רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכולם, איני יודע אם זה התת-פורום המתאים, אך לא מצאתי איך להודות לבחור בשם asafasaf [מופיע באתר כמומחה ל- iphone ..], אשר בסבלנות רבה, תוך גילוי יידע רב, סידר/תיקן/שיפץ/התקין/.., לי את תוכנת הניווט, תוך מענה לכל גחמנותי.. איני מכיר אותו ומעולם לא דיברתי עימו טלפונית, אז בהיבט זה של האתר, תודה למפעילים שבזכותם קיימת פלטפורמה המאפשרת קיומם של "אספים" כאלו.. ותודה רבה-רבה לאסף..
הודעה אחרונה מאת mohen, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הייי, לא הצלחתי למצוא מידע רלוונטי בחיפוש אז אני אשאל כאן. האם ניתן להקפיא את הרישיון רכב? מה צריך לעשות בשביל זה? עדיף להשבית את האוטו לגמרי (להוציא מצבר למשל) או לבקש ממישהו לעשות איתו סיבוב פעם בכמה זמן? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת X plane, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
הי חברים. למי יש סיטרואן C1 או פיג'ו 107 לבנה ? לי יש סיטרואן כזו אדומה ואשמח להחליף את ה caps של המראות בין המכוניות. כך יהיה רכב לבן עם מראות אדומות, או רכב אדום עם מראות לבנות... משהו בסגנון המיני ... יש מעוניינים ? ליאור
הודעה אחרונה מאת 4Runner, -
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
היי, אני טס שבוע הבא לגרמניה ורציתי לקבל המלצה על מוזאון רכב מעניין בברלין. תודה. נמרוד.
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
רכשתי לא מזמן רכב עם אפשרות לגיר הנ״ל. השאלה שלי היא האם כדאי להשתמש בו לעיתים קרובות? הורדת הילוכים בבלימה וכו׳. תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 4 תגובות
- 859 צפיות
באנגלית: http://www.nytimes.com/2012/07/04/business/global/sergio-pininfarina-85-designer-of-sports-cars.html
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3 אלף צפיות
חבר מהעבודה ( בחור צעיר אחרי צבא, תפרן בתחילת דרכו ) רכש רכב מעניין השבוע. אני באופן אישי הופתעתי. סקודה פליסיה 1.6 מודל 2000 עם כ 150000 ק"מ , פרטי יד שניה עם אחלה מזגן, 5 הילוכים, כרית אויר, נעילה מרכזית וטסט לשמונה חודשים במחיר מגוחך של 5000 ש"ח :lol:!! אפילו יש רדיו דיסק ברכב .. לקחתי סיבוב - נוסע וסוחב מצויין. במחיר הזה - מומלץ.
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ערב טוב רציתי לשתף את חברי הפורום במקרה שקרה לי. יש לי רק כבוד למשטרת ישראל ושוטריה ואני דואג להתייחס אליהם בכבוד המגיע להם. אתמול יצאתי עם חבר לשטוף את הרכב שלי, בחנייה של הבית. זוהי חנייה משותפת למספר בתים. כמה חניות לידי עמדה דייהטסו ישנה. הרכב לא היה מונע אבל בקע מהמנוע רעש מאוד מוזר של חלק מכאני שמסתובב. הרעש היה חזק מאוד וחריג מאוד. מבט מתחת לרכב הראה שלולית בנזין וצינורית שמטפטף ממנה בנזין. לאחר שעברתי בין השכנים ואף אחד לא ידע מי בעל הרכב התקשרתי למשטרה ע״מ שיאתרו את בעל הרכב. לאחר 50 דקות הגיעה ניידת. השוטרים שהגיעו טרחו לבצע בדיקת רישיונות לי ולחברי במסוף ובדקו שהרכב שלי לא גנוב. (??) אחד מהשוטרים הסתכל על הדייהטסו כמה שניות ואמר לי ״נו …
הודעה אחרונה מאת bigfoot7375nadav, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים, יתכן ואני אחליף את רכבי בזמן הקרוב ברכב קטן וחסכוני יותר. מאחר ואני לא רוצה סתם לקחת רכב לבדיקה ולשלם כסף לחינם הייתי מעוניין לבדוק היסטוריית טיפולים לפני. האם הדבר אפשרי במדינתנו או שמא אני עובר על החוק? אם לא, איך אני בודק היסטוריה ברכבי פיאט? פשוט להתקשר או שאני חייב להכיר מישהו מבפנים? אשמח להסבר קל בתחום. תודה רבה, ויום טוב
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 36 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
ההודעה הזו מיועדת לכל מי שהתאכזב מאוטומוטור, לכל מי שציפה ליותר מפורמולה ישראל, לכל מי ששואף לספוג תרבות מוטורית באיזו תערוכת רכב בפרנקפורט, ג'נבה או פאריז - וגם לאנשים שהיו בתערוכות הללו וחשבו שהם נהנים. goodwood festival of speed מתקיים מדי שנה באזור יולי באחוזת גודווד העצומה שממוקמת כ-100 ק"מ מדרום ללונדון. נכון, הכרטיסים יקרים יחסית - עד 120 פאונד לכל הסופ"ש, אבל מה שאתם מקבלים בתמורה זה הסופ"ש המוטורי הכי מדהים שהיה לכם אי פעם, באחריות. הייתי שם ב-2010 במשך שלושה ימים ולא היה רגע אחד של שיעמום. יודעים מה - אני לא יכול לספור את כמות הרגעים שבהם לא הייתי במצב של "אני לא מאמין את מה שאני רואה עכשיו", או "אני לא מאמין שאני מפספס את זה עכשיו כי אני נמצא בצד השני…
הודעה אחרונה מאת mont, -
סתם מתוך סקרנות ראיתי ביד 2 פיאט טיפו שיש לה מנוע 5 צילינדר כמו לפיאט קופה, נמצאת גם תחת פיאט קופה ביד 2, עשו פעם רכב כזה או שזה מנוע מושתל .
