Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבו לי את הסמל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש מישהו שביאס אותי היום זו בטח אשתי ולא הגנב השפל. היא זו שהודיעה לי שהסמל בחזית נעקר. באשר למניאק הקטן אין לי ציפיות ואני אפילו לא מתאמץ לחשוב עליו... לא יודע למה חשבתי שהתופעה הזו חדלה מלהתקיים...

כמובן שאני מסתובב עם פרצוף עקום עכשיו, לא נראה לי שחברת הליסינג תשקיע בזה, ובכל מקרה יידפקו אותי אחר כך בחשבונית. באיביי מצאתי סמלים ב-10-17 דולר לא כולל משלוח, של אוקטביה ופאביה משנים קודמות. קשה לי לדעת אם הקוטר מתאים..

אני תוהה אם יש אלטרנטיבות בארץ וכמה זה יעלה לי, מי מכיר?

כמו כן אשמח לשמוע אם מישהו התמודד עם מקרה דומה ברכב ליסינג?

תודה ושנה טובה.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

welcome to the club

 

אולי חוק לשבירת אצבעות למי שעושה את זה היה קצת מרתיע.

בעצם לא, אני נגד אלימות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לפני שבועיים בערך איזה חוליגן קטן גנב לחבר שלי סמל (טויוטה). אז הוא הלך לפרוקייה וקנה שם אחד ב 10-20 שקל. אולי כדאי גם לך לנסות.

פורסם

מה? זו שנת 1994? בדיוק חשבתי לעצמי לפני כמה שבועות שנחמד שלא גונבים יותר סמלים, זה נעלם יחד עם סרטי הבורקס...

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

החופש הגדול לא נגמר? ילדים משועממים.

 

התופעה בהחלט פחתה, אולי גם בגלל שהסמלים פחות בולטים.

סמלי המרצדס שעמדו ובלטו בגאווה על מכסה המנוע היום שטוחים ומודבקים.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

דברים משתנים.

ילדים כבר הרבה פחות בחוץ וגם אם כן, יש להם כבר דברים אחרים שמעניינים אותם.

 

אני זוכר היתה לנו מרצדס (משנת 82-92), בזמנו אבא שלי היה נוסע המון לגרמניה וכל פעם הוא היה חוזר עם שניים שלושה סמלים, כל הזמן היו תולשים את הסמל הקידמי.

בגרמניה זה היה מאוד זול בייחס לארץ, בטח באותה תקופה.

×
×
  • תוכן חדש...