Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכות של מובייל איי - דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהגתי עשרות שעות עם עשרות רכבים שונים שבהם מותקנים עשרות מערכות כאלה (הסבר באווטר)

 

ההסקה היחידה שלי מכל זה, זה שלעולם, לא אפיל עצמי לנהוג ברכב שמצויד בכזה דבר אלא אם מכריחים אותי (הסבר באווטר P:)

 

 

ישנן היו כאלה שהיו מכוילות טוב יותר מאחרות, אך במכלול, כלכך הרבה התראות שווא, מבהילות בצורה מסוכנת, אפילו בפקקים במהירות אפסית, המערכת הזאת לא מספיק חכמה עדיין, וממש לא מהירה מספיק עדיין בכדי למנוע ממך באמת להתחמק מתאונה שלא שמת לב אליה בעצמך עוד לפניה.

 

ובאמת, שאני לא נצמד לרכבים, ואני נוהג עם הכי הרבה ראיה קדימה ואדיבות וסבלנות שאני יכול.

 

אם יבוא אליי נציג ויציע לי מערכת כזו בחינם אגיד לו "תודה שמעתי שהשכן רוצה".

פורסם

לדעתי המערכת עוזרת, אבל לא יותר מזה. כל עוד משתמשים בה ככלי עזר - מבחינתי, זה מצוין. מי שטוען שהמערכת מציקה לו - כנראה רק חושב שהוא נוהג בטוח, כי הוא לא שומר מרחק, וזה חמור מאוד.

 

כך, למשל, השיטה של "ספירת השניות" שאני תמיד מקפיד להשתמש בה כדי לוודא שמירת רווח בטוח - היא עדיין לא הכי מדויקת. יש לכך שני פתרונות: האחת, פתרון תשתית שקיים בכמה אוטוסטרדות בעולם והוא ציור "מעוינים" על הכביש במרחק קבוע של שניה אחת במהירות הנסיעה המותרת. כמובן שהפתרון הזה קיים רק בכבישים מהירים ומתאים רק אם נוסעים במהירות החוקית.

 

לכן, הפתרון של מערכת, בין אם מובנית ברכב (עדיף) ובין אם נוספת - כאמצעי עזר כדי לוודא שהמרחק בטוח, היא מצוינת מבחינתי. כמובן שיש לכוון את המערכת כך שתתריע על כל שמירת רווח הקטן משתי שניות. למיטב הבנתי, כברירת מחדל היא מתריעה רק על רווח הקטן משניה אחת.

 

גם בכל הקשור לשטחים מתים - אפילו כוונון המראות הנכון (ב"שיטה הקנדית") לא מעלים לחלוטין את הבעיה ולכן תמיד טוב שיש עוד אמצעי זהירות בנוסף לסריקת המראות, שמירת הימין, מעבר הנתיב המדורג והסטת הראש.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

הכי פשוט, אם זה היה משהו טוב כביכול (ואני זוכר שחילקו את זה בחינם או בעלות נמוכה) אז המכשיר היה הצלחה, כלומר היית שומע ורואה אותו יותר.

במילים אחרות, כנראה שעדיף לוותר על זה ולהשתמש בשתי העיניים במקום זה.

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...