רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,578 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 956 צפיות
http://audi-microsites.com/audi-city/en/ לקוחות שלנו היו מעורבים בהקמה, והאמת שזה נראה לא רע (אם יש לכם חיבור טוב לאינטרנט ומחשב סביר).
הודעה אחרונה מאת alexk, -
ה"בייבי אוקטביה" נראית מצויין. נותר רק לקוות שהתמחור שלה יהיה טוב, ושיביאו את גרסאות הדיזל לארץ (מועד השקה בארץ צפוי ב2013).
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 4 תגובות
- 597 צפיות
אהלן אנשים. אין לי עדיין 18 ואני רוצה לקנות רכב מבנאדם עכשיו הבנתי שהעברת בעלות מתחת לגיל 18 עושים במשרד הרישוי, נכון? ועוד משהו קטן, זה עולה כסף? תודה
הודעה אחרונה מאת PaulSasoN, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז מחר זהו , מוסרים את המכונית ,אני באמת אתגעגע אליה כמה שזה ישמע מוזר. ממש אהבתי את המכונית הזו,למרות שהיו לי שלש זהות בשלש שנים האחרונות .(כבר כתבתי סיכום לגבי 2006 165 כ"ס). מדובר על B4 משנת יצור 2008, יד ראשונה שרכשתי עם 33,000 ק"מ על מד האוץ (מישהו מבוגר שנסע מנהלתית בלבד). אהבתי את תנוחת הישיבה, (אם כי נמוכה לטעמם של אחדים), כסא הנהג שעוטף אותך ונותן תמיכה בסיבובים. ההגה (הידראולי מתוגבר חשמלית) כייפי לנהיגה ,מתקשר ולא אנמי בסיבובים כמו במכוניות עם הגה כוח חשמלי,נותן את כל הביטחון בסיבוב. מערכת ה AWD ,לאוהבי הנהיגה לא רק בישורת גורמת רק לחייך (למרות תצרוכת הדלק הגבוה) בסיבובים ופניות והחיוך גדל ביציאה מהם ההבדל מורגש בין רכב קונבנציונלי לבין ה B4. יתרון …
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן לכולם, סתם מסקרנות,האם מפחיד אתכם רכב שבעל הרכב מטפל בו עצמאית? אני אישית מטפל ברכב לבד,טיפולים תקופתיים,החלפות נוזל קרור,שמנים,מסננים... אני אישית נניח מעדיף לקנות מקורי ולעשות לבד. האם זה יפחיד קונים עתידיים לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת bengee, -
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
שלום קניתי רכב שהוכשל על זיהום אויר (יצא לו 5.4 על אלפיים סל''ד).... ואני מעוניין לחדש לו את הטסט אבל "אין לי כח לקחת אותו" מישהו יכול לעזור לי עם טסט?
הודעה אחרונה מאת הספגטי המעופף, -
- 1 תגובות
- 637 צפיות
שלום אני כרגע נוסע על קטנוע 125 סמק ומעונין למכור אותו ולעבור לרכב .. אני מחפש רכב וחסכוני וכמובן גיר רגיל , אני ישמח לקבל חוות דעת לגבי כמה מכוניות שאני מעוניין לקנות טוב אז התקציב הוא עד 15 אלף וחשבתי על פי'גו 206 1.4 , דייטסהו שרייד , יונדאי גטס הייתי רוצה לדעת על ''מחלות'' של הרכבים וצריכת דלק תודה מראש לעוזרים (:
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברים שלום, לאחר שהתפוצץ לי הצמיג הקדמי... האם זה בסדר להשאיר את גלגל הספייר ולהמשיך לסוע איתו? הגלגל והצמיג זהים לחלוטין לשאר הצמיגים ברכב.( bridgestone) מסתבר שצמיג של רנו קליאו 1.2 הוא "מיוחד" וצריך להזמין אותו (165/65R15). עולה 450 שקלים ולכן אולי אקנה צמיג באותו גודל אבל של חברה לא רצינית והוא ישמש כספייר. תודה.
