רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,578 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום התפרסם העלון באימייל עם המבצע, למי שחבר אפשר גם לראות ב http://www.htzone.co.il מדובר בהנחה משמעותית או באפשרות של פריסת חלק מהמחיר ל 36 תשלומים קבועים והיתרה בסיום התקופה. לנצ'ה אפסילון במקום 109,900 ב 98,500 או בתשלום חודשי של 1420*36 והיתרה בסיום התקופה. אלפא מיטו (לא ברור איזו גרסה, אולי 135 כ"ס פרוגרשן TCT) במקום 149900 ב 139900 או 2099 לחודש כנ"ל. לנצ'ה דלתא במקום 184900 במחיר 164900 או 2365 לחודש. 20,000 שקל הנחה מהמחירון. אלפא ג'ולייטה (170 כ"ס דיסטינקטיב ידנית) במקום 174900 ב 162400, 12500 ש"ח פחות או חודשית 2425 ש"ח. על המחיר יש תוספת 1.6% הקמת עיסקה, לדעתי רק בעסקת תשלומים. חבל שרק במבצעים המחיר מתחיל להיות איכשהו תחרותי. בהחלט …
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
שלום, בתחילת אוגוסט יש לחברה שאני עובד בה יום כייף. בעקרון יש הסעה ממשרדי החברה אבל אני החלטתי לקחת את האוטו שלו. רציתי לשאול (בעיקר את תושבי הצפון), אילו כבישים מעניינים לנהיגה יש באיזור הגושרים ובאיזור מחניים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
פגע וברח בחנייה 1 2
מאת nadavr1234-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היום,ממש ברגעים אלה הייתי בדרכי חזרה מהעבודה, הולך לי ברגל ולפתע אני רואה בחורה שמנסה לצאת מחנייה המאונכת למדרכה בצורה עקומה. אני עומד ובוהה במראה הבזוי הזה,הנהגת פשוט עלתה על הרכב שלצידה(אחד הגלגלים היה באוויר איכשהו) ושרטה אותו לגמרי בצד האחורי של הרכב והרסה מס' חלקי פלסטיק. אני שכמובן מכיר את טבעו של הישראלי(או ישראליה במקרה הזה) המצוי ישר רשמתי את מס' הרישוי של הרכב הפוגע למקרה ולא תשאיר פרטים,למרבה התדהמה-לא השאירה פרטים. אני משוטט ברחוב ב23:00 בלילה עם חתיכת דף אך ללא עט. רציתי לחכות ברחוב והתחלתי לשאול אנשים אם יש בבעלותם עט ונתקלתי בתגובות הזויות ועיניים עקומות-לא נורא. שאלתי גם שליח על קטנוע אם בבעלותו עט והוא אמר לי שלא אבל שאני עושה מצווה,זה כמובן נתן לי …
הודעה אחרונה מאת ROEi1, -
-
- 1 תגובות
- 447 צפיות
היי חברה אני בקרוב ממש קונה רכב ויש לי תקציב של 10 אלף סבבה עכשיו אני רוצה לקנות סיאט קורדובה או סיאט איביזה או אולי GOLF 1998 או POLO 1998 קיצור איך המוכניות האלה ואני עובד כל חודש ומביא בערך 1800 שקל בחודש השאלה אני יוכל להחזיק אוטו כאילו סבבה ?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3485030&postcount=12
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 915 צפיות
שלום כאשר אני נוסע במהירות 80 קמ"ש צריכת דלק נחשבת עירונית או בין עירונת? ואותה שאלה לגבי מהירות 20-60 קמ"ש?
