Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שהכי מעצבן אותי שבזמן האחרון אני רואה יותר ויותר את התופעה הבאה: קטנועים מתקרבים לצומות כאשר האור אדום מחכים כמה דקות שלא יהיה הרבה מכוניות שחוצות את הצומת ואז פשוט מתחילים לנסוע באור אדום.

פשוט לא אכפת להם מכלוווום.

+1

היום כשנסעתי לבנק, התכוונתי לפנות ימינה ופתאום לא יודע מאיפה... צץ לי קטנוע מהצד ימין וחתך אותי, אני נשבע שאם לא הייתי עוצר.

הוא היה נמרח על השמשה שלי, והדרעק הקטן אפילו לא עצר פשוט נכנס לצומת וברח משם.

 

זה פשוט מעצבן ולמשטרה לא כל כך איכפת, אני ראיתי לפחות פעמיים החודש כמעט תאונות בגלל קטנועי שליחים.

וניידת ישבה בצד והשוטרים אפילו לא התקרבו למקום, פשוט נכנסו לניידת ונסעו משם.

 

אין מה לומר, פשוט F***!

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל, כל הכבוד על התגובה המהירה. אני רק מתאר לעצמי איך זה היה מסתיים אם ברכב היה נוהג אדם לא מרוכז במיוחד, בלשון המעטה, שמשחק ב-GPS/אייפון/אייפוד/פד/מסרק/איפור/מכונת גילוח/תשחץ/תשבץ/סודוקו/שעון והרשימה אין סופית...

 

דבר שני, המקרה הזה בהחלט מעצבן וקרה לי גם באופן דומה.

ולכן - כאשר האור מתחלף לירוק מתחילים לנסוע תוך כדי הסתכלות על משהו שלא כשורה, כמו רכב שחוצה את הצומת באור אדום מכיוון אחר, התנהגות מוזרה של מכוניות לידך (סטייה לנתיב שלך), הולכי רגל!! (אם הרמזור לפני מעבר חצייה ובמקביל אליי עומד אוטובוס/מסחרית/טרנזיט/משאית אני גולש מעט ומוכן לכך שאולי יש שם הולך רגל שחוצה באדום).

 

הדברים האלה מעצבנים ומקוממים והמעט שאנחנו, ציבור הנהגים בעלי הבנה בסיסית פלוס, יכולים לעשות הוא להתנהג יותר בזהירות בכביש.

פורסם
וזה עוד בעדינות.

אז אני יודע שלא כולם נוהגים כאילו הכביש של אמא שלהם ואני חייב משהו לאבא שלהם, אבל שימו לב:

פנקס פינת נמיר, בת"א - למי שמכיר. אני מגיע על נמיר מצפון. ישנם חמישה נתיבים: שלושה ישר ועוד שניים משמאלם, לפניה שמאלה. אני נעמד ראשון ברמזור אדום על הנתיב הרביעי (הראשון מבין שניים שפונים שמאלה).

לשמאלי, בין שני נתיבים שפונים שמאלה כאמור, מתיישב טוסטוס.

הרמזור מתחלף לירוק, אני מתחיל לפנות שמאלה ואז הטוסטוס הבן-כ%$ה הזה, יימח שמו - רק שלא ייקח איתו אנשים אחרים, נותן גז ונוסע ישר. שימו לב: נעמד בין שני נתיבים שהתחילו לפנות שמאלה ואז מתחיל לנסוע ישר. בנס הצלחתי איכשהו לבלום והבן-ז&%ה עבר אולי 2 ס"מ ממני.

 

ועכשו נניח שהייתי במהירות שהיא רק מעט גבוהה יותר, או שסתם הייתי מגיב כצב במקום כנץ :-), ופוגע בו. לא הייתי יוצא אשם, אבל כל הנזק, הזמן, הבירורים, משטרה ומד"א. וכל זה כי הבן-אלף הזה החליט משום מה שרק בין שני מסלולים שפונים שמאלה בא לו להמשיך ישר, כשיש לידו עוד שלושה נתיבים שנוסעים ישר. טוב, הכביש הרי שייך לאמא שלו, לא?

