Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משבשי רדאר, בעד או נגד? והאם יש לכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם אתם בעד או נגד?

 

נגד. כשקניתי את הקאפה ביקשתי מהבעלים לפרק ולשמור לעצמו את המוצר. לא מעוניין בהתקלויות מיותרות עם המשטרה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אסייג ואומר -

קיבלתי התראה מה-V1 בעבר במרחק די גדול למול אקדח לייזר.

ה-V1 קיבל ריקושט של לזירה על רכב שנסע לפני, הספיק בשבילי להוריד מהירות לחוקית.

כמובן שלא ניתן להסתמך על זה.

 

 

 

מחזק את גיא, עם הV1 היו לי כמה וכמה מצבים שבהם נצלתי בזכות ריקושט מרכב אחר.

א-ב-ל, באמת שלא ניתן להסתמך על זה בצורה מלאה ואסור להכנס לשאננות, כי ככה יש סיכוי טוב שתקבלו לזירה ישירה בלי לשים לב ותזדקקו לאמצעים קצת יותר דרסטיים...:roll:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אין לי ברכב וגם לא יהיה.

התירוץ של "לא ידעתי שיש לי את זה ברכב ככה קניתי מהמוכר, לא יפעל לטובתו של הנהג.

לא חסרות תוכנות חינמיות לנייד ומכשירים שמתריעים מבלי לשבש את פעולות המצלמה או הלייזר.

אני אישית לא אקח סיכון מיותר לחקירה ולתיק פלילי.

 

נסיעה טובה.

תתחדש.

רק בדרכים טובות.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ועדיין אין תמונות של הקורבט?

 

אגב קורבט, יש הרבה מכנה משותף בין הקורבט, לבין הברדנה מימין (חוץ מהצבע, אם שלך ירוקה);

א. הנעה אחורית.

ב. מנוע אורכי.

ג. מתלי עלים מאחור.

ד. אני מקווה שגם הגיר הידני...

 

תתחדש...

dirty old man

need love too

פורסם

אגב קורבט, יש הרבה מכנה משותף בין הקורבט, לבין הברדנה מימין (חוץ מהצבע, אם שלך ירוקה);

ג. מתלי עלים מאחור.

ד. אני מקווה שגם הגיר הידני...

לקורבט אין מתלי עלים מאחורה, ומעולם לא היו לה.

המיתלה האחורי היה נפרד תמיד.

נקודה מעניינת היא שהביצועים בגירסה האוטומטית היו טובים מבגרסה הידנית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

יש לי חבר שהגיעו אליו הביתה ב-7 בערב בגלל המשבשים ולקחו אותו לחקירה ואת הרכב למגרש.

 

כל התיעוד וקבלות שהיו לו על כך שמדובר שחיישני חניה לא עזר.

 

שיגעו אותו וטחנו אותו בתחנה כל היום למחרת.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
לקורבט אין מתלי עלים מאחורה, ומעולם לא היו לה. המיתלה האחורי היה נפרד תמיד.

נפרד, אבל עלים. עלים לרוחב ולא לאורך, אבל עלים. אין שום קשר למתלי עלים סטנדרטי... אבל עדיין עלים.

dirty old man

need love too

פורסם

אני לא בטוח שאפשר לומר ששימוש במשבש לייזר הוא "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו" הרי הממל"ז הוא אמצעי אכיפה ולא שוטר, זה אולי קצת מתחכם אבל אני לא רואה שופט שיפרש הפרעה ו/או שיבוש של אמצעי טכנולוגי כהפרעה למי שמפעיל אותו שהרי הפרשנות להפרעה לשוטר היא הפרעה פיזית, חסימה למשל.

יחד עם זאת, לפני שיתפרש פה שאני בעד משבש אז אבהיר כאן ועכשיו: מדובר במכשיר לא חוקי האסור ביבוא ואם אסור ביבוא (ומן הסתם קל להוכיח שלא יוצר בישראל) ונמצא פה אז המכשיר הוברח (עבירה שדינה 3 שנות מאסר למיטב ידיעתי) ובטח שאם אסור להחזיק במכשיר כזה אסור גם להשתמש בו.

 

האמצעי הטוב ביותר היה ונשאר נהיגה בתחום המהירות המיברית המותרת או בתחום סף האכיפה.

 

סעו בזהירות.

פורסם
נפרד, אבל עלים. עלים לרוחב ולא לאורך, אבל עלים. אין שום קשר למתלי עלים סטנדרטי... אבל עדיין עלים.

 

אכן קפיצי עלים כמו שטענת, והלכתי על אוטומט שיש לו אופציה של תפעול ידני מההגה, המחשב לא מתערב בהעברת ההילוכים ואפשר בלי בעיה להגיע ל100 בהילוך ראשון.

הקורבט לטעמי לא נעימה ליום יום בידני, ניסיתי, לא אהבתי. מצריך הרבה נסיון והסתגלות כדי להנות מהרכב בידני.

×
×
  • תוכן חדש...