Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לא מספקים מתאם לשליטה בהגה, כמובטח


netstorm
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לפני פחות מחצי שנה רכשתי סיאט איביזה עם מערכת מוטלטימדיה של באלופונקט שהגיעה ללא מתאם לשליטה מההגה.

כלומר יש לי את הידית, אבל היא שם ליופי.

בעת הרכישה הובטח לי שברגע שהמתאם מגיע הוא יותקן לי.

לפני למעלה מחודשיים נודע לי במקרה שהמתאם הגיע.

מאז אני רודף אחרי סיאט בטלפונים, סמסים ומיילים כולל הבטחות חוזרות ונשנות ממנהל אולם הרצליה (גיא) שהבטיח שוב ושוב ש- "מילה שלו" הוא דואג לי לזה.

לפני שבוע וחצי אפילו פניתי למנכ"ל סיאט (גל) שהבטיח לי אישית שהוא דואג לזה, ונחשו מה...כלום ושום דבר.

אני מתקשה להבין מדוע אני צריך לרדוף אחריהם במשך תקופה כזאת ארוכה בשביל משהו שהיה אמור להיות מותקן כבר כשרכשתי את הרכב.

אם כבר הייתי מצפה שכשירות עבור לקוח חוזר שרכש מספר רכבים והמליץ לאנשים רבים שרכשו אף הם מספר לא מבוטל של מכוניות שיתקשרו ליידע אותי כאשר המתאם הגיע ושלא אצטרך לשמוע על כך במקרה.

ככל הנראה מדובר בהתנהלות סטנדרטית שכן גם ברכב הקודם שרכשתי מהם קיבלתי מערכת בלי מסגרת ורק לאחר מספר חודשים של רדיפות + הודעה בפייסבוק הצלחתי "לזכות" במסגרת למערכת.

עצוב לי שכל פעם אני צריך לרדוף אחרי משהו שבסופו של דבר שילמתי עבורו ולא מעט.

אין לסיאט תודעת שירות מינימלית ולמנהלים שלהם, מאנשי המכירות, דרך מנהל האולם ועד למנכ"ל אין מילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאני רכשתי את הרכב באמצע חודש מרץ נאמר לי במפורש שאין להם מתאמי שליטה דרך ההגה!

תבדוק את הנושא כי אני בספק אם יש להם או אי פעם היה להם.

 

אני באופן אישי מכרתי את הנגן ורכשתי נגן של PIONNER + מתאם הגה והכל פיקס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי צ'מפיון ידידי, זוהי צ'מפיון.

לצערנו שירות רע הולך עם רכבים טובים במקרה הזה. מה גובר? כל אחד מחליט לעצמו...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הובטח לי? כלומר בעל פה? אם כן יש סיכוי טוב שאכלת אותה ידידי.

תלמד כול הבטחה שחברה נותנת לך וגם אם זו חברה "מכובדת" כמו צ'מפיון בכתב!

 

אם ההבטחה בכתב גש לבית משפט תגיש תביעה קטנה על סך 2000 שקל, ותראה איך צ'מפיון רודפים אחריך.

המאמץ שאתה משקיע במרדפים מיילים ושיחות טלפון פשוט לא שווה את זה, טופס תביעות קטנות+שעתיים מזמנך+40 שקלים ואתה מפסיק לעשות מרדפים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדרך החוקית היחידה שנשארה לך היא לחפש חבר/קרוב משפחה עו"ד שינסח מסמך שלא משתמע ל-2 צדדים שבו את מצהיר שאם עד תאריך X לא יותקן המתאם ברכבך כפי שהובטח אתה תפנה לבית משפט ולעיתונות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לאכזב אותך ידידי, אבל המתאם של צ'מפיון בוודאות לא מתאים לבלאופונקט.

מי שאמר לך שכן פשוט לא ידע.

 

אני מניח שזו הסיבה שזה נמשך כ"כ הרבה זמן כי הפתרון היחידי הוא להחליף מערכת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכולם על התגובות.

לגבי הסיפור עם המתאם, לפי מה שהבנתי המתאם לבלאופונקט קיים מאז ומעולם אצל רדיו מילאנו (המתקינים מטעם צמפיון), מה שקרה שלצמפיון לקח זמן לאשר את הוספת המתאם מבחינה טכנית לרכב.