הודעה אחרונה מאת Ctzvi, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בחודש האחרון בשתי הזדמנויות שונות יצא לי לעשות את דרכי מכביש 1 לכיוון ירושלים ומשם לביתי אי שם בעיר הקודש ופעמיים מתוך שתי ההזדמנויות הללו כמעט להיות חלק מתאונה רצינית,לא כי נהגתי מהר,לא כי שתיתי,לא כי היה לי מנוע טורבו בשרני שהושתל ללא אישורים,גם לא ג'אנטים בגודל שלא מופיע בAUTODATA, אפילו לא פילטר אויר בשביל הפוזה! אז אתם שואלים- "איך יכול להווצר מצב של כמעט תאונה מבלי שאף אחד מהתנאים הללו התקיים"? גם אני שאלתי את עצמי. הסיטואציה היא כזאת [נכונה לשני המקרים]- סיימתי את העליות המפרכות של ירושלים והגעתי לרמזור האחרון לפני הכניסה המיוחלת לעיר,משם המשכתי כשברצוני לעלות על כביש "בגין" לכוון שכונת "מלחה". בשביל לעשות כך פניתי ימינה בפניה הראשונה והמשכתי ב…
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
התאונה הזו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4255196,00.html הרכב התפרק בצורה כזו שהפרונט עף מכל המרכב. (לגבי זה שהמרכב היה חלול, כנראה נשרף). זה נראה לי רכב שהיה תפור. (תפור= עבר תאונה עם שאסי וריתכו הכל בצורה חאפרית). דרך אגב איזה רכב זה? (נראה לי כמו פאסאט של שנות ה2000 המוקדמות). גם אתם חושבים ככה?
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לפני שבוע ביצעתי טיפול לרגל שנת בעלות על הרכב. במהלך הטיפול החלפתי נוזלים (שמן,נוזל קירור) והזמנתי חלפים לצורך החלפת בלמים מקדימה ומאחורה. אתמול היה יום חם במיוחד ונסעתי עם הרכב כאשר לפתע נדלקה נורת מפלס נמוך של נוזל קירור מנוע. מאחר והייתי מאוד קרוב ליעד שלי ועם אישה הרה וילד קטן העפתי מבט לשעון החום שהיה במצב נורמלי (אני גם ככה בודק כל הזמן במהלך נסיעה) והמשכתי בנסיעה. כעבור כדקה הנורה נכבתה ושיערתי שאולי זה נבע מעליה תלולה שעלינו או משהו כזה. הגעתי ליעד, עשינו סיבוב של שעה וחזרנו לרכב. הבן שלי שמפתח כרגע את מחלת המכוניות בצורה קיצונית ישר רץ לדלת הנהג והחלטתי כמנהגי לתת לו להתיישב במושב הנהג ולשחק קצת עם הרכב, הנעתי את הרכב, הפעלתי מזגן ונ…
הודעה אחרונה מאת dny, -
-
יותר בשבילי, אבל אולי זה יעניין גם מישהו אחר. קצת להזכר ולתת מסקנות על הרכבים שהיו לי במשך השנים (תמונות להמחשה בלבד): 1. אופל אסקונה 82' אוטומט (ישראל): הרכב הראשון שלי. הדבר שאני הכי זוכר ממנו, הוא שהיה לו קודן מובנה. דומה לאלו שרואים היום כמעט בכל רכב, אבל באותה תקופה לא ראיתי עוד אף רכב עם קודן שכזה. רכב שמאוד אהבתי. היה אמין למרות הגיר האוטומטי, ושירת בנאמנות 5 שנים. 2. פונטיאק גראנד לה-מנס 81' 4.3L (קנדה): בתור ישראלי שעד לאותו זמן, הרכב הכי גדול שנהגתי עליו היה האופל אסקונה, המעבר הרגיש כמו לנהוג על ספינה. רכב ענק וכבד עם הגה כוח אמריקאי טיפוסי (שאפשר לסובב עם הזרת בקלות), ומנוע עצום. טיילנו עם הרכב ברחבי קנדה וצפון ארה"ב אלפי מיילים - ת…
