Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בצער רב - נגנב לי ה X5 - מס' רכב 56-998-16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אושרי,

 

זה הזמן להתחיל לשבת קצת יותר מול המסכים ולהכין את הכסף ל-X6 חדשה :).

 

אומנם אני לא מכיר אותך באופן אישי, אבל אתה עושה רושם של בן אדם טוב ואני באמת משתתף בצערך.

 

אגב, אל תצפה לקבל את אותו היחס על הכביש, שקיבלת עם BMW, כאשר אתה עם סיריון, כן? תתרגל לרדת לעם (בצחוק, כמובן:)).

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אושרי יקירי,

 

מצטער לשמוע.

 

עושה רושם שהשיחה שלנו במפגש ביום שישי כוונה מלמעלה :roll:.

 

בהצלחה במציאת תחליף ראוי(חשוב על סובארו אאוטבק 3.6. מספיק גבוהה עבור רעייתך, מספיק מהירה ומהנה עבורך).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

בלק ג'וקר, תודה על המחמאות. לגבי X6, בחיים לא. אולי X5 אחרת.

ולגבי היחס, לא צריך יחס מאף אחד. לא תמיד נסעתי ב X5, והסתדרתי.

לפעמים דווקא כיף שאתה לא מושך תשומת לב של אף אחד.

504L, יכול להיות שמישהו שם למעלה הקשיב :-)

סובארו לא נראה לי, אבל היו לך המלצות אחרות שיילקחו בחשבון.

בינתיים אני חוזר לסריון שלי, אם היא שחורה אבל בלי חלונות שחורים זה תופס? ;-)

פורסם

וואוו, צריך ביצים של שור כדי לגנוב X5.

גם אני מאחל שלא ימצאו את הרכב אבל אני כן מחכה ליום בו תהיה אכיפה וענישה אפקטיבית כלפי גניבות רכב או גניבות מכל סוג שהוא. לפעמים חוקים "אכזריים" של מדינות חשוכות (כמו כריתת אצבעות או ידיים) נשמעים לא רע. עם חוקים כאלה נראה מי יעז לגנוב סוכרייה בסופר :wink:

 

תהיה גיבור!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בינתיים אני חוזר לסריון שלי, אם היא שחורה אבל בלי חלונות שחורים זה תופס?

 

תופס זבובים

 

אתה מתכנן והוא למעלה מקשיב וצוחק

 

לדעתי זה פעולת תגמול של BP על הביקורת הצפויה .

 

בחשמלית זה לא יקרה כי היא תעצור אחרי כמה קילומטר בלי דלק .

 

חתיכת ביאוס רציני , וכאב ראש רציני , אבל לא סוף העולם.

 

מעניין אותי מה איתוראן יודעת לספר לך על קורות הרכב מרגע הגניבה ??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שאני אבין, מישהו מאיים כאן?! ;-)

 

מי לא היה

 

נכון האדריכל בסיפור על דיטיילינג

 

תתחיל מכאן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מאוד צר לי לראות איך גונבים רכב כזה יפה, לא נדבר על הביצים של הגנבים ונאחל להם באמת רע על אי כיבוד רכושו של האחר.

 

מקווה שהביטוח יפעל מהר ובזמן ובלי בעיות ושתמצא כלה במהרה. אם עסקינן בג'יפים (כפי שקראתי בין השורות פה שהוא עבור האישה) אינפיניטי מציעים חבילות נהדרות.

 

באמת כואב לראות את זה, אבל במקומך הייתי הולך היום להירגע קצת אני לא מתקשה לדמיין מה עובר עלייך.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

בתור אחד שגנבו לו פעמיים רכב מתחת לבית משתתף בצערך ומאחל לגנבים הארורים האלה את כל החולי שבעולם.

 

לפני ארבעה חודשים גנבו לי מתחת לבית מאזדה 323 97' של אשתי רכב ממש יפהפה וחדש לחלוטין.

יחד אתו גנבו כסאות בטיחות ואת הארנק של אשתי כולל צ'קים כ.אשראי ת.זהות כסף מזומן ומה לא.

המצחיק הוא שכשיצאתי בבוקר וראיתי שאין אוטו רצתי מיד הביתה וסיפרתי לאשתי,בתי בת ה5 החלה לבכות בכי תמרורים

"הכסא שלי - הם לקחו לי את הכסא" לך תסביר לה מה זה שגונבים אוטו ועוד בלי ביטוח...

ואם מישהו פעם נתקל בה אודה לו מאוד : מ.ר 42-056-19 צבע לבן

חבר,אתה חופר

פורסם

לא נעים בכלל,

מכיר מקרים של קבלת אקסטרא מהביטוח על כסאות ילדים וכו', תנסה להציג קבלות ושהסוכן יתחיל לעבוד.

 

ואם אפשר לשאול, מאיפה גנבו את הרכב? איזה עיר/שכונה?

פורסם
וואי ממש לא נעים!

רק לא הבנתי מה הטעם באיתוראן אם אי אפשר לאתר את הרכב??? :shock:

 

מה הקשר?

אתה חושב שגנבים לא יודעים שמורכבת ברכב כזה מערכת איתור כפולה לפחות אם לא טריפל?

 

אושרי, עניין ההנעה החוקית מעלה כמה שאלות שאני מניח שאתה לא חשבת לשאול את עצמך.

המערכת שהורכבה לך ברכב, כללה לחצן דלת וגלאי שטח? בעיקרון אמורה להיות דריכה פסיבית לקודנית, בדוק מול איתוראן

האם היא באמת נדרכה לילה קודם או שנשארה מנוטרלת מהלילה, במצב כזה זה ייראה כהנעה חוקית.

לדעתי הותקן לך ברכב משדר רדיו שנותן מיקומים על פי חיתוכים בעזרת האנטנות הסלולריות שבהן הוא נעזר. ייתכן וקיים

משדר סלולרי ברכב שייתן מיקומים מדויקים מאוד אך אני מתקשה להאמין.

למה הם לא הפעילו את האוכפים שלהם ברגע שהודעת על הגניבה?

 

בכל מקרה מצער לשמוע ורק אוכל לאחל לך לא לדעת צער כזה יותר ומי ייתן ותתחדש ברכב יותר טוב

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
בוא נגיד שהם לא תרמו יותר מידי ידע. פחות או יותר לא יודעים כלום, חוץ מהקריאה שהרכב

הונע ב 5:49 בבוקר, ושהוא נסע באיילון.

 

אז על מה אתה משלם להם כל חודש? בשביל מה?

8)
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...