בכל אופן, כבר לפני מס' חודשים המתאם אושר לשימוש ורדיו מילאנו מתקינים את המתאם לכל דורש (לדעתי האישית האם התקינו אותו גם לפני קבלת "האישור") תמורת תשלום שאני לא יודע אותו.

בכל אופן, מנהל אולם התצוגה בהרצליה הבטיח לי (כבר לפני חודשיים) באופן אישי שתוך שבוע מתקשרים אליי מרדיו מילאנו לתאם התקנה. מכיוון שלי הובטח שההתקנה היא חינם, זה דורש תהליך פנימי של סיאט (שלא אמור לעניין אותי בכלל) של הוצאת ואוצ'ר לרדיו מילאנו שלאחריו אני אמור לקבל את ההתקנה ללא תשלום כפי שהובטח לי.

לצערי אכן ההבטחה נתקבלה בע"פ, אני לקוח ותיק של סיאט, וקניתי מהם מספר רכבים בעבר, לצערי ייתכן וטעיתי שלא ביקשתי את זה בכתב.

בכל אופן אני מניח שמנהל האולם ומנכל סיאט לא היו מבטיחים לי התקנה אם מתאם כזה לא היה קיים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדרך החוקית היחידה שנשארה לך היא לחפש חבר/קרוב משפחה עו"ד שינסח מסמך שלא משתמע ל-2 צדדים שבו את מצהיר שאם עד תאריך X לא יותקן המתאם ברכבך כפי שהובטח אתה תפנה לבית משפט ולעיתונות.

 

אם אין שום התחייבות כתובה או מסמך שמאשר זאת, חבל על הזמן שלו. פניה לבית משפט או לעיתונות בלי יכולת להוכיח יכולה להוביל לתביעת לשון הרע מצידם. לא חושב שמדיה עיתונאית רצינית תסתכן בפרסום דבר כזה בלי שהוא יוכיח להם שאכן ישנה הבטחה כזאת. תחשוב שכל אחד ישלח מכתב לעסק ויאיים בתביעה או פניה לתקשורת "על סמך הבטחה שניתנה לו בע"פ". הוא אומר שהבטיחו לו? חובת ההוכחה עליו. אף עורך דין לא ילך יכתוב לו מכתב כזה. אם יש לו יכולת להוכיח אז בהחלט כן, אם לא, חבל שיבזבז לעצמו זמן וכסף כי הוא לא ישיג ככה כלום. שיפנה לשרות לקוחות של צ'מפיון בטוב ולא באיומים. מניסיון אישי וגם מכמה שרשורים פה, שרות הלקוחות של החברה השתפר מאוד והם מקשיבים ומנסים לעזור ולפתור דברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וני בוי, סיכום בע"פ הוא חוזה לכל דבר ועניין. היעדר התחייבות בכתב לא שולל את היכולת להוכיח שאכן היה סיכום בע"פ.

תביעה בבית משפט לא יכולה להוביל לתביעת לשון הרע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין שום התחייבות כתובה או מסמך שמאשר זאת' date=' חבל על הזמן שלו. פניה לבית משפט או לעיתונות בלי יכולת להוכיח יכולה להוביל לתביעת לשון הרע מצידם. לא חושב שמדיה עיתונאית רצינית תסתכן בפרסום דבר כזה בלי שהוא יוכיח להם שאכן ישנה הבטחה כזאת. תחשוב שכל אחד ישלח מכתב לעסק ויאיים בתביעה או פניה לתקשורת "על סמך הבטחה שניתנה לו בע"פ". הוא אומר שהבטיחו לו? חובת ההוכחה עליו. אף עורך דין לא ילך יכתוב לו מכתב כזה. אם יש לו יכולת להוכיח אז בהחלט כן, אם לא, חבל שיבזבז לעצמו זמן וכסף כי הוא לא ישיג ככה כלום. שיפנה לשרות לקוחות של צ'מפיון בטוב ולא באיומים. מניסיון אישי וגם מכמה שרשורים פה, [b']שרות הלקוחות של החברה השתפר מאוד והם מקשיבים ומנסים לעזור ולפתור דברים[/b].

 

כפי שרשמתי כאן, דווקא ניסיתי מאוד לבוא בטוב. כולל שיחות עם מנהל אולם התצוגה ומנכ"ל החחברה ופנייה לפייסבוק החברה.

