Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בצער רב - נגנב לי ה X5 - מס' רכב 56-998-16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אושרי,

1. משתתף בצערך על גניבת הבימרית.

2. מאחל לגנבים שיהרגו בתאונת דרכים, או בפשיטה של הימ"מ או סתם ממחלה קשה. העיקר - שימותו. אני מצטער אם מישהו כאן נפגע מהרצון שלי לראות גנבי רכב מתים. הנזק הכלכלי שהנבלות האלה גורמים לאזרחים הוא כבד מאוד, ולא מעניין אותי מוצאם או דתם.

3.לגבי הברחה לשטחים, לפני 10 ימים נגנבה לוחית הרישוי של הרכב של אישתי. אני כמובן ניגשתי מייד למשטרה - פחדתי שיעשו עבירות תנועה עם הרכב ולך תוכיח שזב לא אתה. המספר הוזן למחשב המשטרה ונאמר לי כי גניבת לוחיות רישוי נועדה בד"כ על מנת לעבור במחסומים לשטחים עם מכוניות גנובות.

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אושרי,

1. משתתף בצערך על גניבת הבימרית.

2. מאחל לגנבים שיהרגו בתאונת דרכים, או בפשיטה של הימ"מ או סתם ממחלה קשה. העיקר - שימותו. אני מצטער אם מישהו כאן נפגע מהרצון שלי לראות גנבי רכב מתים. הנזק הכלכלי שהנבלות האלה גורמים לאזרחים הוא כבד מאוד, ולא מעניין אותי מוצאם או דתם.

3.לגבי הברחה לשטחים, לפני 10 ימים נגנבה לוחית הרישוי של הרכב של אישתי. אני כמובן ניגשתי מייד למשטרה - פחדתי שיעשו עבירות תנועה עם הרכב ולך תוכיח שזב לא אתה. המספר הוזן למחשב המשטרה ונאמר לי כי גניבת לוחיות רישוי נועדה בד"כ על מנת לעבור במחסומים לשטחים עם מכוניות גנובות.

יואב

 

בהחלט מוות בייסורים קשים ללא תרופות להקלת כאבים, יימח שמם וזיכרם, צוררים אכזריים חסרי חמלה שכמותם, מי ייתן וזרעם לעד יאבד ושמם לדראון עולם יהיה, עמלקים שכאלו. אין סליחה ואין מחילה, לא נשכח ולא נסלח.

פורסם

אכן השרשור הזה שופע איחולים "לבביים" מכל סוג לנבלות האלה.

אני אישית דיי השלמתי עם הדבר, זה מגיע אחרי 24 שעות של התרוצצות,

טלפונים, הסברים לחברים ומכרים, וקריאה של כל התגובות כאן.

הדבר היחיד שקורע לי כל פעם מחדש את הלב, זה לראות את הבת שלי,

שהיא רק בת 4.5, הולכת לחלון הגדול בסלון, ומסתכלת למטה, אולי האוטו חזר.

כמה שניסיתי להסביר לה, שזה לא נורא, ונקנה אוטו אחר, וגם נקנה לה את

כל הבגדים, כפכפים, בגד ים וכל מה שהיה בתיק שנגנב עם הרכב,

היא עדיין נשארת עם איזה עצב. אני מאמין שבשלב מסויים זה יעבור, אבל בינתיים

זה קורע אותי כל פעם מחדש.

פורסם

אני מאוד מצטער לשמוע על המקרה, אני יודע כמה זה מתסכל :-(

מאחל לגנב/ים רק צרות וסבל.

 

אני מקוה שתקבל פיצוי מלא במהרה שיעזור לך להתנחם ולנו לראות את הסמלון שלך מתחלף לכזה שמככב בו רכב חדש.

מקוה גם שהפוסט הבא שלי אליך יהיה "תתחדש".

 

רק בריאות, כל השאר לא שווה לזה.

פורסם
אכן השרשור הזה שופע איחולים "לבביים" מכל סוג לנבלות האלה.

אני אישית דיי השלמתי עם הדבר, זה מגיע אחרי 24 שעות של התרוצצות,

טלפונים, הסברים לחברים ומכרים, וקריאה של כל התגובות כאן.

הדבר היחיד שקורע לי כל פעם מחדש את הלב, זה לראות את הבת שלי,

שהיא רק בת 4.5, הולכת לחלון הגדול בסלון, ומסתכלת למטה, אולי האוטו חזר.

כמה שניסיתי להסביר לה, שזה לא נורא, ונקנה אוטו אחר, וגם נקנה לה את

כל הבגדים, כפכפים, בגד ים וכל מה שהיה בתיק שנגנב עם הרכב,

היא עדיין נשארת עם איזה עצב. אני מאמין שבשלב מסויים זה יעבור, אבל בינתיים

זה קורע אותי כל פעם מחדש.

 

ילדה שנקשרת לאוטו של אבא זה דבר מיוחד. היום מה שהילדים יודעים לעשות זה לקפוץ על המושבים ולהתבכיין שהם רוצים אוטו חדש כשבטעות נשפך שוקו

פורסם

אושרי, צר לי לשמוע על הארוע, אבל נסה למצוא את נקודות האור שבסיפור:

 

1. אצלי בבית כשמתקלקל מכשיר כלשהו תמיד התגובה "מזל טוב, הגיע הזמן לקנות חדש".

 

2. מכרת את הרכב לביטוח במחיר מחירון מלא.

