Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפרסומת של awacs באינטרנט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך כלל כשקופצות לי פרסומות מעצבנות כשאני גולש באינטרנט, אני מתעלם לחלוטין וסוגר אותם מיד.

 

היום, אני לא יודע למה אבל משהו תפס לי את העין בפרסומת של awacs מבית safe-drive system.

 

הכותרת מפוצצת : "המערכת שתציל אותך מתאונת דרכים"

 

מצד שמאל יש תמונות מתחלפות של אנשים שנוהגים:

 

מישהי שולחת sms, אח"כ מישהו מדבר בטלפון, עוד אחד מכניס נתונים ל-gps, אותה אחת ששלחה sms ממקודם - עכשיו שמה

 

ליפסטיק ועוד...

 

בעצם המסר ה(לא כל כך) סמוי פה הוא שנהג יכול לעשות עוד מיליון דברים תוך כדי נסיעה, וזה בסדר כי המערכת שלנו תציל אותך

 

מתאונה.

 

נעזוב את העניין החוקי שכעיקרון נהג צריך... לנהוג, זה פשוט חוסר אחריות לפרסם דבר כזה!!!

 

לינק לפרסומת:

 

http://pages.expert-offers.com/uploads/lp/leadsValidator/generic/flash.php?suid=6180&e=1&i0=0&i1=0&i2=0&i3=0&t=0&b=1&f=791&uid=2324742e1299998425

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם

כל המערכות האוטומטיות ברכב מכוונות לזה.

מה עושה נהג שמפעיל בקרת שיוט?

מה עושה נהג שכבר לא צריך להחליף הילוכים?

 

ברור לי שככל שמוסיפים לרכב מערכות שלוקחות את האחריות מהנהג, הנהיגה הופכת לפעולה של דרך אגב ולמסוכנת.

×
×
  • תוכן חדש...