הודעה אחרונה מאת kramerica, -
לכתבה בקצרה: 65 אג' לק"מ, מינימום 1000 ק"מ בחודש, יתרה לא מנוצלת עוברת לחודש הבא או 55 אג' לק"מ ברכישת 40 אלף ק"מ לניצול במשך 3 שנים, או 50/60/80 אלף ל4 שנים
הודעה אחרונה מאת Alevy, -
- 1 תגובות
- 718 צפיות
אהלן חברים, אני חייל שמשרת קרוב לבית (סוג של יומיות). עד לא מזמן היה ברשותי רכב, אך לרוע המזל נכפתה עליי תאונה והרכב טוטאל לוסט. כרגע עד שהעניינים יסתדרו עם הביטוח, נשארתי ללא רכב, ללא כסף וללא ניידות. ועכשיו לאחר הרקע הקצרצר - ההתלבטות. בתור חייל, שמרוויח כלום בעצם, ומתקשה להחזיק רכב (אבל אפשרי!) חשבתי לגלוש לכיוון אופניים חשמליות. הרי אני גר במרכז, וזה יכול לחסוך לי: דלק ביטוח יקר טסט טיפולים תיקונים פקקים חניות הגעה יעילה לבסיס ביום יום (במקום אוטובוס שמאריך את הנסיעה פי 3) "נסיעה בלי דאגות" - כלומר - בלי חישובים של כמה זה יעלה לי וכו' מצד שני: לא ניתן לנסוע מחוץ לעיר מנוטרל בחורף בטיחות (סוג של אופנוע) חברה - להגיע לכל …
הודעה אחרונה מאת RonTG, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
התחדשתי באודי A1 ואני רוצה וילון אחורי עם הסמל של אודי. ראיתי משהו בזאפ אבל אני לא רוצה שהמידות לא יהיו נכונות או משהו בסגנון. אז איפה אפשר לקנות כזה בכלל? תודה.
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
לאחרונה בקשתי להיצטרף להסדר דלקן של חברת דלק. צירפו אותי ע"י מילוי טופס הצטרפות. לא שאלו שאלות וגם אני לא. בתידלוק ראשון בתחנת דלק, אני רואה על המשאבה עלות של מעל 15 שקל לליטר (כשהממוצע ללא דלקן גם בתחנות "דלק" עמד על בין 7.5 ל - 8 שקל לליטר). שאלתי את המדלק לפשר העניין, תשובתו היתה שאת זיכוי ההנחה אני אמצא בחיוב שישלח אלי. משהוא בתוכי אמר לי, אל תדלק יותר בדלקן, חכה לראות את גובה ההנחה, כעבור כחודש הגיע החשבון, כמובן ללא שום הנחה. התקשרות לחברת דלק מולידה את התשובה המתחכמת, "לא חתמת על הסכם הנחה". סליחה, מישהוא העיר את תשומת ליבי לכך שללא חתימה על הסכם הנחה, אין ביכלל הנחה. כמובן שלא. כל כך קשה לשלב הסכם הצטרפות והסכם הנחה. יעלה על הדעת שאדם סביר יצטרף לתידלוק בדלקן כד…
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ביצעתי חיפוש בפורום על המנחת ומצאתי נושאים מלפני שנתיים שלוש. מה המצב של המנחת כיום? אני יכול לנסוע מחר עם הרכב למנחת,ולבדוק את ביצועי הרכב? יש בעיה מבחינת המקום להכנס לשם או בעיה מבחינה חוקית(שוטרים)? ויש עוד מקומות או מנחתים בארץ שאפשר לנסות אותם?
