Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בצער רב - נגנב לי ה X5 - מס' רכב 56-998-16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רועי הבנו את הנקודה עוד בטרם התחלת לצטט את עצמך,קיבלת את היחס, למרות שהבנו את הנקודה, מה רצית לומר?

 

האופן שבו מחלקים כאן ובקלות איחולי מחלות קשות, עדיף בייסורים, למי שאחרי הכל גנב אוטו, מעוררים חלחלה, לפחות אצלי. התחושה הגוברת עם הזמן ואני כבר לא ילד, על האלימות המובנית בחברה הזו שלנו, יחד עם אטימות ריגשית הולכת ומתעבה, גם מעלים חשש רציני שמא החברים המכובדים כאן שמחלקים את אותם איחולים באמת מתכוונים להם. משום מה החלטתי שאני עושה כאן מין ניסוי פרטי, עד שמאן דהוא יחליט לעצור אותי בדיוק באופן בו אתה נהגת ועל כך תבוא על הברכה. יישר כוח.

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מסתבר שהאמצעים המכאניים חזרו להיות אפקטיביים.

על אלקטרוניקה בני הבליעל מתגברים בשניות, למנעול מאסיבי חייבים דיסק, והם יעדיפו לעבור לרכב הבא.

 

אז מה בעצם אתה אומר - שגנבי הרכב "השתכנזו"?... :-P

פורסם

אושרי, בדוק שמא הפריטים ברכב כן כלולים בביטוח.

מקוה שתמצא רכב הולם, רק לא איקס שש, בבקשה.

 

רועי, ראיתי כעת את שכתבת, מבין לליבך..

אני מציע להגלות הגנבים ליפן המודרנית, בירת האנטישמיות כזכור, שם כבר יקבלו את המגיע להם.

 

יחד עם זאת, ברגעים מסוימים גם אני מייחל לעונשים הולמים לטיפוסים שונים.

פורסם
מסתבר שהאמצעים המכאניים חזרו להיות אפקטיביים.

על אלקטרוניקה בני הבליעל מתגברים בשניות, למנעול מאסיבי חייבים דיסק, והם יעדיפו לעבור לרכב הבא.

אתה לא בדיוק צודק,

גנבים בוחנים טוב טוב את הרכב לפני שהם גונבים אותו,עם היום הם לא הביאו איתם דיסק,אז מחר הם יחזרו.

לדעתי עדיף לשים מערכת GPS נסתרת שלא.

אחד רשם פה שגנבו למישהו ניסאן סאני שהולכת על מערכת NATS,וקשה לי להאמין שמישהו רוצה להתעסק איתה כולה בשביל ניסאן סאני ישנה.

פורסם

מצער לשמוע.

בדיוק עבר בפייסבוק איזה SHARE על חבורת ילדים גנבי רכב בצפון המרכז.

מה בדיוק רשום במדבקה בצד ימין, זה נראה לי סימן זיהוי טוב?

משכנתא זה קל

פורסם

[פנדוב, תודה על הדאגה. לפי תנאי הפוליסה, אין כיסוי לפריטים שציינתי. הסוכן אמר שינסה, אבל מנסיון

שלו, שלא אצפה ליותר מידי. לגבי האיכס שש, כבר כתבתי שאין סיכוי.

Fitch, על המדבקה בחלון האחורי כתוב http://www.autosport.co.il (שלומי, אל תכעס :-))

אני מניח שהרכב כבר מפורק לחלקים, ושהמדבקות כולל ההשחמה של החלון הוסרו.

פורסם
האופן שבו מחלקים כאן ובקלות איחולי מחלות קשות, עדיף בייסורים, למי שאחרי הכל גנב אוטו, מעוררים חלחלה, לפחות אצלי. התחושה הגוברת עם הזמן ואני כבר לא ילד, על האלימות המובנית בחברה הזו שלנו, יחד עם אטימות ריגשית הולכת ומתעבה, גם מעלים חשש רציני שמא החברים המכובדים כאן שמחלקים את אותם איחולים באמת מתכוונים להם. משום מה החלטתי שאני עושה כאן מין ניסוי פרטי, עד שמאן דהוא יחליט לעצור אותי בדיוק באופן בו אתה נהגת ועל כך תבוא על הברכה. יישר כוח.

 

clearly רף הענישה כרגע לא מספיק גבוה, כי דברים כאלו קורים על ימין ועל שמאל. כנציג הדרך הנאורה, מה לדעתך צריך להיות עונשם של אלו? נניח שאין ביטוח מקיף (עם כל הכבוד, הגנבים לא טורחים לבדוק) ושהאוטו שווה 100K שעכשיו התאדו לבעליהם. 100K, במשכורת ממוצעת זה מעל שלוש שנות חיסכון. מה אתה אומר על זה? עבודות שירות?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רועי,

 

אני חסיד גדול של שיטת 3 STRIKES OUT.

 

פעם ראשונה עבודות שרות.

פעם שניה 5 שנים בפועל.

פעם שלישית, LIFE IMPRISONMENT

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה לא בדיוק צודק,

גנבים בוחנים טוב טוב את הרכב לפני שהם גונבים אותו,עם היום הם לא הביאו איתם דיסק,אז מחר הם יחזרו.

לדעתי עדיף לשים מערכת GPS נסתרת שלא.

אחד רשם פה שגנבו למישהו ניסאן סאני שהולכת על מערכת NATS,וקשה לי להאמין שמישהו רוצה להתעסק איתה כולה בשביל ניסאן סאני ישנה.

הם לא יחזרו, כי הם מעדיפים להתעסק עם אלקטרוניקה ולא עם מסור דיסק, שזקוק למתח 220V.

רב בריח לידית ההילוכים, באם הותקן נכון, מקשה מאד על גניבה ומצריך פירוק לא פשוט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

רועי, ולפרוץ ולגנוב רכב זה לא אלימות? זה מותר?

איך אמר פעם א.ב. יהושע (האמירה המקורית כמובן לא שלו, אבל מפיו שמעתיה לראשונה): מי שמרחם על אכזרים - סופו שיתאכזר לרחמנים. אצלך זה כבר עובד ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
clearly רף הענישה כרגע לא מספיק גבוה, כי דברים כאלו קורים על ימין ועל שמאל. כנציג הדרך הנאורה, מה לדעתך צריך להיות עונשם של אלו? נניח שאין ביטוח מקיף (עם כל הכבוד, הגנבים לא טורחים לבדוק) ושהאוטו שווה 100K שעכשיו התאדו לבעליהם. 100K, במשכורת ממוצעת זה מעל שלוש שנות חיסכון. מה אתה אומר על זה? עבודות שירות?

 

איך בדיוק הגעת ללמעלה משלוש שנות חיסכון?:?

פורסם
איך בדיוק הגעת ללמעלה משלוש שנות חיסכון?:?

 

אם מישהו מצליח לשים כל חודש בצד 3K (לא כולל נסיעות לחול/חשבונות והוצאות), תכפיל ב36 חודשים . :roll:

SEAT LEON TSI 1.2 2012

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...