Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתיבה טובה, מסקנה הגיונית.

יפה שבחרת את שתיהן בלבן.

לא ברור הג'אנט על הלאון, לדעתי זה WANNA BE שדי מכער את הרכב, אבל זה כמובן עניין של טעם.

 

תמשיך להנות :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המגאן משרה קצת יותר ביטחון זה הכל, פסיכולוגי נטו.

אתה לא בורח לא ל-FR ולא ל-GTI לשום מקום בכביש הררי מפותל, לא אחרי דקה ולא אחרי שעה.

כנראה שבמסלול תעשה זמן יותר טוב, כשיהיה כאן מסלול...

 

זה לא קצת יותר וזה לא פסיכולוגי נטו. אחרת כולנו היינו הולכים לפסיכולוג ומכתירים את הלאון FR כמכונית הטובה ביקום.

אני לא יודע אם באמת תברח או לא תברח ל-GTI בכביש מפותל עם ה-RS, אבל אני משוכנע שתהנה יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יופי של שיתוף.

 

מסוג המבחנים שאילו נערכו במגזין, הייתה ביקורת על פער המחירים וכד' (?)

אולם, נראה שגם הקופרה R עם ה XDS לא סוגרת את פערי היכולת בכביש מפותל.

אכן, הכותרת קולעת בול.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נהנתי מאוד לקרוא. כתוב יפה וענייני.

 

מסכים עם המסקנה. יחד עם זאת,

כפי שכבר צויין ה-RS צריכה לעמוד מול הלאון קורפה R ולא מול הלאון FR.

 

אף על פי כן,

הרנו תנצח בכל מקרה, נכון.

אבל קופרה r מונמכת באותם קפיצים וחמושה ב-XDS תהיה יותר קרובה.

 

בסופו של יום, ההשוואה בניהן לא הוגנת.

 

אבל הסיכום האמיתי הוא מה שאמר רוני מעלי,

ברנו - תהנה יותר.

 

עדיין,

אני בוחר בלאון קופרה.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אחלה סיכום.

כמו שאמרו לפני הייתי שמח להשוואה עם הקופרה R והרבה יותר מזה בין הטרופי (265 כ"ס) לקופרה R החדשה (270 כ"ס ו 5.5 למאה ע"פ אחד החברים פה בפורום או בפורום VAGIT).

לאחרונה הייתי לקראת מהלך רציני של שינוי מקום עבודה, החזרת הפולו GTI שלי לחברת הליסינג ושידרוג רציני מאוד בשכר. אין ספק שמכל מה שקראתי ושמעתי עד היום ה RS היא מכונית הספורט בעלת הנעה קדמית הטובה ביותר. בסופו של דבר המהלך לא יצא לפועל ויש לי עוד שנתיים לסחוב עם הפולו. כשראיתי את השירשור על הקופרה החדשה זה ממש דיגדג לי ועכשיו ממש לא ברור מה אני אעשה ב 2014 (אז תגיע הקופרה R באיחור של שנה).

 

תודה רבה

פורסם

לא בטוח, הRS נדירה כל כך שמספיק שיהיו 2 אנשים בארץ שירצו אחד והופ, יש לך למי למכור.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

את הגרסה הזולה יותר (ללא דיפ' מוגבל החלקה, וללא פנסי קסנון) של הRS אפשר למצוא עכשיו ב-195K למי שיש קרוב משפחה ב"חבר".

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
המגרעת המרכזית ב- RS הוא היבואן :roll:

 

כי צ'מפיון הוא מופת של יבואן.

קרסו די בסדר האמתי, והשתפרו הרבה לאחרונה.

משכנתא זה קל

פורסם

מ2 ההתקלויות שהיו לי השנה עם 2 היבואנים בנושא שרות עם תקלות מסירה אני חייב לציין שצמפיון איכזבו עם "התממות" שאין בעייה כלל וגילוי שיש ריקול פנימי של היצרן לבעייה שהייתה ופיתרון של 50% בלבד לאותה בעייה.

לעומת זו קרסו שלא היו לי כל ציפיות מהם התעלו מעל ומעבר כדי לברר ולפתור את התלונה ואף העניקו מלבד השרות גם פיצוי מכובד.

 

קרסו=1 צמפיון=0

פורסם

אופטופיק: כבר הרבה זמן שמתחשק לי משהו אחר. נראה אם התקציב הבא יאפשר שתי מכוניות (רנו) או אחת (אלפא). השבחים על היבואנים שלהן בזמן האחרון הם משב רוח מרענן מול מה שמגיע מהצד האחר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מ2 ההתקלויות שהיו לי השנה עם 2 היבואנים בנושא שרות עם תקלות מסירה אני חייב לציין שצמפיון איכזבו עם "התממות" שאין בעייה כלל וגילוי שיש ריקול פנימי של היצרן לבעייה שהייתה ופיתרון של 50% בלבד לאותה בעייה.

לעומת זו קרסו שלא היו לי כל ציפיות מהם התעלו מעל ומעבר כדי לברר ולפתור את התלונה ואף העניקו מלבד השרות גם פיצוי מכובד.

 

קרסו=1 צמפיון=0

 

איזה ריקול היה בלאון?

פורסם
המגרעת המרכזית ב- RS הוא היבואן :roll:

 

לא מסכים, צמפיון הרבה יותר גרועים מקרסו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280


×
×
  • תוכן חדש...