 

אני מבטיח לך שאם תקרא בפורום פול גז תוכל למצוא לא מעט שירשורים על נהגי פחיות (מכוניות) שנוהגים כמו חיות כאילו הכביש שייך לאבא או אמא שלהם. שלא תבין אותי לא נכון, אני רושם לך את הדברים בנימה רגועה וללא כעסים או עצבים מיותרים. אתה פשוט מכליל את כולם וזה ממש לא נכון. אני למשל בעל רישיון לאופנוע מזה 21 שנים ולרכב מזה 20 שנים. קיבלתי רק לפני מספר חודשים דוח משוטר כאשר נהגתי ברכב ללא חגורה. זאת לאחר שיצאתי ממרכז קניות אז שכחתי לשים חגורה, קורה. אז מה תגיד עליי? למה להכליל אותי בקבוצה. אתה צודק, גם אני כשאני נוהג במכונית אני רואה חבורת מטומטמים שמסכנים את עצמם ואת אחרים בכביש רק כדי להגיע דקה או שניים יותר מהר ליעד שלהם. אני אישית לא הייתי רוכב ככה בחיים כי אני לעומתם כן רוצה לחזור הביתה בחתיכה אחת. אבל שוב, ישנם המון אנשים שרוכבים כמו בני אדם. לא כולם רוכבים כמו בהמות. אז בבקשה, אל תכליל. בסופו של דבר רוכב הדו גלגלי משלם פעמיים. גם שהוא עושה טעות הוא משלם וגם שנהג המכונית עושה טעות אז רוכב הדו גלגלי משלם הן בכסף והן בנזקי גוף שהם יותר חמורים מכסף.

 

לפני חודש בערך, רוכב אופנוע בן 30 נהרג בגלל שנהג מכוניות החליט לעשות פניית פרסה ורוכב האופנוע נכנס בו ונהרג. איפה המירמור שלך על המקרה הזה?

בקיצור, חראות יש משני הצדדים ועל זה אין ויכוח.

 

"בכביש אל תהיה צודק, היה חכם".

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
מה שהכי מעצבן אותי שבזמן האחרון אני רואה יותר ויותר את התופעה הבאה: קטנועים מתקרבים לצומות כאשר האור אדום מחכים כמה דקות שלא יהיה הרבה מכוניות שחוצות את הצומת ואז פשוט מתחילים לנסוע באור אדום.

פשוט לא אכפת להם מכלוווום.

 

נכון, זה קורה כל הזמן. לדעתי צריך לתת על זה שלילה לצמיתות (גם לרכבים שנכנסים במכוון לצומת ברמזור אדום)

יש אופציה נוספת מאוד פופולארית : לחצות יחד עם ההולכי רגל במעבר חציה הקרוב ואז להמשיך אחרי הצומת.

זה בדיוק כמו לנסוע באור אדום.

 

בקשר לתאונה של הבן 30, אני לא אתפלא אם הרוכב ניסה לעקוף את הרכב משמאל בתוך הנתיב שלו ולא חיכה בסבלנות לסיום הפרסה.

 

מה שמזכיר לי שהיום ראיתי תאונה מצחיקה בין שני זבלנועים בצפון הישן של תל אביב בסמוך לאבן גבירול : אחד חצה כמו הולך רגל במעבר חציה, השני נסע כרגיל על הכביש אבל לא נתן זכות קדימה לעוברים במעבר החציה (כלומר הולכי הרגל והגועלנוע השני)

בדיוק במרכז מעבר החציה התנגשו שניהם (בלי נפגעים), לאחר מספר שניות ההוא שחצה במעבר חציה צועק על ההוא שנסע בכביש: " אתה עבריין, אתה לא רואה שאני חוצה במעבר חציה? "

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כל השרשור הזה אווילי ברמות שלא יתוארו. כנראה נפתח ע"י אדם מתוסכל , שלא ידע איך לפרוק את תסכולו ומוציא אותו על רוכבי ד"ג. יש לציין נהגים טפשים יש על כלי רכב החל בקלנועית חשמלית וכלה בסמיטריילר, אבל:

1. רוכב הקטנוע/אופנוע, גם אם יעשה תאונה, יפגע כנראה בעצמו בלבד. נהג מכונית (הנעלה, יש לציין, לדידו של פותח השרשור), יקח איתו עוד כמה חיים בדרך.

2. נהגי מכוניות מזלזלים ברוכבי הדו"ג, חדשות לבקרים, לעיתים תוך עבירות חמורות על חוקי תנועה (חיתוכים=סטייה מהנתיב, אי מתן זכות קדימה , אי עצירה בעצור ועוד).

