמה עצמה מצלמת סבבה לגמרי, איכות לא שיא אבל רואים ושומעים היטב. זה מהסוג הישן בלי כל ה6 IR והחרטא, ה6 IR רכשתי והחזרתי מיד בחזרה, האיכות שם על הפנים לגמרי.

זאת תמונה של המצלמה שיש לי:

 

2-8.jpg?t=1301822596

 

הן עולות בסביבות 25$ כולל משלוחה בEBAY

אשמח אם מישהו כאן מכיר מקום שיש בו מתאמים\שקעים שממירים 12V ל5V 1.5A

פורסם
השאלה איזו איכות אתה רוצה לקבל. מצלמות לתיעוד נסיעה בכמה מאות שקלים עם איכות בהתאם ולא משנה באיזה פורמט זה מקליט. כדי ליראות זוית מספיק רחבה מצד אחד וגם לוחיות רישוי צריך מצלמה טובה ולא זולה. מניסיון לדברים דומים אני משתמש בגו פרו 2 - מצלמה קטנה ומצויינת למטרות כאלה, המחיר כ1600ש"ח ליחידה (אתה תרצה בטח עוד אחת לשים בשמשה האחורית וזה מכפיל את המחיר). אתה יכול ליראות איכות הקלטה ביוטיוב - יש מלא אנשים שצילמו איתה סרטים.

 

ובכל פעם אתה מכבה ומדליק את הגופרו ?

וכל הזמן מתעסק עם כרטיס הזכרון כשהוא מתמלא ?

פורסם

באיכות הכי נמוכה שהיא גם טובה, כלומר 720 ו25 פריים כרטיס זכרון מספיק ל7 שעות (יש קצב צילום שונה ורזולוציות עד 1080). אחרי זה צריך לרוקן. סתם למחוק אפשר דרך מכשיר, אבל אין לו מסך שיכול להציג את הסרט, לכן מחיקה על עיוור (כמה שאני יודע יש אפשרות לחבר מסך חיצוני). לגופרו יש מגוון גירסאות, כולל מיוחדות לרכב, אפשר לצלם כמו בערוצי ספורט שרואים את הנהג והכביש. בגלל זוית ראייה יוצא שלוחיות רישוי קטנות ואתה רואה אותן רק כאשר אתה קרוב לרכב. לאומת זאת במצלמות לא איכותיות כימעט ואי אפשר ליראות לוחית רישויי בכלל.

לא ממליץ לקנות גו פרו הישן, אם כבר רק 2. הבדל איכות תהומי.

אני עובר על הסרטים במחשב ומנקה אותם. סוללה סטנדרטית מספיקה ל2.5 שעות, יש סוללה גדולה שמספיקה ליותר זמן. אפשר לחבר לUSB למטען ואז להקליט כמה זמן שתרצה. לצערי גו פרו לא תומך עדיין בכרטיסים מעל 32 גיגה.

 

אני מדבר על דגם הזה של גו פרו:

http://gopro.com/hd-hero2-cameras/

 

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש לי GOPRO1 וקיויתי שב 2 הוסיפו את שתי האופציות הפשוטות שיש לכל מצלמת רכב.

1) להתחיל לצלם בחיבור מתח , להפסיק לצלם זמן מוגדר אחרי שהמתח יורד - חוסך התעסקות עם המצלמה ביום יום.

2) ליצור קבצים של 5,10,15 דקות ולמחוק את הישנים יותר כשהכרטיס מלא.

 

 

בנוסף לגופרו יש לי שתי מצלמות יעודיות לרכב נוספות , אף אחת מהן אינה HD אם כי הן מצלמות בסדר.

האחרונה שקניתי במחיר דיי זול היא זו :

http://www.goodluckbuy.com/x6000-2-0-inch-lcd-rotatable-dual-camera-lens-gps-car-dvr-with-g-sensors.html

 

היא מצלמת 640X480 יש לה שתי מצלמות , GPS ומד תאוצה כשה GPS גם שותל מהירות על הוידאו וגם מייצר קובץ KML.

 

פורסם
יש לי GOPRO1 וקיויתי שב 2 הוסיפו את שתי האופציות הפשוטות שיש לכל מצלמת רכב.

1) להתחיל לצלם בחיבור מתח , להפסיק לצלם זמן מוגדר אחרי שהמתח יורד - חוסך התעסקות עם המצלמה ביום יום.

2) ליצור קבצים של 5,10,15 דקות ולמחוק את הישנים יותר כשהכרטיס מלא.

 

 

בנוסף לגופרו יש לי שתי מצלמות יעודיות לרכב נוספות , אף אחת מהן אינה HD אם כי הן מצלמות בסדר.

האחרונה שקניתי במחיר דיי זול היא זו :

http://www.goodluckbuy.com/x6000-2-0-inch-lcd-rotatable-dual-camera-lens-gps-car-dvr-with-g-sensors.html

 

היא מצלמת 640X480 יש לה שתי מצלמות , GPS ומד תאוצה כשה GPS גם שותל מהירות על הוידאו וגם מייצר קובץ KML.

 

 

האם תוכל למצוא לי קישור לאותה מצלמה שהזכרת ב-eBay (זו שהזכרת אותה כבסדר)? האם האתר שפרסמת שולח גם לארץ?

 

האם יש הצדקה למחיר ה-80 דולר, יחסית למצלמות הרגילות שנמכרות ב-25 דולר?

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

×
×
  • תוכן חדש...