אני עדיין מקווה שבסופו של דבר זה אכן ייפתר אבל המטרה שלי כאן היא להראות את ההתנהלות שלהם שכל פעם (גם ברכב הקודם שקניתי מהם) אני צריך לרדוף אחריהם בטלפונים, מיילים, פניות לפייסבוק, פניות לשירות לקוחות וכו' וכל זה עבור משהו ששילמתי עליו, ולא מעט. זהב לא שמדובר כאן באיזו בקשה מוגזמת או מסובכת.

אולי היה עדיף שהם יתעסקו פחות בחלוקת דיסקים בפייסבוק (כמו שהם עושים עכשיו) ויותר בשיפור השירות ללקוחות.

סך הכול אני במהלך השנים האחרונות רכשתי מהם מספר רכבים עבורי ועבור משפחתי ובזכות ההמלצה שלי כמה וכמה אנשים רכשו מהם מכוניות. אולי אני לא מבין יותר מדי בשיווק, אבל לדעתי לתת במיוחד ללקוח כמוני שירות מינימלי זה אמור להיות קודם כל אינטרס שלהם, כנראה שקל יותר להתמקד בחלוקת דיסקים בפייסבוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הנראה מדובר בהתנהלות סטנדרטית שכן גם ברכב הקודם שרכשתי מהם קיבלתי מערכת בלי מסגרת ורק לאחר מספר חודשים של רדיפות + הודעה בפייסבוק הצלחתי "לזכות" במסגרת למערכת.

עצוב לי שכל פעם אני צריך לרדוף אחרי משהו שבסופו של דבר שילמתי עבורו ולא מעט.

אין לסיאט תודעת שירות מינימלית ולמנהלים שלהם, מאנשי המכירות, דרך מנהל האולם ועד למנכ"ל אין מילה.

אני היחיד שלא מבין למה אתה מופתע?

אחרי חוויה רעה קודמת חזרת לקנות אצל היבואן ואתה מתפלא שהוא מצפצף עליך?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יותר פשוט בעידן הסמארטפונים להתקשר ו / או להגיע לאולם בהרצליה ולתעד את השיחה ?

"זוכר שהובטח לי לפני X חודשים שיותקן לי מתאם למערכת בחינם אצל רדיו מילאנו ? "

"זוכר, תוך שבוע יהיה לך מתאם"

"עד לתאריך 1/10/2012 יהיה מתאם ? "

"כן"

 

אחרי הקלטה של שיחה מעין זו, כל שתצטך לעשות זה להתקין את המתאם (אחרי ששוב לא יתקינו לך), ולתבוע את צ'מפיון על ההוצאות שנגרמו לך, או לחילופין, לא להתקין, ולתבוע אותם.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שרשמתי כאן, דווקא ניסיתי מאוד לבוא בטוב. כולל שיחות עם מנהל אולם התצוגה ומנכ"ל החחברה ופנייה לפייסבוק החברה.

אני עדיין מקווה שבסופו של דבר זה אכן ייפתר אבל המטרה שלי כאן היא להראות את ההתנהלות שלהם שכל פעם (גם ברכב הקודם שקניתי מהם) אני צריך לרדוף אחריהם בטלפונים, מיילים, פניות לפייסבוק, פניות לשירות לקוחות וכו' וכל זה עבור משהו ששילמתי עליו, ולא מעט. זהב לא שמדובר כאן באיזו בקשה מוגזמת או מסובכת.

אולי היה עדיף שהם יתעסקו פחות בחלוקת דיסקים בפייסבוק (כמו שהם עושים עכשיו) ויותר בשיפור השירות ללקוחות.

סך הכול אני במהלך השנים האחרונות רכשתי מהם מספר רכבים עבורי ועבור משפחתי ובזכות ההמלצה שלי כמה וכמה אנשים רכשו מהם מכוניות. אולי אני לא מבין יותר מדי בשיווק, אבל לדעתי לתת במיוחד ללקוח כמוני שירות מינימלי זה אמור להיות קודם כל אינטרס שלהם, כנראה שקל יותר להתמקד בחלוקת דיסקים בפייסבוק.

 

והנה הסיבה שהם מרשים את זה לעצמם. שנים על גבי שנים אתה מרגיש את הטיפות, שלא לומר זרם, ואומר - הנה הגשם. ולא רק אומר, אלא גם משכנע אחרים. אין להם שום תמריץ לשנות דבר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...