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
כיאה לכל חובב אפל מושבע, יש לי מק בוק פרו, איי פאד ואייפון 4 (לא s, לא צריך להשתגע...). יחד עם זאת, כנראה שאת הבוס של חברת השיווק בה אני עובד זה לא ממש מעניין שכן לאחרונה החליפו את המכשירים בחברה למוטורולה רייזר, הלא הוא ממשפחת האנדרויד. אחרי שהשלמתי עם המצב ואפילו אהבתי את הממשק של המכשיר החדש נזכרתי באפלקצייה שראיתי אצל כמה חברים ממשפחת חולי ההגה - הלא היא, טורק. התוכנה מעולה ועובדת מצויין עם מתאם הבלוטות' - obd2 elm 327. עכשיו לשאלתי, התקנתי את התוכנה המלאה בתשלום והוספתי שעונים מפה עד להודעה חדשה, עניין אותי במיוחד להוסיף את שעון ה-EGT שכן אני נוטה להמתין לפני כיבוי המנוע אחרי נסיעה מאוצמת ורוצה לדעת שאני לא ממתין יותר מדי זמן לשווא.…
הודעה אחרונה מאת sagi.m, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3 אלף צפיות
מישהו ראה את זה :shock:??? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4247593,00.html וגם http://www.auto.co.il/כתבה-28873-מאזדה-MX5-עם-205-כ-ס-מחפשת-קונים.aspx
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי אמי רוצה להעביר את הרכב שלה על שמי כי אני מתחילה לקבל הוצאות רכב בעבודה היא עברה ניתוח לאחרונה ואינה ניידת ולא תוכל להגיע בקרוב למשרד הרישוי או לבנק הדואר האם מישהו יודע איך ניתן להעביר בעלות "מרחוק"? האם היא יכולה לתת ייפוי כוח למישהו בשבילה? תודה!
הודעה אחרונה מאת machar31, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
איך זה נראה, מה עושים איתו, מי כותב בו, למי מציגים אותו.. קיצר כל מה שאפשר, כי אני באמת לא יודעת אפילו איך זה נראה (ובבקשה אל תרדו עלי, צריך אומץ להודות בזה שאתה לא יודע כלום על משהו בסיסי כ"כ!)
