Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תביעה ייצוגית - פולקסווגן פולו 2010-2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוא כן ענה לנציגת שירות למרות ההודעה המזלזלת שלה (אבל לפי התלונות בפורום היא פשוט נאמנה לאמנת השירות של פולקסוואגן).

 

 

 

מרק,

 

הוא לא ביקש שתאמין לתלונות שלו הדבר היחיד שהוא ביקש זה שמי שחווה תקלות דומות ייצור איתו קשר.

 

אני כן נוטה להאמין לבחור בניגוד לרוב משתמשי הפורום שלא מבינים ״איך זה שפולקסוואגן מתקלקל????״

 

החליפו מנועים פה לכל כך הרבה רכבי VAG ועדיין כולם חושבים שזה הרכב הכי אמין בעולם.

 

מזל שפולקסוואגן ניתבו את כל כספי התרומות מהלקוחות (הרי כבר סיכמנו שהכל שם למטרת תרומות) והקימו מערך שיווק ומיתוג אדיר שרק בישראל הרכב נתפס כסוג של מתנת אל למרות שבכל העולם מתייחסים אליהם כאל רכבים בינוניים ומטה.

 

אז לא יכול להיות מצב שמישהו נפל על רכב לימון ואוכל ממנו קש?

RS לא נפל על לימון בעצמו לפני איזה שנה פלוס ואכל מרורים ?

 

מעניין למה האשכול הקודם עם אותה תלונה נעלם ?

אשכול עם מנגנון השמדה עצמית ?

איזה כייף לי :)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בפעם הבאה שמישהו כאן יתלונן על אמינות של רכבים צרפתיים אני אדרוש שיעלה סריקה של רשימת טיפולים במוסך מורשה בצירוף רשיון רכב (ללא מספר כמובן, אנחנו לא בק.ג.ב פה) ואולי גם בצירוף של תעודת זהות (בלי תמונה או שם כמובן, אנחנו לא בקוריאה הצפונית) כדי שנדע שהתלונה שלו באמת לגיטימית והוא לא מזיין לנו במוח.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
מעניין למה האשכול הקודם עם אותה תלונה נעלם ?

אשכול עם מנגנון השמדה עצמית ?

 

כמו שכבר כתבתי, זו שאלה טובה כי באמת שלא ברור לי למה נעלם השרשור הקודם של אותו בחור, הרי זה לא שהיו פה תלונות בעבר על מספר רב של תקלות ברכבי ואג שגם בהם פותח השרשור לא הציג סימוכין לאותן תקלות והשרשורים הנ"ל לא נעלמו לשום מקום ?

 

אז מה בכל זאת השתנה ?....

 

אני שוב אחזור על דבריי, פותח השרשור מנה כאן בעיות שהיו לו עם רכבו ובסה"כ ביקש מאנשים שחוו בעיות דומות ליצור עימו קשר.

הוא לא ביקש לקיים מחאה מול סוכנות פולקסוואגן, הוא לא ביקש להחרים את המותג, למעשה למרות כל התקלות הוא לא ממש "התלכלך" על המותג, פשוט הביע את תיסכולו מהרכב שלו ומחפש שותפים לבעייה לצורך אירגון תביעה.

 

מה בדיוק הבעיה שכאן כולם דורשים מסמכים וכו'? שזה רכב שלא מתקלקל? שיש להם שירות כזה מדהים?

 

מזל שזה לא מישהו שמתלונן על תקלה בפאביה חביבת הפורום, כנראה שאז בנוסף לסימוכין לתקלות היו מבקשים סריקת רישתית וסריקה ביומטרית כדי להוכיח שהמתלונן אכן בעל הרכב...

 

ובהקשר למה השתנה, הדבר היחיד שהשתנה מאז הימים שיכולת להתלונן על רכבי ואג מבלי להדרש להציג מסמכים זה שהיום יש למותג נציגה בפורום שאני אישית ממליץ לפותח השרשור לנסות למצוא את התגובה שלה (משהו בסגנון "אני מניחה שכולכם כבר הבנתם שזה שקר") ולהשתמש בה בתביעה עתידית.

 

אני מקווה שזה לא קשור לעובדה שנציג צ'מפיון הינו ספונסר בפורום כי זה סתם ישאיר טעם רע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מוזר שכל בעלי הVAG מגוננים על המותג שמא יקבל שם צרפתי (מבחינת אמינות הוא לא רחוק משם) ומפחדים על סחירות עתידית :lol:

 

תפסיק להוציא שם רע לצרפתיות...

 

כבר כתבתי כאן לא פעם על הפולו שהייתה לאשתי - זה היה רכב ארור ומקולל שלא הפסיק להתקלקל, הזוועה הזו נמכרה על גרר כשהרכב היה עם 40,000 ק"מ בלבד.