הודעה אחרונה מאת Maor Bracha, -
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
חבר סיפר לי שהם נסעו בטויוטה חדשה (לא זוכר איזה דגם) ופתאום באמצע הנסיעה הבלמים וההגה הפסיקו להגיב. כן, כמו שזה נשמע. זה נגמר בעליה על המדרכה + בלם יד. במוסך לא הצליחו למצוא מה הבעיה. אני באופן אישי הייתי פוחד לחזור ולעלות עם אוטו כזה על הכביש... האם זו תופעה מוכרת...? או שזה פלוק של 1 למיליון?
הודעה אחרונה מאת malky, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 944 צפיות
לפני כשנתיים חבר נסע בתוך העיר.וכאשר לא שמר על מספיק מרחק בלימה,הפתיע אותו רכב,(ירד לו בן אדם למעבר חציה) וחברי נכנס בו מאחור במכת פח קטנה.כאשר חברי דיבר איתו סוכם בינהם שהניפגע יקבל סכום מסויים של כסף ולא יהיו יותר דין ודברים עימו.לאחר חצי שנה לערך, חברי קיבל מכתב מהביטוח של הנ"ל, על תשלום של כ4.000 ש"ח (שזהו סכום מגוחך על מכה קטנה מאד) וזאת עוד לאחר שהבן אדם חתם לו שאין לו יותר טענות נגדו. היות ופוצה כספית..(חשוב לציין שחברי לא היה מבוטח באותה שעה מחמת גילו) כיצד לנהוג במקרה שכזה? האם ניתן לטעון במשפט שהבן אדם "סחטן"היות וחתם על הסכם פיצוי כספי?!
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
http://www.autobild.de/artikel/autosalon-paris-2012-vorschau-3431630.html ופה באמצע הדף תוכלו לראות את הפורנט http://www.autobild.de/bilder/bilder-vorschau-pariser-autosalon-2012-3432226.html ופה זה הליאון החדשה תהנו http://www.autobild.de/artikel/seat-leon-iii-2012--3528498.html
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 773 צפיות
אחרי שהיום שוב שברו לי את השמשה הצדדית (בפעם השניה החודש, בפעם הקודמת עקרו את החלון) אני נדרש להחליף אותו שוב. יש לכם מושג אם אמורה להיות בעיה לתבוע שוב את ביטוח השמשות? (במידה ולא אני נקנה ב-700~800 ש"ח), מדובר באיביזה ספורט 2011. אני מבוטח ב-Start שירותי דרך, לא ראיתי שום דבר הנוגע לכמות התביעות בכתב הביטוח שלהם. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- 49 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
-
רק לעדכן את גולשי הפורום שמחכים לעונה החדשה(ואני ביניהם) שהעונה החדשה של Top Gear מתחילה ב29/01/12! המידע מאתר: final gear. אריאל
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 3 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום חברים יצא לי לשבת עם חבר שהחליף רכב . והוא סיפר לי כאשר הוא התקשר לחברת איתוראן ואמר להם שאינו רוצה להמשיך את השירות יש הפנו אותו לשימור לקוחות וממחיר של 51 שח כולל מעמ כדי לשמר את הלקוח המחיר ירד ל 35 שח כולל מעמ. אז אני בתמימותי משלם כבר 3 שנים 51 שח בחודש התקשרתי ואמרתי שאני מעוניין להתנתק לאחר 10 דקות. קיבלתי מחיר זהה ואחריות לכל מערכת איתוראן אשר מותקנת ברכב ועוד הטבה נוספת .. מקווה שעזרתי בהצלחה .