הודעה אחרונה מאת carbuyer, -
פרארי לא מזוהה 1 2
מאת redhorse-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
כחולה פרארי נתקלתי באחד השיטוטים בתמונה הבאה של הפרארי הזאת. מכיוון שאני מכיר את כל הדגמים הרשמיים של פרארי ואפילו בספר שיש לי הדגם הזה לא מופיע, רציתי לשאול אולי מישהו מזהה את המכונית ויכול להגיד לי באיזה דגם מדובר?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
רכב חדש לקיה- קווריס 1 2
מאת Shay_u-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
זה רק אני, או שנעשה חיקוי עלוב ליצירות ב.מ.וו? http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28962-%D7%95%D7%99%D7%94%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%94-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A1.aspx
הודעה אחרונה מאת ג'יימס, -
-
- 1 תגובות
- 555 צפיות
מינואר 2012 , אני מחפש להשכיר פורד פוקוס חדשה לנסיעה של התרשמות וכו' יותר מכמה שעות שאפשר בנסיעת מבחן רגילה לכמה ימים אבל כלום אין אפשרות ניסיתי בavis עד עתה אין אפשרות ניסיתי באלדן , באלבר , בהגר , בבאדג'ט , בהרץ המתנתי כלכך הרבה זמן לנציג עד שהתיאשתי איך הרכב נמכר מעל 9000 מכוניות וכמעט אף אחת מהם לחברת השכרה , ממה הם מפחדים? שנית גם רכב עם השילוב הקדוש tsi dsg ניסיתי למשל בavis התשובה אין ושלא יגידו לי קיץ כי באוויס באלדן ובאלבר ניסיתי עוד לפני הקיץ. ואז הגעתי למסקנה שיש תחום רכבים די גדול שאם תרצה להתרשם מהם בשקט לכמה ימים לא תוכל , כי פשוט אין
הודעה אחרונה מאת shahar, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
איך הוא נוהג? איך הוא חונה? למה?
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
נוסע לרינג בספטמבר! 1 2
מאת AvielT-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
החלטתי לפנק את עצמי בזמן שכל חבריי עושים סמים בהודו,דרום אמריקה או תאילנד,בנסיעה קצרה לתאילנד טיפה שונה-הרינג! אני נוסע בין ה6-10 בספטמבר עם דני גלטר,יש פה עוד חבר׳ה שיהיו שם בתאריכים האלה? הבנתי שבכל חודשי השנה יש סיכוי לגשם,אפילו באוגוסט יש 13 ימים בממוצע של גשם.עד כמה זה מבאס ליפול על ימים גשומים?
הודעה אחרונה מאת shmulikk, -
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול היתי בנמל תל אביב וחיפשתי חנייה.מצאתי חנייה קרובה על הנמל וחזרתי אחרי שעה בערך וראיתי שקיבלתי דוח בחניית נכים על סך 1000 שקל. רק לאחר שקיבלתי את הדוח שמתי לב שיש שלט שהיה רחוק כ10 מטר ממקום החנייה שמציין 9 חניות נכה קדימה,ויש לציין שלא היה סימון נכה על החנייה הנוכחית ובנוסף המדרכה היתה בצבע אפור. בנוסף אני חייל וזה פשוט עשיקת הציבור של עיריית תל אביב. אני פשוט בהלם מהמצב ורציתי את דעתכם לגבי זה,אם לעוד מישו קרה מקרה דומה כזה תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Ctzvi, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 769 צפיות
שימו לך בעלי רכבים. תחנת דלק מנטה באיזור התעשיה הישן בנתניה ברחוב הכדר. נא להתרחק כמו מאש, ביזיון, תדלקתי 100 שקל סולר, כ14 ליטר (7.100 בערך) נסעתי 50 קילומטר על האוטו מדגם מאזדה 2500B דיזל אטמוספרי שנת 1999 (שעושה כ14+ קילומטר לליטר) ונגמר כל הסולר!!! אותה בעיה היתה לי לא פעם ולא פעמיים עם היונדאי אקסנט 96 שלי (בנזין, כן?) שעושה 14+ מחוץ לעיר והרכבים נמצאו תקינים לחלוטין. ביזיון כזה אסור להתעלם! מדובר בתחנה באמצע הרחוב. חשוב מאוד לציין שהרכבים ננהגו בעדינות (כמו תמיד) ולא היו מועמסים בדברים אלא ריקים לגמרי. אותו סיפור עם פיגו 205 רגילה. 106 ראלי, מאזדה 121, קאוואסקי KLE, ועוד רכבים של חברים.
הודעה אחרונה מאת sahar_furious, -
- 6 תגובות
- 15.1 אלף צפיות
האם זה אפשרי?
הודעה אחרונה מאת Barney, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת shayBB, -
- 4 תגובות
- 706 צפיות
היי, אני מחפש מידע אודות מסלולי מירוצים שונים עם דגש על הנתונים הבאים: 1.שטח המסלול. 2.אורכו ורוחבו של המסלול. 3.הפרשי גבהים ושיפועים. 4.זמן הקפה ממוצע של המסלול (ואם אפשר באיזה קטגוריית מכוניות מדובר). זה יכול להיות כל מסלול שעולה לכם בראש, בדגש על מסלולים עם זמני הקפה עד 2-2.5 דקות להקפה (הרינג יהיה over kil...). אם אפשר לצרף תוכנית של המסלול-מבורך. רוב תודות.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
היי אני באיזה חור בחו"ל עם אוטו שכור שאינני מכיר, ודולקת בו נורת אזהרה שאינני מכיר. מצרף תמונה (מעל הקילומטראז', מנורת "אין כניסה"). מכירים? תודה.