3. אם דו"ג מתנהג כחוק ונוסע כמו מכונית, קרי באמצע נתיב, לא משתחל בין מכוניות, חונה בחנייה כמו מכונית - מייד מתחילות תגובות נזעמות של הנהגים "העליונים " או פשוט בני @#$ות בלשון העם.

אז תזכרו שלכל מטבע יש תמיד 2 צדדים וסעו בזהירות וברוגע.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
נכון, זה קורה כל הזמן. לדעתי צריך לתת על זה שלילה לצמיתות (גם לרכבים שנכנסים במכוון לצומת ברמזור אדום)

יש אופציה נוספת מאוד פופולארית : לחצות יחד עם ההולכי רגל במעבר חציה הקרוב ואז להמשיך אחרי הצומת.

זה בדיוק כמו לנסוע באור אדום.

 

בקשר לתאונה של הבן 30, אני לא אתפלא אם הרוכב ניסה לעקוף את הרכב משמאל בתוך הנתיב שלו ולא חיכה בסבלנות לסיום הפרסה.

 

מה שמזכיר לי שהיום ראיתי תאונה מצחיקה בין שני זבלנועים בצפון הישן של תל אביב בסמוך לאבן גבירול : אחד חצה כמו הולך רגל במעבר חציה, השני נסע כרגיל על הכביש אבל לא נתן זכות קדימה לעוברים במעבר החציה (כלומר הולכי הרגל והגועלנוע השני)

בדיוק במרכז מעבר החציה התנגשו שניהם (בלי נפגעים), לאחר מספר שניות ההוא שחצה במעבר חציה צועק על ההוא שנסע בכביש: " אתה עבריין, אתה לא רואה שאני חוצה במעבר חציה? "

 

אין מה לעשות, חוק הגונג'ל שולט. מסתבר שהגודל כן קובע כאשר זה נוגע לכביש. ככל שאתה יותר קטן ככה יותר מצפצפים עלייך. בכל מקרה, אני חוזר ואומר. נכון מאוד, ישנם עארסים, אנשים בעלי אגו מנופח, רגישות יתר לכבוד או כאלה שנפגעים שעוקפים אותם. אבל מה? חוליגנים כאלה תמצא גם על כל כלי רכב אחר ולא רק על קטנועים.

 

לגבי התאונה שבה נהרג אדם בן 30 אני אתן לך דוגמה יותר קיצונית, אדם בן 30 רכב באופן רגוע לחלוטין על הדו גלגלי שלו בנתיב שלו. נהג מכונית שהגיע ממולו סטה באופן מפתיע וללא כל אזהרה מוקדמת לנטיב של רוכב האופנוע והרג אותו.

 

לגבי רוכב האופנוע שנהרג על ידי רכב שביצע פניית פרסה זה קרה או שהרכב עמד בשוליים והחליט לפתע לעשות פניית פרסה במקום שאסור או כמו שאמרת שהאופנוע עקף את הרכב משמאל כמו כל עקיפה רגילה ובעל הרכב החליט לפתע לעשות פניית פרסה. למרבה הצער, רוכב הדו גלגלי שילם את המחיר היקר. למען האמת דו גלגלי תמיד משלם. גם אפילו אם זה לא הייתה אשמתו.

 

הנה, גם נהג מושתן בן 26 יכול לקחת חיים של אדם נורמטיבי בן 30 שרוכב על הדו גלגלי שלו בנתיב שלו.

http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-fc31f29285dfe21004.htm

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

ואני יכול לתת דוגמאות רבות מהעבר השני, בתור רוכב בכבישי ישראל.

 

אני זוכר מצויין איך אני מתקרב לצומת כאשר לי יש זכות קדימה ופתאום מתמרור עצור נכנס בי רנו קנגו ומדביק אותי לרכב חונה.

או איך זה כשאתה נוסע כחוק בעיר במרכז הנתיב ורכב נדבק אלייף מאחור ומצפצף.

