Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתה מעדיף קנס או השחתת רכוש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

גם בהונג-קונג לא זול להחנות...תשאלו את ליעד ועידן.

 

 

עד לפני חודשיים שילמתי 2000 שקלים בחודש על חניה בבניין.

 

היום זה מגולם לי בשכירות ועולה כ-1100 שקלים לחודש.

 

חניה יומית בחניון ציבורי תעלה 75-150 שקלים ליום, תלוי במיקום.

 

אין חניה ציבורית למעט מקומות מועטים שבהם מותר לחנות מ-19:00 עד 7:00 למחרת ובתנאי שאף אחד בבניינים הסמוכים לא יתלונן על כך שהרכב מהווה עבורו מטרד (כך אגב קיבלתי השבוע דו״ח בסך 160 שקלים כשחליתי במקום חניה כזה אבל מישהו החליט שזה מפריע לו והמשטרה מיד הגיע להדביק דוחות).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל נושא החניה בבתי חולים מכעיס מאוד!

 

האם מישהו חנה פעם באיכילוב בחניון?

לפני כחודש נאלצתי לחנות שם במשך כמה ימים בהפוגות.

הוצאתי כל פעם עשרות ש"ח ואפילו 91 ש"ח בחניה בודדת.

 

ספר לי על זה.

הייתי עם הילד במרפאת דנה לילדים שבאיכילוב כמה פעמים וכל פעם נפרדתי מכ50 שקלים.

בסוף גליתי חניה מאחורי בית החולים שתמיד צפופה אבל לוקחת 25 ש"ח על יום שלם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
כל נושא החניה בבתי חולים מכעיס מאוד!

 

האם מישהו חנה פעם באיכילוב בחניון?

לפני כחודש נאלצתי לחנות שם במשך כמה ימים בהפוגות.

הוצאתי כל פעם עשרות ש"ח ואפילו 91 ש"ח בחניה בודדת.

 

יש פה ניצול מגעיל.

שמעתי פעם הרצאה שעסקה בין היתר בנושא הזה והמרצה (פרופ' לתחבורה בשם אילן סלומון) אמר שהסיבה למחירי החניה הגבוהים ליד בתי חולים היא כדי למנוע מצב שבו אנשים שלא נכנסים לבית החולים ימלאו את החניה, ואז לא יישארו מקומות למי שבאמת צריך אותם. אם החניה באיכילוב היתה זולה אני מניח שאנשים שמגיעים לסידורים בבית המשפט, למשל, היו חונים שם.

 

מצד שני, 91 ש"ח ביום אחד זה באמת נשמע לגמרי מוגזם :?

פורסם

זו לא חניה רק של בית החולים, זו חניה של קניון הצמוד לבית החולים.

יש שם 5 מפלסים ומספיק מקום לכולם, המחיר הוא תוצאה ישירה של חזירות ישראלית מצויה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

למיקרה הספציפי הנ״ל, אין מי שינקה את החלון לא אחותי שיש לה תינוק ולא בעלה שעסוק מרבית היום בעבודה.

לכן או שישאר כתם ממש מכוער על הרכב או שבזמן הטיפול יבקשו מהמוסך שינקה זאת תמורת תשלום שלהערכתי יהיה מעל הקנס.

 

בחייאת.

ברגע שלאחותך יש תינוק היא לא מסוגלת לעשות שום דבר יותר, בחיים?

להוריד מדבקה מהסוג הזה לוקח אולי 10-20 דקות עם מים חמים ו/או אלכוהול.

מה בדיוק הבעיה להושיב את התינוק בתוך הרכב ולתת לו לצפות באמו מורידה את שאריות המדבקה?

יכול להיות שהוא ימצא את זה משעשע דווקא :lol:

 

אני אישית מעדיף 10 דקות של עבודה עם מים חמים מאשר 10 דקות של ניסוח מכתב לעירייה שיבטלו קנס+10 דקות הליכה לדואר וחזרה+15 דקות המתנה בדואר+13 ש"ח עלות משלוח דואר רשום. (ובסוף עוד לא בטוח שיבוטל הקנס)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
שמעתי פעם הרצאה שעסקה בין היתר בנושא הזה והמרצה (פרופ' לתחבורה בשם אילן סלומון) אמר שהסיבה למחירי החניה הגבוהים ליד בתי חולים היא כדי למנוע מצב שבו אנשים שלא נכנסים לבית החולים ימלאו את החניה, ואז לא יישארו מקומות למי שבאמת צריך אותם. אם החניה באיכילוב היתה זולה אני מניח שאנשים שמגיעים לסידורים בבית המשפט, למשל, היו חונים שם.

 

מצד שני, 91 ש"ח ביום אחד זה באמת נשמע לגמרי מוגזם :?

 

הלוואי וזה היה עבור יום... באותו יום עוד חזרתי ושילמתי שוב!

 

זו לא חניה רק של בית החולים, זו חניה של קניון הצמוד לבית החולים.

יש שם 5 מפלסים ומספיק מקום לכולם, המחיר הוא תוצאה ישירה של חזירות ישראלית מצויה.

 

זה מה שמטריף! יש חניה בכמויות!

ניצול ציני מגעיל!

נאלצנו לשהות במחיצת חולה במשך שבוע והמשפחה שלמה על חניה 500-700 ש"ח אם לא יותר.