הודעה אחרונה מאת Eily, -
פורד פוקוס טיטניום - לאן נעלמו פנסי הלד? (פותח השרשור יצא חומוס ומצא את האבדה, חזל"ש) 1 2
מאת misterb-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
טוב, אולי זה קצת קטנוני, אבל פתאום שמתי לב לזה. במפרט של היבואן, ברמת אבזור טיטניום, בדגמי 5 דלתות וטורר, פנסי בלימה אחוריים אמורים להיות פנסי LED. בפועל - יוק, פנסים רגילים. יש כאן עוד בעלי טיטניום 5 דלתות/טורר שיכולים לבדוק ? יש עילה לתביעה ייצוגית ? מופיע בבירור גם במפרט הטכני וגם בקטלוג : http://www.ford.co.il/files/catalog/Ford_Focus2011_oct.pdf http://www.ford.co.il/files/pdf/Ford_Focus2011_01.pdf
הודעה אחרונה מאת adarbaratz, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 30.4 אלף צפיות
היי הבנתי שהייתה ירידה משמעותי במחירי הליסינג התפעולי המלא ואני סקרן לדעת את טווח המחירים העדכני. ראיתי פרסומות לאוקטביה וקורולה ב 2300 ש"ח ופיגו' 508 ב 3200 ש"ח כולל מע"מ . הכצעקתה ? אז כמה כבר תעלה מאזדה 6 או כל יפנית מנוע 2.0 או לחלופין כל מיניוואן אחר? אשמח לקבל תשובה על כל סוג של רכב ממישהו שיודע מחירים וודאיים. לא חייב לפרסם אצל איזו חברה, רק בשביל לדעת מחירי שוק. תודה
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
שלום, בשעה טובה הגיע מכשיר ה- GPS "הסיני" שרכשתי ב- ebay, המכשיר מריץ Windows CE 6.0. שמתי-לב, שבתוכנת [תיקיית] IGO8 ישנם קבצים בתיקיית map, המתחילים ב- R3_TOM_TOM, האם אלו מפות רגילות? שאלה נוספת- האם ניתן להעתיק בפשטות, as-it-is, את התיקייה מהמכשיר הסיני, אל כרטיס הזיכרון ב- Samsung Galaxy GIO, והיא תעבוד? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת mickey, -
מה קורה חברים,הזמנתי לפני כ10 ימים חבילה של 12 פחיות קליפורניה. המחיר היה שווה,יצא לי 15.7 שקל לפחית,בהתחשב שמוכרים בארץ כל פחית ב25 שקל מינימום(לא מצאתי זול יותר). מחיר שווה בהחלט בשביל אלו שקונים כל שטיפה,או סתם ככה כל פעם. אם תרצו קישור או משהו תגידו לי אני אחפש לכם. מה שכן הדולר עלה קצת מהפעם האחרונה שהזמנתי אבל עדיין נראה לי שווה ביותר. אגב סתם שתדעו,ואני אשמח אם מישהו יספר לי על מקרים דומים, הזמנתי את הפחיות מאיביי לאחר שקניתי פעמיים פחיות,פעם אחת בטורבו קלין פתח תקווה ובפעם השניה בתחנת דלק ליד השטיפה העצמית בכפר סבא למי שמכיר. המקרה שקרה לי הוא שהפחיות פשוט לא הוציאו ריח,לא משם ולא משם. אם למישהו קרה מקרה דומה אני אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אזהרה התמונות הבאות לא לבעלי לב חלש שימו לב בנוסף יש גם שניי מחזירי אור (גם בצד השני יש) נו מה אתם אומרים ?
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכם, תאמינו או לא אבל ברוסיה משפצים דברים כאלה אחרי תאונות. http://auto.fishki.net/comment.php?id=127959
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אלהן בשעה טובה אחותי מתחנת והיא מעוניינת להשכיר למוזינה לחתונה שלה ואני כאח טוב התנדבתי לחפש לה אחת נורמלית. הבעיה שהרשת עמוסה בלמוזינות להשכרה שרובן נראות לא משהו והחלק השני אי אפשר לדעת באמת מה מצב הלמוזינית לכן אני מעוניין לקבל המלצות מאנשים שהזמינו למוזינה. הדרישות הן: למוזינה גדולה לפחות ל6 אנשים חדשיה כמה שאפשר(לא למזוינה שהסיעה את רבין בתקופת כהונתו השנייה) חברה אמינה אני ישמח אם כול מי שיכול לעזור יעזור אז תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת kuala_lumpur, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי סאן רוף ברכב אבל אני מרגיש כיאלו האוויר לא נכנס . יש לי 2 מצבים: -מצב ספורט שהסאנרוף מתרומם למעלה (אבל לא הולך אחורה אלא פשוט מתרוממם למעלה!) -מצב שכל הגג נכנס לתוך הרכב. בשניי המצבים הנ"ל חוץ משמש לא נכנס אוויר בכלל ,נכנס טיפונת באופן שזה בקושי בקושי מורגש(גם בנסיעה לילית שנעים בחוץ). קראתי כאן תגובות שרובם אוהבים סאן רוף שנותן אוויר ונוף יפה אבל חוץ משמש ששורפת לי את היד,הסאן רוף לא מועיל בכלל. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Ctzvi, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם באמצע חודש נובמבר הרינג עדיין פתוח? איך מזג אוויר שם בנוב'? איזה חברות השכרה יש שם? הייתי רוצה להשכיר לכמה הקפות סוויפט/קליאו/קורסה וכו', אם יש לכם לינקים לחברות השכרה אני אשמח. מקום לינה מומלץ באזור במחיר שפוי? מה עוד עלי לדעת ומה להכין?
