Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"הטעויות" של חברת "דלק".


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול לעשות משהוא כדי ללמד את חברת "דלק" שתעלולים כאלה לא משתלמים? אני מוכן להשקיע זמן וכסף לשם כך, ובלבד שיהיה אפקטיבי.

 

יש כל כך הרבה חברות דלק בשוק,

וכולן נלחמות על ליבו (וכיסו בעיקר) של הלקוח.

מדוע להמשיך לעבוד עם חברה שכבר מההתחלה גורמת לך לבעיות ולעוגמת נפש.

אני מכירה את התחום מקרוב, ובעבר ניהלתי תחנות דלק וחנויות נוחות,

כל אדם שהוחתם בתחנה על התקני דלק קיבל את ההנחה בתדלוק הראשון והלאה.

כל מה שאתה מספר "מריח לא טוב".

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רק לידיעה, הסדר דלקן נעשה בעיקר מטעמי נוחות, מגיעים לתחנה, לא צריך לרוץ אחרי איש, מכניסים את הפיה ומתדלקים, לא משנה העמדה כי אין חיוב שרות. מניסיוני (למעט האחרון) מומלץ.

ולמי שיש ילדים נוהגים, מכיר את זה שהם ניתקעים ללא דלק, ללא כסף וללא כרטיס אשראי, אז גם לכך זה עוזר, אבל כמובן שזה שולי.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
"העובד הבטיח לו זיכוי בחיוב"?

קודם כל, העובד לא הבטיח לו שום דבר וגם לא בעמדה להבטיח לו שום דבר.

 

העובד כנציג של החברה במידה ומבטיח משהו, החברה חייבת לעמוד מאחורי זה

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

לעבור לחברה אחרת, זה לא שהאחרים צדיקים, ההליך מורכב, לא ניכנס לזה.

העובד בתחנה בסך הכל תיאר הליך מקובל, הוא לא הבטיח דבר. מי שלא בסדר, מראש ובדיעבד, זה במשרדי חברת דלק בנתניה, שלא הפנו את תשומת ליבי (קרוב לודאי שאני לא היחיד) שללא חתימה על הסכם הנחה, נוסף להסכם הצטרפות, אשלם מעל 15 שקל לליטר, ברור שזה מחיר הזוי שאיש לא כיוון אליו. מילא אם במידרג ההנחות, היו אוטומטית נותנים הנחה מינימלית, שמביאה למכסימום מחיר שוק, שזה בסביבות ה 8.5 שקל לליטר. אבל לתת כלום. זה בפרוש לשים מיכשול בפני עיוור, בלשון המעטה. לפי ההתנהגות חברת דלק בדיעבד, ניראה שזו המדיניות, זו לא היתה טעות. מצליח להם אז למה לא.

לא הכסף כאן הוא הנושא, אני בקלות יכול לעמוד בזה, הנושא פה, זה תרבות החוצפה וחוסר הגינות מסחרית מינימלית של החברות המובילות במשק, מה שאסור לאזרח מהשורה, מותר להם. על הרבה פחות מזה, בתי משפט משפדים את הסוחר הזעיר. הגדולים, לא סופרים את בתי המשפט.

אינני מתכוון לוותר, פניתי לאמון הציבור, נידמה לי שהם מחייבים בוררות חובה, אם חברת דלק לא תתרצה, לפחות יהיה לה פירסום לא מחמיא.

נהג מנוסה
:roll:
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הבטחתי לעדכן

בעקבות פניה של מנהל הפורום, עמית, אלי בה"פ, נתתי את הסכמתי למסירת הטלפון שלי לחברת דלק, כעבור יום, התקשרה אלי הגב' כוכי בלו מנהלת בחברת דלק, בשונה מנציגת המכירות, היתה עיניינית ואדיבה, הסבירה לי שמדובר בטעות ברירת מחדל של מערכת המחשב, שעודכנה בינתיים. הבטיחה לי שההנחה תחול רטרואקטיבית מיום הצטרפותי להסדר הדלקן. אני רואה בזה סיום הוגן ומודה לכל המתעניינים והמעורבים.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

כל הכבוד על העדכון!

ככל הנראה בכל חברה יש מי שחושב קצת יותר רחוק, החכמה היא להגיע לאותו גורם.

 

גם ככה נראה שיוחזר הפיקוח לסולר, אבל מעניין לבדוק אם יש אמת מאחורי ההבטחות, וכמובן לשמוע שקיבלת החזר.

×
×
  • תוכן חדש...