אז נכון, זו הייתה מכונית ששונה מהפולו של היום, אבל גם ברכב ה"פרימיטיבי" הזה (פולו 1999 יד ראשונה) תקלות שונות ומשונות הופיעו באופן מעורר השתאות.

 

האבסורד הוא שאמינות הרכב לא הייתה החלק הגרוע שבסיפור כי שום דבר לא יכול להתמודד עם "השירות" שצ'מפיון העניקה אז ללקוחותיה.

 

אז תעשו לי טובה, אם פולו 1600 גיר ידני התקלקלה ללא הפסקה, האין זה סביר שפולו עם מנוע מוגדש ותיבת הילוכים "חדשנית" משהו - לא יתקלקלו לפחות באותה המידה? הרי התחכום הטכנולוגי רק עלה מאז.

 

* אגב, אני לא חבר חדש בפורום ואם מישהו בצ'מפיון חושב שהוצאתי דיבתם רעה - קדימה שירימו את הכפפה ויתבעו אותי, המסמכים שתומכים בסיפור שלי עדיין מתויקים אצלי... :evil:

פורסם

האמינות של פולקסווגן בהכללה לא גסה בכלל נמצאת בירידה מתמשכת בשנים האחרונות.

אפשר להסתפק בפנינים המופיעות בכמה שרשורים בפורום,

אבל אני מכיר באופן אישי עוד כמה מקרים מסמרי-שיער - החלפות (לא החלפה, החלפות!!)) מנוע בטוראן,

וסיפורים שונים הקשורים לפולו חדשה. במקרים האלה היבואן דווקא פעל כמו שצריך וסיפק שירות,

אבל אלה דברים שלא קורים באותה תדירות ביונדאי, סתם כדוגמה מקרית -

ויונדאי מוכרים פי כמה יותר מכוניות מפולקסווגן בארץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עזבו את הצרפתיות בשקט

:)

פעם ראשונה אני נחשף לחוסר אמינות של רכבים גרמניים ...

 

פותח האשכול, ליבי איתך :) [למרות שאני דווקא נפלתי על צרפתית מעולה!]

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

ערב טוב,

שוב כולם ממהרים להסיק שאני מפרסם פה סיפור לא אמיתי וחבל.

 

השרשור הקודם נמחק כלא היה, מסיבה לא ברורה

השארתי הודעה למנהלי הפורום ולא קיבלתי עדיין תשובה על הנושא

 

אין לי שום מטרה לשכנע אנשים שלא מאמינים לסיפור

כמו שאחד המגיבים רשם

המטרה שלי היא להגיע לכמה שיותר אנשים שנתקלו בתקלות האלו ברכב שלהם

 

אני במקביל בקשר עם החברה וטופלתי על ידי מנכל פולקסווגן

אך לא קיבלתי טיפול הולם

הרכב עדיין עושה בעיות והחברה לא מוכנה להודות בבעיה ומטפלת ברכב כאילו זו התקלה הראשונה שלו

 

לגבי העצות לגבי תביעות. יש במשפחתי 3 עורכי דין והם אלו שהמליצו לי על אסיפת לקוחות נוספים

וכך אנחנו מתחילים בתהליכים לתביעה

 

נציגת פולקסווגן אכן הגיבה בשרשור הקודם

בתשובה מזלזלת שזהו שרשור מזויף כביכול.

 

*לא אופתע לגלות אם בגלל אותה התגובה של הנציגה, לא הוסר השרשור

אבל יש לי את התגובה בצילום מסך (אל דאגה, אני אשתמש בה בעתיד)

 

 

שמח לשמוע שאני לא הראשון ששומעים עליו

ואני אעדכן אותכם בהמשך

פורסם
ערב טוב,

שוב כולם ממהרים להסיק שאני מפרסם פה סיפור לא אמיתי וחבל.

 

ערב טוב לך,ראשית אומר לך שאני אישית לא חש סקפטיות לדברייך כי אני גם לא יודע איזה אינטרס יכול להיות לך על מנת לבדות סיפור כזה (זה די פתטי אחרת) .צר לי לשמוע על עוגמת הנפש שלך ,אך אם כוונותך לגבי איסוף לקוחות רציניים עלייך להראות שקיפות מול אנשים כאן על ידי הצגת הוכחות כלשהם שמבססות את טענותייך.

 

אם אני הייתי מעלה שירשור כזה הייתי מצרף קבלה ממוסך והוכחה לכך שאני מחזיק ברכב הנ"ל.

זה אולי נראה לך חדירה לתחתונים אך עדיין זה פורום ציבורי וירטואלי ואתה אנונימי עם רקורד של 5 הודעות.

 

שא ברכה,ערן.

Gn'f'R

פורסם
ערב טוב,

שוב כולם ממהרים להסיק שאני מפרסם פה סיפור לא אמיתי וחבל.

