Jump to content

סטלן על הזמן

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

הנקודות של סטלן על הזמן

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. הרכב נקנה לפני חצי שנה מבחור מבוגר שכמעט ולא נסע עליו קילומטרז נמוך 100K לאחר הקניה נעשה טיפול גדול לרכב והוחלפו 4 גלגלים סה"כ עלות הטיפול 2000 ש"ח לרכב גיר אוטומט מנוע 1600 מוכר עקב נסיעה לחו"ל. יש טסט לרכב עד יולי פשוט לשים דלק ולנסוע. לא מצפה לקבל על הרכב מחירון אבל שוב חברים זה רכב עם קילומטרז יחסית נמוך לשנתון שמור מאוד שהושקעו בו לפני חצי שנה 2000 שקל (יש קבלות) אז בבקשה.
  2. אני ב29 לחודש טס לחודשיים לחו"ל הרישיון שלי פג תוקפו ב18 ביוני שילמתי כבר את ה400 ומשהו שקל בטלפון הנציגה אמרה לי שההנפקה של הפלסטיק זה עד חודש. יש אפשרות לזרז את העניין בגלל שאני טס ואני ממש צריך את הרישיון (הפלסטיק) בחו"ל ?
  3. ליום אחד? אני צריך לעשות ביטוח לאיזה רכב ליום אחד בלבד. לרכב לא קיים ביטוח חובה או מקיף. מעוניין לעשות רק ביטוח חובה ליום אחד.
  4. כמה יעלה להחליף מנוע בפג'ו 405 SRI נפח 1800? המנוע עצמו + עבודה כמה בערך דבר כזה צריך לעלות? שאני יהיה מוכן בערך..
  5. לא על צד ג'\מקיף... ביטוח חובה= פגיעות גוף .... הביטוח לא יכסה את זה?
  6. איפה הסכימו לעשות לך ביטוח לחצי שנה בדיוק?
  7. מישו זרק לי ולא פעם ראשונה שמעתי מכמה אנשים.... שביטוח חובה בלבד, לפי החוק גם אם נהג חדש או צעיר נוהג באוטו והביטוח חובה הוא רגיל אז לפי החוק הביטוח תופס אומנם חברת הביטוח תעשה בעיות אבל אם זה יגיע למשפט הנהג יזכה יש מישו שיודע אם זה נכון? מדובר פה על ביטוח חובה בלבד לא צד ג'\מקיף. יש הבדל של משו כמו 1000 שקל + בן נהג רגיל לחדש\צעיר. מישו יודע על זה משו? תודה לעוזרים.
  8. האם גם את המליבו דייהו מייצרים לשברולט או שהמליבו עדיין מיוצרת ב US ?
  9. תתפלא יש אנשים שלא עובדים עם כרטיסי אשראי כמוני... וקצת כבד להם 4 אלף שקל כמעט במכה אחת... לכן אני מעדיף לשלם ביטוח לחצי שנה ועוד חצי שנה לשלם שוב... כן נותרו עוד אנשים שלא עובדים עם כרטיס הפלסטיק הזה ולא בגלל שהבנק חסם אותו או משו.
  10. יש חברת ביטוח שאפשר לבטח אצלה רכב לחצי שנה בלבד? מדובר בחובה + צד ג'... בלי כמובן שייקחו על זה עוד כסף... או שאין חיה כזאת...
  11. צריך לבדוק בדיוק דגם ספציפי.... טויוטה כמו טויוטה חלק מהרכבים מורכבים בטורקיה אזזזז שלא יעבדו עליכם... ורנו חלק מהייצור שלה נמצא באירן אזז שלא יעבדו עליכם שוב... שוב אנשים מתייחסים לרישיון רכב ... זה שהמשרדים של החברה נמצאים ביפן לא אומר שהרכב משם... יכול להיות שהמנוע מיפן הגיר מספרד וההרכבה בטורקיה חברים....
  12. בו אני יכניס אותך לזלזוליה ולכפר קאסם ותראה איך הם מחזירים רכב לחיים אחרי טוטאלוסט תוך 10 דקות. בניגוד אלינו בחו"ל רכב שעבר תאונה עובר לגריסה.
  13. אנשים קיבלו על השטות הזאת שלילה חיכית 3 חודשים תחכה עוד 24 שעות מה יש? רשום לך 02.04.08 ? מותר לך לעלות להגה לבד ב 03.04.08 זה החוק זה הנהלים זה מה יש לא אנחנו המצאנו אותם, חוק מרפי בסוף ידפוק אותך תמיד תיכול לחכות ל12 בלילה ואז לעלות זה מה שרוב הילדונים עושים בכל מקרה, שיהיה בהצלחה אל תפחד כולם עושים טעויות בהתחלה אחרי כמה שבועות צוברים ניסיון כי בארץ שלנו מלמדים לעבור טסט לא מלמדים נהיגה בכללי, שיהיה בהצלחה.
  14. וואלה. דאמממ החברות ביטוח האלה כאלה זבאללה
  15. ביטלתי פוליסה היום (עקב מכירת הרכב) וכולה עבר חודשיים מאז התחיל הביטוח, שלחתי את הביטוח חובה וכל שאר הטפסים שביקשו כמה זמן בדרך כלל לוקח לקבל תצ'ק בדואר?
×
×
  • תוכן חדש...