Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בצער רב - נגנב לי ה X5 - מס' רכב 56-998-16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על העצות. לגבי עצה מס' 4, האמן לי שמרגע שנגנב הרכב, כלפי הילדות הפגנו התנהגות

רגילה, וכל הזמן עודדנו אותן שלא נורא, ונקנה חדש, והכל יהיה יותר טוב, ואפילו שאלנו אותן

איזה צבע הן רוצות שיהיה לאוטו החדש. אבל לילדים קשה יותר לדמיין את החדש, והיא חושבת

על הרכב שהיא אהבה, עם הכסא שלה, והדיסקים שהיא היתה רואה, ועל הבגדים והצעצועים

שהיו בתיקים שנגנבו. זה יותר קשה, למרות שאנחנו משדרים רק חיוביות ושהכל יהיה טוב,

ואפילו יותר טוב. זה יעבור לה זה בטוח, רק עניין של זמן, אבל עדיין שאתה רואה את הילדה

שלך מביטה בעצב למטה, הלב שלך נקרע.

 

אושרי, ילדים חכמים הרבה יותר ממה שנדמה לך, לא הצלחת לעבוד עליה.

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לצערינו אין הבחנה אצל הגנבים, יש להם ביצים לגנוב הכל כל עוד הוא גניב.

במיוחד עם המקודד החדש של המפתחות של bmw זה נראה קלי קלות.

לנו נגנב פג'רו קצר ודיפנדר קצר. שניהם מושקעים (גחונים, בולמים וכו').

אין מזל :(

פורסם

מצטער לשמוע, מקווה לאיזה עידכון אופטימי. למרות שאחרי שהרכב נגנב לא ממש כייף לקבל אותו בחזרה, פה גם אם הוא נמצא, חברת הביטוח משלמת לך ואתה יכול לרכוש את הרכב ב20% מערכו במחירון.

haters will hate

פורסם

במיוחד עם המקודד החדש של המפתחות של bmw זה נראה קלי קלות.

 

אשמח אם תרחיב,אפילו בהודעה פרטית אם תרצה.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
רק בשביל זה מגיע מחלה קשה לגנבים...

 

אין שאלה בכלל, להכניס יגון לליבו של ילד רך בשנים, אין רעה גדולה מזו. פשוט אנשים שלא נבראו בצלם, בני מוות אין בכלל ספק. תליה פומבית בכיכר רבין, אולי שריפה יותר טוב, לא פחות. ואני גם הייתי מוסיף קצת בני משפחה של המנוולים, בשביל ההרתעה.

  • אחראי פורום
פורסם

עצוב לשמוע. אחד הדברים המתסכלים שיש, לצאת החוצה ולראות חניה ריקה (או לקבל את הטלפון הזה).

מקווה שתתחדש מהר במשהו שישכיח את הרכב שאהבתם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מסתבר בדיעבד שדווקא האמצעים המכאניים הכי יעילים.

רב בריח לידית ההילכוים, אם הותקן נכון, מונע גנבות, חד וחלק.

גנבים מעדיפים להתעסק באלקטרוניקה ולא להביא איתם ציוד מסגרות.

אפילו מנעול דוושות או סנדל דנוור מונעים גנבה, עד כמה שזה ישמע מוזר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מסתבר בדיעבד שדווקא האמצעים המכאניים הכי יעילים.

רב בריח לידית ההילכוים, אם הותקן נכון, מונע גנבות, חד וחלק.

גנבים מעדיפים להתעסק באלקטרוניקה ולא להביא איתם ציוד מסגרות.

אפילו מנעול דוושות או סנדל דנוור מונעים גנבה, עד כמה שזה ישמע מוזר.

 

:twisted:

1000 שח, אבל נראה מסיבי (מצד שני זה גם אתגר לבני בליעל האלה)

לפחות אפשר לעשות עליו מלאווח עם החום שמצטבר ברכב בימים האחרונים חח

http://www.rd-israel.co.il/product.asp?productid=3010

632703.jpg

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם
מסתבר בדיעבד שדווקא האמצעים המכאניים הכי יעילים.

רב בריח לידית ההילכוים, אם הותקן נכון, מונע גנבות, חד וחלק.

גנבים מעדיפים להתעסק באלקטרוניקה ולא להביא איתם ציוד מסגרות.

אפילו מנעול דוושות או סנדל דנוור מונעים גנבה, עד כמה שזה ישמע מוזר.

 

בירושלים אני רואה המון מסחריות ומשאיות מסונדלות וולנטרית, חלקן באמת עם מנעולי הגה אימתניים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

עזוב, למה?

 

תביא מרכבה סימן 4 ותישן ליד הרכב וזהו. :lol:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
בירושלים אני רואה המון מסחריות ומשאיות מסונדלות וולנטרית, חלקן באמת עם מנעולי הגה אימתניים.

מסתבר שהאמצעים המכאניים חזרו להיות אפקטיביים.

על אלקטרוניקה בני הבליעל מתגברים בשניות, למנעול מאסיבי חייבים דיסק, והם יעדיפו לעבור לרכב הבא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

נהיו עצלנים הנבלות..

אושרי - קח את הכסף ותשתדרג!

חוץ מזה תראה את הצד החיובי - עכשיו אתה סוף סוף יכול להחליף את הרכב לאחד שלא מזוהה עם העולם התחתון :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אין שאלה בכלל, להכניס יגון לליבו של ילד רך בשנים, אין רעה גדולה מזו. פשוט אנשים שלא נבראו בצלם, בני מוות אין בכלל ספק. תליה פומבית בכיכר רבין, אולי שריפה יותר טוב, לא פחות. ואני גם הייתי מוסיף קצת בני משפחה של המנוולים, בשביל ההרתעה.

 

בטח גם אנטישמים, שלא לומר שמאלנים מגעילים הגנבים האלה, גייס חמישי, בוגדים, רוצחים, אין פשע גדול יותר, ישר לבית הדין הבינלאומי בהאג.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...