יש לי טוסון דיזל שמור ומטופל רק במוסך מורשה, לאחרונה צצה בעייה בזמן העברת המהלכים של קפיצה חזקה .
נסיון ראשון הוחלף חיישן טורבו שעזר חלקית, אחר כך הוחלף שמן הגיר.
כרגע הבעיה רק בהעברה מהילוך שני לשלישי כשהרכב קר, אני מעביר לידני כדי שלא יקפוץ ולאחר זמן מעביר בידני לשלישי וממשיך רגיל באוטומט.
האם ניתן לעשות משהו לפני טיפול דרסטי בבעייה ( החלפת הגיר...)?
אשמח לתשובה