הודעה אחרונה מאת MA210, -
- 20 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי ללמוד ממכם כמה טיפים לנהיגה בהנעה אחורית, את הבסיס אני יודע, בקרוספייר יש בעיה שברגע שאתה מתחיל את הספין הרכב נעצר וזה לא בגלל שחסר כוח זה מרגיש לי כאילו הדוושה מפסיקה להגיב, הרכב כן מצליח לחפור וכן מצליח לזרוק אותי מצד לצד בלי להתאמץ יותר מדי אבל משהו בדוושה מרגיש כאילו הוא עוצר אותי.. זה אני או הרכב?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני רואה לפעמים מודעות שאנשים מפרסמים באתר יד 2 נשמע שקרי כדי להיפטר את הרכב, למשל כשהם רוצים למכור את הרכב מסיבה ראשונה הם "קבלת רכב מעבודה" אפילו אם אוטו חדש מניילון מודל 2012 שקנו לא הגיוני אחרי כמה חודשים אמורים לקבל רכב בעבודה או סיבה מכירה שנייה בעקב "עזיבת ארץ לחו"ל", לא הגיוני שהרבה ישראלים ימכרו בשביל לעבור לחו"ל סתם שקר. באיזה מודעות עוד נתקלתם באתר יד 2 שהן שקריות ותביעו מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://conversation.which.co.uk/transport-travel/bmw-break-in-hack-keyless-car-security/?cmp=emmembers_pref It seems that the car theft technique used in the movie Gone in 60 Seconds, starring Angelina Jolie and Nicholas Cage, has become a reality. BMWs are being stolen by thieves hacking into the security system. 9 Thieves in the Midlands are stealing expensive BMWs by using computer software to reprogramme the car’s engine management system so that they can start the car using a dummy key fob. To do this they have to smash the car’s window so that they can plug in the reprogramming device, which is actually designed to help garages carry out di…
הודעה אחרונה מאת Fangio, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 890 צפיות
מונקו ידועה בנוכחות מאסיבית של מכוניות אקזוטיות. הרי לכם מקבץ קטן משולב צלילים. רמקולים פועלים - חובה.
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
איך להיפטר מרכב? 1 2
מאת senior585- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום. ברשותי סיאט איביזה, 1.4 ספורט קופה. הרכב משרת את אותי בסה"כ ואני די מרוצה אבל חסרים לי כמה דברים בסיסיים שלא מצאתי באיביזה שאני אולי אמצא ברכב אחר ולכן אני מחפש להשתדרג. הרכב שנת 2007,והרכב יד חמישית!!! אני פשוט לא מצליח להיפטר מהרכב.קניתי אותו מסיבות שלא אציין כאן כי הן אינן רלוונטיות. בנתיים ההתמקדות היא במצב הקיים והשאלה היא איך אני מתקדם מכאן ואילך.מיותר לציין שהרכב מפורסם בכל אתר אפשרי. הרכב בסה"כ מטופל בזמן ושמור בקנאות. עבר 85K שזה נורמלי לשנה ונוסע מעולה מבחינת מכנית ומבחינה חיצונית הרכב פיקס. מה אני עושה איתו? איך אני מתפטר ומשדרג הלאה? סוכנות סיאט תקבל דבר כזה? סוכנות כלשהי אחרת? מישהו כלשהו שיהיה מוכן לקבל רכב יד חמישית ולחתום שהוא ה…
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ההורים שלי "הורישו" לי מיצובישי כריזמה שהם קנו (חדשה) ב-99, ונסעו בה המון - היום מד האוץ עומד על כ-305,000 ק"מ. הכל טוב ויפה עד שהרכב מתחיל לאבד מים, מתחמם ונתקע על כביש 1, וככה"ן דורש שיפוץ\החלפת ראש מנוע בעלות של כ-2000 ש"ח. מה אני עושה איתו? מתקן ומקווה שהכל יסתדר? מתקן ומוכר? מוכר AS IS (למי?)? מוסכניק שעצר לעזור לי בכביש הציע לי עליו 2000 ש"ח בלי לבדוק יותר מדי, אבל המחירים לרכב כזה במודעות יש שנייה הם באיזור ה-8000... מצד שני לרובם יש חצי מהקילומטרז'. ובכלל, כואב הלב - בחודש שעבר עבר טסט... וחוץ מהקטע הזה האוטו באמת מצויין. מה עושים? המלצות?
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
