Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פסטיבל המהירות של גודווד 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשאתה אומר ש"אוטו" היו שם אתה שוכח מי חתום על כתבתי המופלאה מ-2010 (גיליון 296) :wink:

 

אנחנו שכרנו בית קטן בפורטסמות', שזו עיירה מנומנמת בערך 40 ק"מ מגודווד. אני מעריך שיש המון בתי מלון ואכסניות בסביבה, ושככל שמתקרבים יותר לגודווד כך המחירים גבוהים יותר (לפחות לימי הפסטיבל). לא בדקתי מה האפשרות הכלכלית העדיפה אבל אני מניח שהכי טוב יהיה למצוא מלון מתאים באזור ולהגיע בתחבורה ציבורית (רק זכור לצאת מאוד מוקדם בבוקר). בעצם, הכי זול יהיה לישון שם באוהל, אבל זה כבר ממש להתכלב.

 

עוד דברים חשובים:

1. לקחת קרם הגנה. השמש מאוד חזקה (כשהיא יוצאת מבין העננים).

2. להתכונן להרבה הליכה - המתחם ענק. נעליים נוחות חובה.

3. להביא איתך תיק גב נוח. גם לאוכל ושתייה, וגם בשביל לאסוף את כל הקניות והמזכרות (מקבלים פרוספקטים בחינם וכל מיני דברים נחמדים).

4. מצלמה איכותית חובה (אתם תרצו לצלם, והרבה).

5. בסמוך לאחוזה ממוקם מפעל רולס רויס ושווה לנסות להשיג בו סיור (חפשו באתר שלהם איך עושים את זה).

 

והכי חשוב - להזמין כרטיסים כמה שיותר מראש! בקיצור - תתחילו לתכנן את החופשה מעכשיו. בהחלט כדאי ומומלץ להגיע עם המשפחה. גם האשה והילדים יהנו מאוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, שישנתם בפורטסמות שכרתם רכב או שהשתמשתם בתחבורה הציבורית ?

למיטב זיכרוני להגיע מהתחנת רכבת בצצסטר למסלול לא היה נוח במיוחד לפחות שאני הייתי שם, חוץ ממונית שעולה 13 פאונד לכל כיוון לנסיעה של 10 דקות אין דרך אחרת וחשוב לקחת מהם כרטיס עם הטלפון כי מחוץ למסלול אין אפשרות לתפוס מונית...

 

ואם כבר הזכרתה את פורטסמות ומישהו ילך על האופציה של לישון שם מומלץ להוסיף עוד יום ולבקר ב http://www.royalnavalmuseum.org/

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם
רוני! קיבינמט איתך,עכשיו עלית לי 120 פאונד:evil:(בנוסף לטיסה ואירוח)!

 

+ 1

 

לפחות כרטיסי טיסה אפשר לקנות בדולרים :roll:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

קראתי את הכתבה על הפסטיבל במגזין אוטו וגם פה , ובאמת נראה מדהים ויפה, הבריטים בעלי מסורת של תרבות מוטרית אדירה.

פורסם
רוני, שישנתם בפורטסמות שכרתם רכב או שהשתמשתם בתחבורה הציבורית ?

 

היה לנו רכב שכור. פורטסמות זו רק דוגמא. אני בטוח שיש עוד מקומות באזור.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני הייתי בגודווד 1997, ויצאתי ברגשות מעורבים. הייתה באותה שנה בעיה קלה... מזג האוויר האנגלי החליט להפוך את האירוע לבוצי וחלקלק, כך שהיה קר ודי אומלל. מצד שני, לא שוכחים דברים כמו הצ׳אפרלים של ג׳ים הול וכל סוגי הפרארי קאן-אם, אותן הביאו מכל קצוות עולם.

 

 

טוב, היה שווה. בטח שהיה שווה. היום, אגב, הייתי הולך לרבייבל, שזה אירוע המרוצים שנערכים על המסלול המלא ולא תצוגה (אז עוד לא היה האירוע הזה קיים).

פורסם
כשאתה אומר ש"אוטו" היו שם אתה שוכח מי חתום על כתבתי המופלאה מ-2010 (גיליון 296) :wink:

 

 

5. בסמוך לאחוזה ממוקם מפעל רולס רויס ושווה לנסות להשיג בו סיור (חפשו באתר שלהם איך עושים את זה).

 

והכי חשוב - להזמין כרטיסים כמה שיותר מראש! בקיצור - תתחילו לתכנן את החופשה מעכשיו. בהחלט כדאי ומומלץ להגיע עם המשפחה. גם האשה והילדים יהנו מאוד.

 

רוני

 

זכרתי היטב שהיית שם ב-'10, אם הובן אחרת- לא לכך היתה הכוונה.