 

השרשור הקודם נמחק כלא היה, מסיבה לא ברורה

השארתי הודעה למנהלי הפורום ולא קיבלתי עדיין תשובה על הנושא

 

אין לי שום מטרה לשכנע אנשים שלא מאמינים לסיפור

כמו שאחד המגיבים רשם

המטרה שלי היא להגיע לכמה שיותר אנשים שנתקלו בתקלות האלו ברכב שלהם

 

אני במקביל בקשר עם החברה וטופלתי על ידי מנכל פולקסווגן

אך לא קיבלתי טיפול הולם

הרכב עדיין עושה בעיות והחברה לא מוכנה להודות בבעיה ומטפלת ברכב כאילו זו התקלה הראשונה שלו

 

לגבי העצות לגבי תביעות. יש במשפחתי 3 עורכי דין והם אלו שהמליצו לי על אסיפת לקוחות נוספים

וכך אנחנו מתחילים בתהליכים לתביעה

 

נציגת פולקסווגן אכן הגיבה בשרשור הקודם

בתשובה מזלזלת שזהו שרשור מזויף כביכול.

 

*לא אופתע לגלות אם בגלל אותה התגובה של הנציגה, לא הוסר השרשור

אבל יש לי את התגובה בצילום מסך (אל דאגה, אני אשתמש בה בעתיד)

 

 

שמח לשמוע שאני לא הראשון ששומעים עליו

ואני אעדכן אותכם בהמשך

על מה בדיוק אתה מתכוון לתבוע ? הרי מטפלים ברכב שלך.

עם צילום מסך אתה יכול רק לנגב מכיוון שזו לא ראיה משפטית קבילה.

איזה כייף לי :)

פורסם
עם צילום מסך אתה יכול רק לנגב מכיוון שזו לא ראיה משפטית קבילה.

האם עדויות של 10 חברי פורום על כך שראו את התשובה שבצילום מסך הן גם חומר ניגוב?

 

נ.ב.: צילום ת.ז., תעודת לידה, קשתית, וכן חשבוניות קניה של המחשב, המסך והמקלדת בהם השתמשתי לכתיבת הודעה זו ארוזים ומוכנים למשלוח בדואר רשום!

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
ערב טוב,

שוב כולם ממהרים להסיק שאני מפרסם פה סיפור לא אמיתי וחבל.

 

השרשור הקודם נמחק כלא היה, מסיבה לא ברורה

השארתי הודעה למנהלי הפורום ולא קיבלתי עדיין תשובה על הנושא

 

אין לי שום מטרה לשכנע אנשים שלא מאמינים לסיפור

כמו שאחד המגיבים רשם

המטרה שלי היא להגיע לכמה שיותר אנשים שנתקלו בתקלות האלו ברכב שלהם

 

אני במקביל בקשר עם החברה וטופלתי על ידי מנכל פולקסווגן

אך לא קיבלתי טיפול הולם

הרכב עדיין עושה בעיות והחברה לא מוכנה להודות בבעיה ומטפלת ברכב כאילו זו התקלה הראשונה שלו

 

לגבי העצות לגבי תביעות. יש במשפחתי 3 עורכי דין והם אלו שהמליצו לי על אסיפת לקוחות נוספים

וכך אנחנו מתחילים בתהליכים לתביעה

 

נציגת פולקסווגן אכן הגיבה בשרשור הקודם

בתשובה מזלזלת שזהו שרשור מזויף כביכול.

 

*לא אופתע לגלות אם בגלל אותה התגובה של הנציגה, לא הוסר השרשור

אבל יש לי את התגובה בצילום מסך (אל דאגה, אני אשתמש בה בעתיד)

 

 

שמח לשמוע שאני לא הראשון ששומעים עליו

ואני אעדכן אותכם בהמשך

 

אומר לך את דעתי בשני נושאים

 

אתה נמצא בפורום פרטי לכן הנהלתו רשאית למחוק שרשור שלעניות דעתה יכול להביא לה תביעה משפטית.

 

אם היית עוזר לה במידע המוכיח כי אתה אמיתי ויש יסוד לתביעתך השיקולים שלהם היו שונים

 

קיבלת ייעוץ מעורכי הדין של משפחתך להביא עוד אנשים עם מקרים דומים כדי שניתן יהיה להגיש תביעה ייצוגית.

 

גם כאן חוסר המידע על המקרה והוכחת האמיתות של קיומך (כפי שכבר כתבו לך מספר פעמים רב ) מונע מאנשים עם בעיות דומות להצטרף ליוזמה שלך

 

ולגבי תגובת הנציגה , ערכה במשפט כאשר יהיה, שואף לאפס גם אם תציג אותה ותוכיח כי אכן זו ההודעה שוב מהסיבה שבאמת קשה לדעת אם אתה אמיתי או לא.

 

מוגש כחומר למחשבה לך ולמשפחתך משופעת עורכי הדין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...