Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בצער רב - נגנב לי ה X5 - מס' רכב 56-998-16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אושרי, אני באמת בהלם הרכב היה שמור בצורה מושלמת ממש כמו שלי לי גם היה אותו סיפור בהתחלה בית פרטי מצלמות אבטחה וכלב לא פראייר בחצר ובכל זאת ניסו לגנוב ועוד שלי הייתה שחורה עם חלונות שחורים, אז מה זה אומר אבל ברגע שאני התעוררתי הכל השתנה לו והצלחתי לתפוס אותם על חם.

מוזר לי רק למה גונבים X5 מה כבר יש לגנוב באוטו הזה לא צריכים חלקים ודברים בסגנון באמת שאני לא מבין לגבי איתורן חבורה של ליצנים יושבים שם, לאבי פעמיים פרצו את האוטו וכלום אפילו שיחה אחת לא קיבלנו מהם העיקר שהאוטו היה שוכב במוסך הם היו יודעים להתקשר אלי ב2 בלילה לשאול למה הדלת של הנהג פתוחה ולמה האזעקה באוטו פועלת ואני לא מנטרל אותה :lol: אמרתי שהאוטו במוסך ובטח לא סגרו את הדלת והמערכת דרכה את עצמה, אמרתי אם כל כך חשוב לכם תשלחו סייר שיבדוק מה נסגר שם.

אגב ראיתי שהיא נרכשה מאוטו דיל, אז אם תרצה יש גם עכשיו מאותו שנתון וצורה אם תרצה תדבר איתי.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

ספר לי על זה, לפני חודש נתקעתי באמצע הלילה בנס הרים בלי לדעת בדיוק איפה.

התקשרתי לשגריר וביקשתי שיאתרו אותי דרך המשדר. מסיבה ''כלשהי'' לא אותרתי.

אותו לילה כבר חולצתי בדרך אחרת, אבל בוקר למחרת קיבלתי טלפון שמבשר לי שהמשדר שלי תקול ועלי להחליף אותו על חשבוני.

פורסם

י.ל.1 תודה על הצעת העזרה. האמת שראיתי אותה באתר שלהם. שלי היתה הרבה יותר יפה ;-)

האמת שאני לא סגור מה אני רוצה, ומחכה בכלל לראות איך הכל יתקדם ויסגר.

בינתיים אני אחשוב מה לקנות, יש לי זמן. לגבי הגניבה, אני מניח שזה או לחלקים, כי בכל זאת

החלקים של האיקס יקרים, או שזו הזמנה לאיזה רכב שנקנה באובדן להלכה וחיפשו תורם איברים...

פורסם

אאוץ' :-(

 

באמת אחת מהX5 היותר יפים שיצא לי לראות (ואחד מהיחידים שאני מוכן לקרוא לו X5 ולא גיי-5 כמו כל שאר הערסמובילים שפוגשים בכביש) והכל בגלל שהוא היה נקי ותמים.

אני אנסה להעביר את המספר של הרכב לחבר באבטחת מעברים,אולי יצא מזה משהו :cry:

 

דרך אגב,

אם על הרכב הבא שלך לא יהיה סמל פרופלור, אני אישית מבטיח לגנוב ולרסק לך אותו :wink:.

 

נ.ב

F11 535D תיהיה תחליף מושלם לX5 (אתה לא מבין כמה מקום יש בסירה הזו:shock:)

סתם נקודה(ותמונה) למחשבה (כן אני יודע שהתמונה היא של אלפינה אבל הרכב כל כך סקסי :oops:)

alpinab5touring2-1.jpg

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם

יאלה הגיע הזמן לדחוף למחאה גם חקיקה נגד גנבים, פורצים וכו'. אני אומר שצריך לחוקק חקיקה כל-כך אכזרית עד כדי כך שרק מההרתעה כולנו נוכל להשאיר את הרכבים פתוחים לגמריי בלילה ואף אחד לא יעיז לגעת.

 

נניח מאסר עולם על גניבת רכב... איך?? :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אושרי הצטערתי לשמוע..אני ממתין לאחד כזה שיבוא לשדרג את הגאנטים לצורה אחרת.. ואז אני יתרום את חלקי בהכחדתו מהעולם..בכל אופן הסוכנים יקבלו התראה להזמנה של סט 20 (גם בשטחים) שנישמע ממך רק בשורות טובות

פורסם

תודה על הכל חברים. כיף לראות שלאנשים כל כך אכפת ושמבינים את העצב שגונבים לך את הרכב שכל כך אהבת וטפחת.

רוב האנשים רק שואלים: ״היה ביטוח?״, וששומעים שכן, אומרים, אז בסדר, תקבל את הכסף, מה אתה מבואס?

אז עזבו שזה לא כל הכסף, כי יש כמו שכתבתי הרבה דברים שלא מבוטחים, וגם הפרמיה של הפוליסה הולכת,

ככה שהחור בכיס לא כזה קטן, הכי מעצבן זה הרכב עצמו, שהיה מתוחזק טיפ טופ, שכל רעש הכי קטן בו היה מוציא

אותי מהשלווה, והייתי רץ לטפל ולתקן.

פורסם

לא נעים לשמוע על דברים כאלה אני ישר רצתי להסתכל מהחלון שלא נעלם הרכב מהעיין שלי , השכן שלי כרגע מוכר את הX5 שלו

משנתון קצת יותר נמוך משלך במידה ותיהיה מעוניין תעדכן אותי .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

אני מאחל את כל המחלות הכי קשות לגנבים ואמן לא ישרדו עוד ימים רבים על פני האדמה.

 

משתתף בצערך אין דבר יותר מדכא מרכב שטופל בצורה רגשית וסנטימנטלית ונגנב, במיוחד שצריך אומץ לגנוב דבר כזה באמת מעניין לדעת מי עשה את זה.

 

אמן ויתפסו.

 

נ.ב לדוד שלי היתה X5 לבנה שנמכרה לפני חודשיים עקב ק"מ גבוה כי הוא נוסע ברכב לצפון כל יום לעבודה וחזרה למרכז, ועכשיו בדיוק לפני יומיים קיבל את ה X6, יש לומר שהיא מדהימה ולדעתי כמה רמות מעליה.

נסיעה קצת נוקשה מבחינת המתלים ומרגישים את כל הקפיצות אבל היופי של הרכב הזה מתעלה על ה X5 לדעתי, כמו כריש ענק :)

ממליץ ממליץ ממליץ...

 

ואני תמיד שנאתי BMW עד שעליתי ונהגתי על אחת...יותר נכון 2... :p

Opel Adam S 2017

פורסם

בשביל מה יש 4X4 :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תנחומי. מצד שני תמיד צריך לחפש נקודה חיובית. בוא נראה את זה כהזדמנות לשנות, ונקח את שווי הדברים כירידה ממחירון :roll:

תגיד. יש לי איזה במוו שאני מת להפטר ממנה. אני יכול לחנות אצלך?:-D

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...