Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תביעה ייצוגית - פולקסווגן פולו 2010-2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם עדויות של 10 חברי פורום על כך שראו את התשובה שבצילום מסך הן גם חומר ניגוב?

 

נ.ב.: צילום ת.ז., תעודת לידה, קשתית, וכן חשבוניות קניה של המחשב, המסך והמקלדת בהם השתמשתי לכתיבת הודעה זו ארוזים ומוכנים למשלוח בדואר רשום!

אשליה אופטית :-)

איזה כייף לי :)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כבר כתבתי כאן לא פעם על הפולו שהייתה לאשתי - זה היה רכב ארור ומקולל שלא הפסיק להתקלקל, הזוועה הזו נמכרה על גרר כשהרכב היה עם 40,000 ק"מ בלבד.

אז נכון, זו הייתה מכונית ששונה מהפולו של היום, אבל גם ברכב ה"פרימיטיבי" הזה (פולו 1999 יד ראשונה) תקלות שונות ומשונות הופיעו באופן מעורר השתאות.

* אגב, אני לא חבר חדש בפורום ואם מישהו בצ'מפיון חושב שהוצאתי דיבתם רעה - קדימה שירימו את הכפפה ויתבעו אותי, המסמכים שתומכים בסיפור שלי עדיין מתויקים אצלי... :evil:

אכן אני זוכר את הסיפור עם הפולו של אישתך. אבל בחייאת ראבעק זה היה לפני עשור או יותר.

 

מה תגיד על זה שאני החל משנת 1986 נוהג רק על גולפים שבחלקם היו יד שנייה או שלישית וחלקם רכבים חדשים מהחברה ואינני זוכר בעיה של אמינות או רצף תקלות ברכב כמו ברכב של אישתך או של פותח האשכול.

איזה כייף לי :)

פורסם
אכן אני זוכר את הסיפור עם הפולו של אישתך. אבל בחייאת ראבעק זה היה לפני עשור או יותר.

 

מה תגיד על זה שאני החל משנת 1986 נוהג רק על גולפים שבחלקם היו יד שנייה או שלישית וחלקם רכבים חדשים מהחברה ואינני זוכר בעיה של אמינות או רצף תקלות ברכב כמו ברכב של אישתך או של פותח האשכול.

 

אומגה 3 מחדד את הזכרון.

 

יש רכבי לימון מרק כפי שאתה יודע ולפעמים היוצא מהכלל מלמד על הכלל ולפעמים הוא אכן היוצא מהכלל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אומר לך את דעתי בשני נושאים

 

אתה נמצא בפורום פרטי לכן הנהלתו רשאית למחוק שרשור שלעניות דעתה יכול להביא לה תביעה משפטית.

 

אם היית עוזר לה במידע המוכיח כי אתה אמיתי ויש יסוד לתביעתך השיקולים שלהם היו שונים

 

קיבלת ייעוץ מעורכי הדין של משפחתך להביא עוד אנשים עם מקרים דומים כדי שניתן יהיה להגיש תביעה ייצוגית.

 

גם כאן חוסר המידע על המקרה והוכחת האמיתות של קיומך (כפי שכבר כתבו לך מספר פעמים רב ) מונע מאנשים עם בעיות דומות להצטרף ליוזמה שלך

 

ולגבי תגובת הנציגה , ערכה במשפט כאשר יהיה, שואף לאפס גם אם תציג אותה ותוכיח כי אכן זו ההודעה שוב מהסיבה שבאמת קשה לדעת אם אתה אמיתי או לא.

 

מוגש כחומר למחשבה לך ולמשפחתך משופעת עורכי הדין

 

 

אתה נכנס לענייני התביעה יותר מדי..

 

כרגע במקום להתכתב עם אנשים עם בעיות דומות אני מתכתב עם אנשים שאין להם בכלל את הרכב הנ"ל

 

אפילו לא מגיב אחד הגיע לפה וכתב : יש לי את הרכב וזיהיתי חלק מהבעיות.. ארצה לראות קצת פרטים על הרכב שלך או משהו בסגנון.

 

שאראה הודעה כזאת, אגבה את דברי בתמונות ובטפסים

אז אנא הפסיקו לדרוש הוכחות לעניין

 

אני לא מתכוון להעלות פה את כל הארכיון שיש לי שגם נציגי צ'מפיון יראו.. אני שומר את זה לעצמי להמשך

 

תנסו להבין.. שבת שלום

פורסם

לדעתי אתה ומשפחתך משופעת עורכי הדין כלל לא מבינים

את המינוח המשפטי והמשמעויות של "תביעה ייצוגית" ואם כל טענותיך נכונות

אזי עליך להגיש תביעה עצמאית היות ומה שאתה עושה כרגע זה להכפיש שם של חברה מכובדת

אשר לפי עדותך מטפלת בך ברמת המנכ"ל ויש יותר סיכוי

שאתה תחטוף תביעה מאשר שתגיש תביעה ייצוגית

 

ובתור מי שקרא היטב את השרשור הקודם אני יכול להעיד כי תגובתה של נציגת

צמפיון היתה עניינית ומנומסת ואילו תגובתך לדבריה היתה מתלהמת ומשתלחת

פורסם

לדעתי הפרטית תביעה ייצוגית לא תהיה כאן

 

המקסימום להגיש תביעה אישית

 

נשמח לשמוע על ההתפתחות העתידית בנושא.

 

מצטרף בחום למה שנכתב בהודעה לפני.

 

אין מה לומר הגשת תביעה ייצוגית הפכה להיות פנטוז ללא מעט אנשים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ולפעמים היוצא מהכלל מלמד על הכלל

ולפעמים הוא אכן היוצא מהכלל.

 

ישה, לא מתאים לך... ;-)

זה בעצם אותו דבר :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...