Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אני חייל שמשרת קרוב לבית (סוג של יומיות).

עד לא מזמן היה ברשותי רכב, אך לרוע המזל נכפתה עליי תאונה והרכב טוטאל לוסט.

כרגע עד שהעניינים יסתדרו עם הביטוח, נשארתי ללא רכב, ללא כסף וללא ניידות.

 

ועכשיו לאחר הרקע הקצרצר - ההתלבטות.

 

בתור חייל, שמרוויח כלום בעצם, ומתקשה להחזיק רכב (אבל אפשרי!) חשבתי לגלוש לכיוון אופניים חשמליות.

הרי אני גר במרכז, וזה יכול לחסוך לי:

דלק

ביטוח יקר

טסט

טיפולים

תיקונים

פקקים

חניות

הגעה יעילה לבסיס ביום יום (במקום אוטובוס שמאריך את הנסיעה פי 3)

"נסיעה בלי דאגות" - כלומר - בלי חישובים של כמה זה יעלה לי וכו'

מצד שני:

לא ניתן לנסוע מחוץ לעיר

מנוטרל בחורף

בטיחות (סוג של אופנוע)

חברה - להגיע לכל מקום לבד? ים, בילויים, מסעדות וכו'. פרקטי?

בנוסף יש את עניין הונדליזם, או תופעת "החופש הגדול" - בסטטיסטיקה, להרוס אופניים הרבה יותר קורץ לאנשים מלהרוס רכב

 

כמובן שמבחינת עלויות רכב יעלה הרבה יותר, אם כי גם לאופניים יש מחיר לא מועט. מדובר ברכישה של כ7000 ש"ח + ביטוח 400 וסוללה שבניצול מירבי תוחלף פעם בשנה (כ2500 ש"ח אם אני לא טועה)

 

אני חושב לעצמי... אני סה"כ חייל בלי צורך חובה ברכב (אלא רק כמותרות) - אז למה לא?

אך עדיין, לנסוע לבד לכל מקום ללא יכולת לעזוב את העיר מפריע לי.

חשוב לציין שאופנוע לא בא בחשבון מפאת עניין הבטיחות.

 

אשמח לעצות, שפיכות אור על הנושא, או כל תגובה שתוכל לעזור לי להבין ולקבל את ההחלטה הנכונה.

 

תודה רבה :)

×
×
  • תוכן חדש...