הודעה אחרונה מאת ITSIK86, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מאוד נהנתי, חשבתי לשתף,מתחיל לחסוך לM3 E46 כנראה
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בת זוגתי החליטה בלבד כבד להיפרד מהפיקאסו מודל 2004 שלה, רכב לא פחות ממעולה , עם קרוב ל 150,000 ק"מ על השעון. את הפיקאסו לא התקשנו למכור , וכבר יום למחרת שיחה עם חברים הגיע אדם אשר הציג את עצמו כחבר של החברים, עשה סיבוב, ראה ספר טיפולים מלא וקנה את הרכב... אישתי אשר רצתה רכב גבוהה לפחות כמו הפיקאסו פסלה במקום את הפיקאסו החדשה (מה אני צריכה אוטו ענק כזה ??) , חיפשנו קשקאי אבל המחיר יקר ולא מצדיק את ההשקעה , חיפשנו גם קיה סול אבל לצערי הרב המעטות אשר נמצאות למכירה חלקם עם עבר מפוקפק למרות שהמוכר מתחייב שהרכב תקין ולא עבר אפילו מכה קטנה, אבל ברגע שהגעתי והעפתי מבט על צד שמאל ראיתי שהרכב עבר מכה , או אז השתנתה המנגינה והמוכר הודה שהרכב עבר שיפשוף שבמהלכו הוחלפו 2 דלתות …
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נכון, לא מדובר פה על משהו ספציפי, הכתבה מדברת על הבושה של להיות שוטר במדינת ישראל, כואב שהאנשים האלה מרוויחים מינימום תמורת משמרות בכל שעה ויום אפשרי, אבל המשפט שהכי כאב לי, זה לראות את 'אתה לא חוזר לתחנה בלי דוח איכותי'. http://www.mako.co.il/men-magazine/firepower/Article-014b5f1dc633831006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153 בואו נתבייש ביחד. באנשים המסכנים האלה שמקבלים משכורת נמוכה יותר ממלצר בן 20. לאלה שצריכים לסמן הגעה ליעד 10 דקות לפני שהם שם באמת (כמו נהגי מוניות) כדי שלא יציקו להם למה לא הגיעו הזמן. באלה ה"מפקדים" שמחלקים פקודות לייבא דוחות כאילו זוהי המטרה העילאית בשירות שלו. אין כסף במשטרה ואין שוטרים, חייב תקציב, מעיפים לנו …
הודעה אחרונה מאת Kipper, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הלן אני מעונין לקנות ספוילר לרנו מגאן קופה שלי , השאלה כשאני אתקין אותה לא אהיה לי בעיות כאלו ואחרות עם המשטה ועם רשיון מיוחד לספוילר וכל השטויות האלו?? תודה .
הודעה אחרונה מאת daniel_sh, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, לקראת שבוע הספר החלטתי לקרוא משהו. לשמחתי הזדמן לידי מידעון של חבר על הנחות למכוניות ומידעון על נופשונים לחו"ל. לפני מיספר חודשים קיבלתי מידעונים דומים וביצעתי מחקר על הקשר בין קרוז בחופש לשברולט קרוז. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=421702 הפעם, שמתי לב לפער המחיר הגדול בין פולקסווגן פולו ידנית לאוטומטית. במידעון קודם- פער גדול בין סוזוקי ספלאש וסויפט ידניות-לאוטומטיות. אם איני טועה, פער של כחמישה עשר אלף שקלים. הפער בין ידני לאוטומטי ברכבים גדולים יותר, הוא דווקא קטן יותר. מסקנה אפשרית- לאחר שיבואני סוזוקי הצליחו עם האלטו, המגמה גלשה לעוד מיני וסופר מיני והיבואנים נכנסו למאבק מחירים. איכשהו נראה כביכול, לכאורה וכאילו שהיבואניום מקפידי…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 256 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- orankohn
- tan tan
- epiphone
- פולו,גולף
- T_A
- malcishua
- TLE60
- Albetx
- shilo_v
- Itzik-b
- אביעד9
- פינדר
- רכוב כעומד
- דניאל1983
- רפי לין
- itaimoto
- PASHUT
- Super_T
- mikyl
- Avia
- Chmimo
- ETStudio
- yoav911gt2
- אורי מ.
- David32
- srool
- tohanov
- Michazzz
- razi_pazi
- thazethaze
- Shay Shd Dave
- Camaro 92
- גולדן191
- lanosforce
- BRAVO_SX
- SurfHigh
- motior
- mikk
- מלטבשי
- אלעדית
- דאבל קלאצ
- יבגניפ
- tomerR
- GabiXSI
- yd b-4
- נולד לליסינג