:)

 

אסור לשכוח שבמקום זה ממש, ממוקם המסלול שנושא את שמו (גודווד) וששם נהרג (ב-1970? 71?) ברוס מקלארן- ממקימיי החברה וקבוצת המירוצים הנושאת את שמו, כאשר בחן מכונית קאן-אם בעלת כ-1000 כ"ס מתוצרתו.

למיטב ידיעתי, נכון להיום, המסלול מארח מירוצים היסטוריים בלבד.

ב-62', במסלול הזה, הסתיימה קריירת המירוצים של סטרלינג מוס- אותו רוני הזכיר קודם לכן- בתאונה מחרידה.

 

אם נמצאים באיזור ומתכננים לעשות את הדרך ללונדון במהלך הפסטיבל או אחריו,

כדאי לדעת שמסלול המירוצים בברוקלנדס נמצא 'על הדרך' (אפשר לבקר בו וב"עולם של מרצדס-בנץ", שנמצא בסמוך).

במרחק של כמה דקות נהיגה מברוקלנדס נמצא גם ה-MTC של מקלארן.

 

אני הייתי בגודווד 1997, ויצאתי ברגשות מעורבים. הייתה באותה שנה בעיה קלה... מזג האוויר האנגלי החליט להפוך את האירוע לבוצי וחלקלק, כך שהיה קר ודי אומלל. מצד שני, לא שוכחים דברים כמו הצ׳אפרלים של ג׳ים הול וכל סוגי הפרארי קאן-אם, אותן הביאו מכל קצוות עולם.

 

בדיוק מסיבה זאת, הפסטיבל הזה הוא חגיגה ענ-קית לכל מי שאוהב מירוצים וספורט מוטורי.

רק לעיתים נדירות ניתן לראות ולשמוע, במקום אחד, מבחר כל- כך רחב של רכבי מירוץ גזעיים ומקוריים (על 4 ועל 2), ממגוון עצום של קטגוריות ואליפויות, מכל התקופות האפשריות (טרום מלה"ע ה-1, השנים שבין המלחמות, אחרי מלה"ע ה-2 ועד ימינו אנו).

 

אוף , אני חייב לנסוע לשם!

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אחלה כתב רוני!!! כרגיל...

 

אני ממליץ לכולם בחום להגיע לגודווד, גם אם לא הולך להיות כלכך חם :)

אני הייתי שם בשנתיים האחרונות והשנה ככל הנראה אני אהיה גם (גר בלונדון).

לכל מי שחושב להגיע מהארץ הייתי ממליץ להשכיר רכב בשדה תעופה, אם אתם יותר מבן אדם אחד זה בטוח אהיה הרבה יותר כלכלי וגם יותר נוח מלהסתמך על תחבורה ציבורית.

 

לגבי לינה אתם יכולים לחפש בגוגל b&b next to goodwood or try hotels.co.uk

 

כרטיס הייתי ממליץ לקנות לכל הסופ"ש כי אתם לא תספיקו לראות כלום ביום אחד וגם אתם לא יודעים איך המזג אויר אהיה.

 

תהנו

מורן

פורסם

אגב למי שגדול עליו התקציב לטיול לפסטיבל המהירות או שהתאריכים שהוא יבקר בהם באנגליה לא מסתדרים לו תמיד יש את ה breakfast-club שזה יום אחד של מפגש, כשלכל מפגש יש נושא מסויים. שנה שעברה אני הייתי במפגש שהנושא שלו היה מכוניות על משנות 20 עד שנות 2000 היו מאות מכוניות והיה לא פחות מדהים...

 

http://www.goodwood.co.uk/breakfast-club/breakfast-club.aspx

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

אנשים, אתם כנראה לא מבינים במה מדובר ולכן אתם לא מתלהבים מספיק. זוכרים שבאוטומוטור הייתם חייבים לצפות בפרארי מרחוק? זוכרים שגם במכוניות שעולות עשירית מפרארי לא נתנו לכם להסתכל מקרוב?

עכשיו דמיינו שמסביבכם זרוקות מאות מכוניות יקרות ערך, רובן שוות מאות אלפי דולרים וחלקם אפילו מיליונים, וכולן במרחק נגיעה...

 

השקעתי 5-6 שעות וערכתי בצורה חובבנית סרטון שיבהיר לכם יותר טוב במה מדובר: (כמו קודם, מומלץ לצפות ביוטיוב על מסך מלא ב-720P)

 

http://www.youtube.com/watch?v=s912apDZG-Y דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תהנו! (ותזמינו כבר כרטיס!)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סחה על הסרטון,

 

תודה רבה על ההשקעה !!

 

באמת מדהים מה שהולך שם !!!!

אם זה יסתדר עם העבודה אני בהחלט בדרך !!!

הייתי עכשיו באנגליה... אבל הייתי צריך לחזור ארצה - נראה אם יצא להיות שם שוב !

אמן...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)


×
×
  • תוכן חדש...