Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע קיבלתי מכתב מעיריית חדרה, שבו נכתב שדו"ח שקיבלתי על חנייה באדום לבן, בוטל לאחר מכתב ששלחתי להם.

מדובר ברחוב שכמעט כל מקומות החנייה בו מסומנים באדום לבן, ובצד אחד של הרחוב יש תמרור איסור חנייה.

במכתב כתבתי שבדו"ח נרשם שחניתי ליד בית מס' 7, כשבפועל חניתי מולו, בצד שאין תמרור איסור חנייה.

ובנוסף, ניתן לראות בתמונות המצורפות, שבקטע שחניתי לא רואים ששפת המדרכה צבועה.

לקח כמעט שנה, אבל בסוף הדו"ח בוטל.

מסקנה-לא לוותר ולהודות בעבירה שלא בוצעה.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

חוק 534#

קטע כביש שלא טופל ע"י העיריה במשך יותר משנה, לא תוכל העיריה לגבות בו קנסות.

 

אה, זה לא הדיון הנכון :) ובכל זאת, שמח בשבילך שלא ויתרת.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

איך עובד עניין ביטול הדוח"ות? קיבלתי שני דוח"ות בבאר שבע ועל שניהם שלחתי מכתב ערעור לפני חודש, לא שמעתי מהם מאז.

את הדו"ח הראשון עליי לשלם עוד כמה ימים, אחרת תתווסף ריבית.

האם שילמת ואז החזירו לך את הכסף?

 

תודה

פורסם

לקח בערך 10 חודשים עד שקיבלתי תשובה.לא שילמתי בינתיים כי ידעתי שאני צודק.במקרה הכי גרוע הייתימבקש להישפט.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
לקח בערך 10 חודשים עד שקיבלתי תשובה.לא שילמתי בינתיים כי ידעתי שאני צודק.במקרה הכי גרוע הייתימבקש להישפט.

 

ידוע לך מה קורה במקרה בו שילמתי והם מחליטים לבטל את הקנס?

אני מפחד שהסכום יתפח אם לא אשלם ובסוף יחליטו לא לבטל

פורסם
ידוע לך מה קורה במקרה בו שילמתי והם מחליטים לבטל את הקנס?

אני מפחד שהסכום יתפח אם לא אשלם ובסוף יחליטו לא לבטל

כשאתה משלם אתה מודה באשמה.

אולי תרשום את נסיבות המקרה, כדי שנדע במה מדובר.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

הם לא יכולים לתת קנס במקום הזה, זה לא מקום ששיך להם

זה שייך לחברת בזק, ואני חונה שם מתי שאני רוצה בחיים לא קיבלתי שם קנס, זה סתם פקח שמחפש בעיות נתן לך קנס

בכל מקרה זה לא נקרא כביש הדבר הזה, חצי מזה זה חולות וצמחיה

×
×
  • תוכן חדש...