Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי היה רכב כזה בדיוק.

מחלות ידועות ברכב הם

1. ידיות דלתות פנימיות נשברות בלי סוף.

2. צ'ופצ'יקים של הנעילה של הדלת כנ"ל נשברים ממש בקלות.

3. מזגן תוצרת הארץ של החאפר "אלכס חורגינל"* לא מפסיק להתקלקל.

 

חוץ מזה אחלה רכב נוסע מצויין, חלקים של המנוע בדיוק כמו של גולף 1600 מאותם שנים, בודי חזק מאוד, ועוד הרבה יתרונות.

אני אישית נהנתי מאוד מהרכב.

 

*טעות בכוונה

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם
לי היה רכב כזה בדיוק.

מחלות ידועות ברכב הם

1. ידיות דלתות פנימיות נשברות בלי סוף.

2. צ'ופצ'יקים של הנעילה של הדלת כנ"ל נשברים ממש בקלות.

3. מזגן תוצרת הארץ של החאפר "אלכס חורגינל"* לא מפסיק להתקלקל.

חוץ מזה אחלה רכב נוסע מצויין, חלקים של המנוע בדיוק כמו של גולף 1600 מאותם שנים, בודי חזק מאוד, ועוד הרבה יתרונות.

אני אישית נהנתי מאוד מהרכב.

*טעות בכוונה

יש רכבים יקרים בהרבה שהלוואי עליהם "מחלות" כגון ידיות לדלת וצופציק נעילה ..8) זניח , זניח.

לגבי תצרוכת דלק - בלי מזגן 1:12 , עם מזגן 1:11 .

פורסם
אגרה שנתית של הפיג'ו 1300 ש"ח, אני מניח שזו של הפיליסיה היא "קצת" יותר מ-650 ש"ח..

ההבדל הוא אולי 100-200 ש"ח.

 

תצרוכת דלק אין לי מושג, אני מניח שאם משווים 406 1.8L ידנית (יש חיה כזו) לפיליסיה ידנית אז הן דיי זהות.

זה לא שהפיליסיה היא שיא המודרניזציה ושיא החיסכון..

 

כשל בגיר - אם משווים תפוחים לתפוחים, כלומר שני הרכבים ידניים אז האמינות ככל הנראה זהה.

אכן, גיר בפיג'ו זה נקודת תורפה, יש לקחת בחשבון שאולי תחליף גיר לאחר 150K ק"מ (יכול להיות לפני ויכול גם אחרי, יש דוגמאות לכאן או לכאן). בכל מקרה עלות החלפת גיר מיבוא כולל עבודה היא 5K ש"ח, לא סוף העולם.

האם בכלל יש פיליסיה אוט', ואם כן אז מה האמינות של הגיר שלה לעומת פיג'ו, גם VAG לא ידועים באמינות הגבוהה שלהם.

 

לגבי המחיר, סליחה אבל הפרש בקניה של 3K ש"ח (5K לסקודה מול 8K לפיג'ו) בתוך מכלול ההוצאות על הרכב ,הוא פשוט זניח, גם בשביל אחרון הפועלים.

אם נקח את ההפרש ונחלק אותו על פני שלוש שנים יוצא ההפרש 2.7 ש"ח ליום, אכן הוצאה ענקית, בערך כמו עלות סיגריה אחת (למי שמעשן).

 

אגב, מי שלא יכול לעמוד בהוצאה כזו, יכול גם לרכוש ג'אסטי ישנה ב-1500 ש"ח.. :roll:

 

 

לדעתי, בסכומים האלו ה 406 נותנת את התמורה הטובה ביותר!

פשוט מדהים שניתן לרכוש רכב כזה בסכומים מצחיקים כאלו. :shock:

 

ללא קשר למקרה זה.

 

אבל החישוב של כמה זה עולה ליום, זה בדיוק הבעיה שלנו.

עם נמשיך לחשב כל דבר כמה הוא עולה ליום (כלומר תשלומים) הפגנת הצדק החברתי רק תדגל ותמשיך.

ואנחנו לא נבין מה הבעיה כולה 2 ש"ח ליום.

חישובים עושים שנתי, ושנה עוברת מאוד מהר.

 

הכל צריך להיות בצורה יחסית.

שמישהו שואל על רכב ב 300 אלף ש"ח, אין לי ביעה להציעה גם רכבים באזור ה 350.

אבל שבחור שואל על רכב של 5000 אני לא יכול לקפוץ ל 8000, להפך אולי כדאי אפילו שיחפש רכב ה 3000-4000

פורסם

והכי חשוב לפני הקנייה לקחת בחשבון עלות אגרה+ביטוחים שנתית, דלק כמובן, טיפולים שגרתיים + סכום למקרה של תקלות בלתי צפויות (שהן צפויות מאוד בכל רכב מהשנתונים האלה, וגם מתקדמים יותר)

פורסם
אם נקח את ההפרש ונחלק אותו על פני שלוש שנים יוצא ההפרש 2.7 ש"ח ליום, אכן הוצאה ענקית, בערך כמו עלות סיגריה אחת (למי שמעשן).

זה באמת המחיר של סיגריה אחת :-o:shock:?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לי היה רכב כזה בדיוק.

מחלות ידועות ברכב הם

1. ידיות דלתות פנימיות נשברות בלי סוף.

2. צ'ופצ'יקים של הנעילה של הדלת כנ"ל נשברים ממש בקלות.

3. מזגן תוצרת הארץ של החאפר "אלכס חורגינל"* לא מפסיק להתקלקל.

 

חוץ מזה אחלה רכב נוסע מצויין, חלקים של המנוע בדיוק כמו של גולף 1600 מאותם שנים, בודי חזק מאוד, ועוד הרבה יתרונות.

אני אישית נהנתי מאוד מהרכב.

 

*טעות בכוונה

 

וואי אתה לא מבין לא הפסקתי לצחוק ! המזגנים של אלכס זאת מכת מדינה, איך הגיעו לחאפר הזה בכלל?!

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
וואי אתה לא מבין לא הפסקתי לצחוק ! המזגנים של אלכס זאת מכת מדינה, איך הגיעו לחאפר הזה בכלל?!

בשנת 1995 כשהפליסיות הראשונות הגיעו לארץ, חברת ס.כ.ו קאר ( בבעלות שלמה שמלצר - שלמה השכרת רכב ) העדיפו

להתקין מזגן מתוצרת הארץ ע"מ להוזיל עלויות .

ממשה בדומה לדגמים הקודמים של סקודה - הפייבוריט והפורמן.

הפליסיה יכלה להימכר בארץ עם מזגן מקורי ( יצא לי לראות בודדות כאלו ) אולם המחיר היה גבוה והם רצו להיכנס לשוק

עם מחיר תחרותי.

ת'כלס - גם לדעתי פליסיה 1.6 מהווה תמורה מעולה למחיר המגוחך שהיא נמכרת.

×
×
  • תוכן חדש...