הודעה אחרונה מאת itzikc78, -
לפי איתוראן הניעו אותו חוקית, כלומר מפתח+קוד, בשעה 5:49 בבוקר!!! כמובן ששני המפתחות של הרכב אצלי. ואיזה ביצים יש להם לבוא ככה על הבוקר שאנשים יוצאים לעבודה. יצאו מהחניה ונסעו לאיילון, ולא נודע על מקום הרכב. אם מישהו בכל זאת רואה/שומע, כי זה רכב מאוד בולט, אודה על מידע כלשהו בה"פ. נכון, יש ביטוח והכל, אבל רק החפצים האישיים והדברים שלא מבוטחים שווים כמעט עשיריה, והושקע לא מעט כסף ברכב. לחלופין, אם מישהו רואה רכב דומה למכירה, שייזהר כי הוא יכול להיות גנוב/משוכפל.
הודעה אחרונה מאת milanista23, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אוי ואבוי זה הדבר היחיד שעבר לי בראש כשראיתי את הרכב הזה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4254872,00.html פשוט נורא. לקחו את אחת המכוניות הקטנות המשגעות של התקופה האחרונה והפכו אותה לניסאן טידה או פיאט מולטיפלה? איך הם השאירו לה את השם 500, איך??
הודעה אחרונה מאת sluzon, -
-
אזהרה מראש לחובבי הרכב: הביקורת צוננת משהו... http://www.topgear.com/uk/car-news/hyundai-veloster-turbo-first-drive-2012-07-11
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
- 5 תגובות
- 829 צפיות
בעלי יצא לנסיעה ארוכה, והרכב נסע כרגיל. בשלב מסויים תידלק, ולאחר התידלוק הוא התחיל לשמוע רעש בס מכיוון המנוע, רעש כמו של חור באגזוז(ככה הוא מתאר את זה). הוא עצר את האוטו בצד. מה לעשות- להמשיך בנסיעה ולהתעלם מהרעש או להזמין גרר/משהו אחר? תודה!
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום במקרה עברתי ב ACE לקנות משהו ופתאום ראיתי מבצע של פחית קליפורניה ב 18 ומבצע על כל אוטו דיפו 2+1 חוץ מציגים ג'אנטים ואלקטרוניקה ישר קניתי 3 פחיות שזה יצא 36. בחישוב מהיר 12 שקל לפחית...
הודעה אחרונה מאת JaIgor, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מבין שזה לא בדיוק הפורום המתאים לזה אבל : מחר מתקיים מפגש רכבים בחוף הקשתות בקיסריה בשעה 16:30 http://www.facebook.com/events/389667327759712/ לפי השמועות הולךל היות מפגש גדול כמו המפגש באיקאה. יהיה נחמד עם יבואו חברים מהפורום נראה אחד את השני מחוץ למסך המחשב.