לבי"ח יש סידור שקרוב אחד יכול לחנות ב 25 ש"ח ליום אם מדובר באישפוז ממושך. אבל כשעושים החלפות זה לא עובד.

אלו תעריפים לא סבירים. היה אמור לפחות להיות מקסימום ליום. 50/60 ש"ח נראה מספיק...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
קרה לי מקרה לפני שנה שהייתי צריכה להבהיל את הכלב שלי לבית החולים הוטרינרי בבית דגן, יש לציין שהכלב היה במצב אנוש.

 

אני לא מתביישת לומר שנסעתי כל הדרך במהירויות שהשתיקה יפה להן (ואפילו לא צילמה אותי אף מצלמה בדרך).

 

השאלה היא כזו - במידה והייתה רודפת אחריי ניידת - האם הייתה לי הצדקה לא לעצור? קחו בחשבון שהכלב במצב אנוש במושב האחורי בדרך לניתוח עם וטרינרית ובלון חמצן.

אני חושב שאם היית עוצרת, רוב השוטרים היו מדליקים צ'קלקה ומובילים אותך בבטחה לאן שאת צריכה, אם עושים את זה בשביל זוג שמאחר לחתונה, תוקוע בפקק, אז אני מאמין שגם במקרה שלך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בחייאת.

ברגע שלאחותך יש תינוק היא לא מסוגלת לעשות שום דבר יותר, בחיים?

להוריד מדבקה מהסוג הזה לוקח אולי 10-20 דקות עם מים חמים ו/או אלכוהול.

מה בדיוק הבעיה להושיב את התינוק בתוך הרכב ולתת לו לצפות באמו מורידה את שאריות המדבקה?

יכול להיות שהוא ימצא את זה משעשע דווקא :lol:

 

אני אישית מעדיף 10 דקות של עבודה עם מים חמים מאשר 10 דקות של ניסוח מכתב לעירייה שיבטלו קנס+10 דקות הליכה לדואר וחזרה+15 דקות המתנה בדואר+13 ש"ח עלות משלוח דואר רשום. (ובסוף עוד לא בטוח שיבוטל הקנס)

 

 

אישה בהריון(לא חשבתי שזה חשוב לציין:? ) ועם תינוק שכרגע עדין בבית החולים-כנראה שלא תנקה את החלון.

אם זה יקח 10 דקות אני מוכן להוריד לבד. הבעיה שזה לא יקח 10 דקות ובשביל תוצאה מושלמת ידרש זמן מה.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
מה הבעיה למצוא חניה לא רחוקה מדי ולקחת מונית לבית החולים?

 

זה מרכז ת"א בבוקר, אין דבר כזה "חניה לא רחוקה מדי".

חוץ מזה ניתן להניח מצורת המחשבה שלך שעדיין לא זכית בילדים, כשתזכי דברי איתי על להחנות, לקחת מונית ואז לקחת מונית שוב פעם חזרה לחניה.

כל זה עם ציוד שמזכיר לי את המסעות בקורס קצינים ותינוק שמן הסתם נוסע לבית חולים לא כי הוא בריא וחש בטוב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
מה הבעיה למצוא חניה לא רחוקה מדי ולקחת מונית לבית החולים?

 

בואי נחשב יחד כמה עולה נסיעה ב 2 מוניות (הלוך+חזור). כמה זמן זה גוזל...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אישה בהריון(לא חשבתי שזה חשוב לציין:? ) ועם תינוק שכרגע עדין בבית החולים-כנראה שלא תנקה את החלון.

אם זה יקח 10 דקות אני מוכן להוריד לבד. הבעיה שזה לא יקח 10 דקות ובשביל תוצאה מושלמת ידרש זמן מה.

 

1. אם התינוק עדיין בבי"ח אז כמובן שמאחל לו רפואה שלמה קודם כל.

ואני מניח שהיא יושבת איתו שם ממילא ולא משתמשת באוטו, אז לא כזה דחוף להוריד את המדבקה.

 

2. כמה זמן לוקח כבר להוריד את המדבקה המסכנה הזו?

אני מודה שאף פעם לא הדביקו לי (חננה, חונה כחוק בד"כ...) אבל עדיין, עם מים חמים ו/או אלכוהול זה אמור לצאת די בקלות.

 

3. אין מניעה מיוחדת מאישה בהיריון לנקות חלונות. היריון זה לא מחלה. וניקוי חלון זו לא עבודה פיזית קשה ומאומצת.

(עכשיו תגיד שגם שכחת להגיד שהיא בשמירת היריון ו/או בחודש תשיעי ובקושי עומדת על הרגליים, ואז קבל ביטול על הסעיף הזה)

 

להבהרה - עם תינוק מעולף גם אני הייתי נוסע עם הרכב ומחנה אותו בכל נקודה אפשרית ולא מחפש מגרש רחוק או מונית מן הסתם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אישה בהריון(לא חשבתי שזה חשוב לציין:? ) כנראה שלא תנקה את החלון.

 

 

אישתי מוסרת ד"ש:

 

293094_10151056995554962_39503886_n.jpg

 

 

(כן, חודש חמישי ומסירה וקס מהרכב לפני שבוע....).

 

כמובן בהומור ידידי אבל קח דברים בפרופורציות, אמר הבחור מעלי וצדק, הריון זה לא מחלה- זו ברכה.

 

ברכות החלמה מהירה לתינוק, כל היתר- שטויות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...