 

3. יש לך הזדמנות להשתדרג בשוק רכב משומש שהוא על הקאנטים, בכל פוזיציה אחרת היית מוכר בזול וקונה עוד יותר בזול - ממך נחסך שלב המכירה בזול.

 

4. לגבי תגובת הילדה, תביא בחשבון שהיא משקפת את מה שהיא רואה אצלך, אם אבא עצוב על אבדן הרכב - היא תלך לחלון ותקווה לראות באופן פלאי את הרכב בחניה. אם אבא מבסוט מהעניין כי יהיה לנו אוטו חדש יותר טוב - גם הילדה תשמח, האמן לי שמה שתשדר זה מה שייקלט אצלה.

פורסם
אושרי, צר לי לשמוע על הארוע, אבל נסה למצוא את נקודות האור שבסיפור:

 

1. אצלי בבית כשמתקלקל מכשיר כלשהו תמיד התגובה "מזל טוב, הגיע הזמן לקנות חדש".

 

2. מכרת את הרכב לביטוח במחיר מחירון מלא.

 

3. יש לך הזדמנות להשתדרג בשוק רכב משומש שהוא על הקאנטים, בכל פוזיציה אחרת היית מוכר בזול וקונה עוד יותר בזול - ממך נחסך שלב המכירה בזול.

 

4. לגבי תגובת הילדה, תביא בחשבון שהיא משקפת את מה שהיא רואה אצלך, אם אבא עצוב על אבדן הרכב - היא תלך לחלון ותקווה לראות באופן פלאי את הרכב בחניה. אם אבא מבסוט מהעניין כי יהיה לנו אוטו חדש יותר טוב - גם הילדה תשמח, האמן לי שמה שתשדר זה מה שייקלט אצלה.

מצטרף לתגובה מס 4.בהחלט נכון

פורסם

תודה על העצות. לגבי עצה מס' 4, האמן לי שמרגע שנגנב הרכב, כלפי הילדות הפגנו התנהגות

רגילה, וכל הזמן עודדנו אותן שלא נורא, ונקנה חדש, והכל יהיה יותר טוב, ואפילו שאלנו אותן

איזה צבע הן רוצות שיהיה לאוטו החדש. אבל לילדים קשה יותר לדמיין את החדש, והיא חושבת

על הרכב שהיא אהבה, עם הכסא שלה, והדיסקים שהיא היתה רואה, ועל הבגדים והצעצועים

שהיו בתיקים שנגנבו. זה יותר קשה, למרות שאנחנו משדרים רק חיוביות ושהכל יהיה טוב,

ואפילו יותר טוב. זה יעבור לה זה בטוח, רק עניין של זמן, אבל עדיין שאתה רואה את הילדה

שלך מביטה בעצב למטה, הלב שלך נקרע.

פורסם

צר לי לשמוע :-(

 

אין שום אחריות מצד איתורן לאתר לך את הרכב?

 

 

באיזו שכונה אתה גר?

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

לא, אין להם אחריות לאתר את הרכב, והאמת שזה גם בלתי אפשרי לתת אחריות כזו.

ברגע שהמערכת מפורקת מהרכב, וכנראה שהגנבים עושים את זה מאוד מהר,

פעולת האיתור היא בלתי אפשרית. אני מניח שהדקות הראשונות של הגניבה הן קריטיות,

ואם לא מצליחים לעלות על זה באותו שלב, זה דיי אבוד.

אני חושב שהגיע הזמן לסכם ולנעול את השרשור הזה. אני מאוד מודה לכולכם על העידוד

והתמיכה, ועל הנסיון לעזור. אם בטעות מישהו ראה/שמע וכד', אז יש הודעות פרטיות.

מקווה לחזור בעתיד הלא רחוק עם שרשור "התחדשתי", כי נראה לי שמציאת הרכב זה עניין

אבוד. בינתיים אני חוסך קצת על הדלק עם הסריון ;-)

פורסם
לפי איתוראן הניעו אותו חוקית, כלומר מפתח+קוד, בשעה 5:49 בבוקר!!!

כמובן ששני המפתחות של הרכב אצלי. ואיזה ביצים יש להם לבוא ככה על הבוקר

שאנשים יוצאים לעבודה.

יצאו מהחניה ונסעו לאיילון, ולא נודע על מקום הרכב.

אם מישהו בכל זאת רואה/שומע, כי זה רכב מאוד בולט, אודה על מידע כלשהו בה"פ.

נכון, יש ביטוח והכל, אבל רק החפצים האישיים והדברים שלא מבוטחים שווים

כמעט עשיריה, והושקע לא מעט כסף ברכב.

לחלופין, אם מישהו רואה רכב דומה למכירה, שייזהר כי הוא יכול להיות גנוב/משוכפל.

 

כאשר רשמת את ההודעה הזאת כל מה שנשאר מהרכב שלך זה מספר הרכב והשילדה

 

כל השאר זה חלקים שנמכרים לכל אלו שמתקנים בשטחים !!!

פורסם

מקווה שהפיצוי יהיה סביר, ואין מה לעשות זה החיים וצריך לנסות לקחת את זה כמה שפחות קשה, לגבי הX6 שהוזכרה פה, אין מה להשוות אותה לX5, מאחור אפילו לילדות קטנות תהיה בעיה לשבת בנוח, שלא לדבר על מבוגרים, מנסיון נהיגה על אחת

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...