הודעה אחרונה מאת JaIgor, -
זה שהעיתונות בארץ מכורה ובעלת אינטרסים ברורים בכלכלה ובפולטיקה זה ברור לכולם - נוחי דנקנר בעלים של מעריב , פישמן בעלים של גלובוס וגם לאחרים לא חסר. היום פורסמה כתבה אודות הטיוטה GT 86 בכלכליסט והדבר שמצאו להגיד כיתרון עבור הרכב זה התמורה לכסף ,לא ציינו השוואת מחירים לחו"ל של רכבים מקבילים שנמכרים בארץ בעלות ריאלית ולעשות השוואת מהסוג הזה, ציינו אומנם שהסובארו זהה ועולה 9.000 שקל פחות, אבל החוצפה שגם בארץ יש אוטו זהה שעולה פחות וגם ההשוואה מול מכוניות מקבילות אבל מה שבחרו לציין ביתרונות במקום ברור ומודגש בכתבה זה את התמורה לכסף,מי שקורא רק כותרות ולא נכנס לתוך הכתבה מה רואה "תמורה מעולה לכסף " זה למה אני לא עוזב את "דה מרקר" היחיד שעוד קצת אוביקטייבי , איזה שקוף .מסכים שאח…
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 973 צפיות
אני בן 17.5 עם חצי שנה רשיון. אני נוסע עם המשפחה לאמריקה ורציתי לדעת האם יש חברות השכרה שיתנו לי לנהוג( בתור נהג משני, אבא שלי נהג ראשי). אם כן באיזה חברות?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
אי ציות לרמזור
מאת mrlol- 2 תגובות
- 765 צפיות
שלום אני נהג חדש נוהג על אוטו שרשום על ההורים , מלפני כמה ימים עברתי ברמזור אדום כאשר חציתי את קו העצירה קצת והאצתי כדי לעבור את הצומת לא ראיתי פלאש למרות שהיה אור יום לא ראיתי אפילו הבזק . אמרו לי שצריך להיות 2 תמונות אחת שאתה חוצה את קו ההפרדה באדום אחרי שיש 2 שניות אדום אחת שאתה יוצא מהצומת באדום. עכשיו חציתי את הצומת בצהוב ועברתי את קו העצירה ושנייה לאחר מכן נהפך לאדום האם צולמתי ? זה קרה בבית דגן (כביש 44 ) בצומת כפר חבד (כביש 4402) שיש שם מצלמת צומת שאני לא בטוח שהיא פעילה . מה העונש לנהג חדש שלוקח את האחריות על חצייה בצבע אדום ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת mrlol, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, היום שלחתי אימייל לקצין הרכב בחברה שלי שיזמין לי פורד פוקוס סטיישן(נגמר לי חוזה הליסינג על הקרוז), הוא אמר לי שאי-אפשר להזמין את הסטיישן מכיוון שלא ידוע מועד אספקה, הוא אמר שעד סוף 2012 לא יהיה פוקוס סטיישן ומועד אספקה ב-2013 לא ידוע(נשמע לי קצת חשוד, הרי הסטיישן הוא הכי נמכר אצלם, דלק מוטורס צריכים לבקש הקצאה גדולה, לא?), כשאגיע הביתה מהעבודה אתקשר אל פורד(זה יעזור?), אך רציתי לדעת האם מישהו יודע על כך משהו? האם זה נכון או שמנסים להכריח אותי לקחת את הרנו פלואנס החשמלית(שאני לא יקח)(בטח אף אחד אחר לא לוקח, אז מאלצים אנשים לקחת)? תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת mont, -
ביטוח סקודה יטי 1 2
מאת NIVOMED-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 4 אלף צפיות
לפני קבלה של סקודה יטי , איפה ניתן הביטוח חובה + מקיף הזול והמספק ביותר בבקשה???. נהג יחיד מעל גיל 35 ללא תביעות, מבוטח 6 השנים האחרונות , יטי ידני 1.2.....
הודעה אחרונה מאת MoshE86, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום חברים, רציתי לדעת איפה אתם ממליצים לקנות מצבר מסוג acdelco לרכב, מחפש מישהו טוב באיזור המרכז. מצטער אם הנושא לא במקום הנכון בפורום וזאת מכיוון שאני לא ממש פעיל פה ואני לא מתמצא בפורום. תודה והמשך יום נעים.
הודעה אחרונה מאת שרות לקוחות טלרון, -
היום הייתה לי שיחה עם מכר בנוגע לצ'יטה, וסופר לי לתדהמתי את מה שהייתי יכול לגלות גם אם סתם הייתי נכנס לאתר שלהם - שהדבר המצחיק הזה עולה 1380 שקלים. למי שלא יודע, מדובר בקופסת פלסטיק עם משדר GPS בתוכה שמחובר למעבד קטנטן עם זכרון קטנטן. בקופסה יש כמה אורות מהבהבים, שני כפתורים ורמקול. זהו, בגדול. אם לייצר את זה עולה יותר מ-50 שקל אני מוכן לאכול את הסמסונג גלקסי שלי. בסיס הנתונים אמנם מתעדכן תדיר, אבל הוא בפירוש איננו שמור אך ורק ליצרנית הזו - כל חברה יכולה ליצור מאגרים של מכמונות ולהפיץ אותם - וייז ואייגו עושות את זה, ועוד הרבה אחרות. אה, נכון, הצ'יטה יודע להגיד לי שהמצלמה נמצאת בזווית של 32 מעלות בגובה 3 מטר מעל המנהרה שליד אזור הבנייה. אכן מידע מרתק. היא גם מ…
הודעה אחרונה מאת Oshri,