רגע, פעמיים לא נתנו לי זכות קדימה ונכנסו בי, חוץ מהקנגו כם הייתה C5 שלמזלי הספקתי לקפוץ מהאופנוע ולראות איך הוא מחליק על הכביש, פוגע במדרכה ועף לתוך גדר, הנהגת אמרה לי - אתה קטנוע למה לא זזת?, אז זהו שראיתי אותה והאטתי, אפילו נצמדתי לימין אבל ראבק.

 

החיים במרכז הרבה יותר הגיוניים על 2 גלגלים, הרבה נהגים לא מתייחסים לקטנועים כלל, רכבתי למעלה מ5 שנים וכ"כ הרבה פעמים נכנסו בי, בסיבוב של הבורסה ברמת גןף הכביש מתעקל, סובארו פשוט סוטה לי לנתיב ואני נדבק אליו לצד, רכבתי על דו"ש, הוא לא הפיל אותי אבל ממש נגע בי לכמה שניות וזרמתי איתו.

haters will hate

פורסם

שלשום נסעתי בנתיב ישר כשהירוק היה כולו שלי, פתאום התפרץ מהמעבר חצייה משום מקום טוסטוס של 50 שקל עם נהג קול באמצע חושך מוחלט (לילה) ואני במהירות של לפחות 70-80, הוא פשוט נכנס מהמעבר חצייה לנתיב והמשיך ליסוע כאילו כלום

מזל שאני תמיד נהג ערני ומרוכז אז ישר סטיתי לנתיב השני...אם לא אני לא רוצה לתאר לעצמי איפה הוא היה נמצא היום

וזה ממש לא מקרה אחד היו לי עוד מאות מקרים דומים וגרועים לא פחות עם הטוסטוסים האלה!!

אחרי זה הם מייללים בפול-גז שאנחנו הברברים שלא מתייחסים אליהם על הכביש

איך לעזאזל אני אמור לנחש שטוסטוס ב10 שקל יעקוף אותי מימין שהמרחק ביני לבין המדרכה הוא בקושי חצי מטר? :x

פורסם

אתמול רכבתי בכביש 4 ורכב החליט שהוא פספס את הירידה לתל השומר, אז הוא לוקח רוורס על כביש 4 ושיתפוצצו כולם.

שעה 7:25, זו לא בדיוק שעה של אתה לבד על הכביש.

 

אתם רוצים עוד כמה תאורים של פסיכים בתוך רכב עם 4 גלגלים? יש לי כמה שרק תרצו.

נכון, אנחנו (רוכבי דו-גלגלי) האורחים בעולם הזה שנקרא כביש ארץ ישראלי (רק 4% ממספר כלי הרכב) ולא תמיד ילדים עם קקנוע למדו עדיין להתנהל בו, אבל הילדים האלה גדלים ונהפכים לבעלי רכבים שנוסעים תוך כדי סימוס לחברה, קריאת עיתון הבוקר או ארוחת קפה ומאפה תוך כדי נסיעה ב-100+ קמ"ש.

אם אתם באמת רוצים להתעצבן על מישהו, חפשו במשרד התחבורה שהחליט שלימוד נהיגה הוא לימוד לעבור טסט ולא יותר.

 

ידה ידה ידה...

מזל שאני תמיד נהג ערני ומרוכז אז ישר סטיתי לנתיב השני...אם לא אני לא רוצה לתאר לעצמי איפה הוא היה נמצא היום

וזה ממש לא מקרה אחד היו לי עוד מאות מקרים דומים וגרועים לא פחות עם הטוסטוסים האלה!!

אני חושב שאתה לא כזה מרוכז ועירני אם זה קורה לך כל כך הרבה פעמים, רוכבי קטנוע לא מחפשים אותך.

האם בדקת שאתה לא הולך למרוח מישהו, או להתנגש בדלת של מישהו כשישר סטית לנתיב השני?

 

אחרי זה הם מייללים בפול-גז שאנחנו הברברים שלא מתייחסים אליהם על הכביש

איך לעזאזל אני אמור לנחש שטוסטוס ב10 שקל יעקוף אותי מימין שהמרחק ביני לבין המדרכה הוא בקושי חצי מטר? :x

גם את המייללים בפול-גז, אנחנו מנסים לחנך שאתם לא מנסים לרצוח אותם בכוונה, פשוט לא להפתיע אחד את השני.

לפעמים זה הולך ולפעמים לא.

 

 

 

נ.ב.

תזכרו, להתעצבן זה להעניש את עצמך על טמטום של אחרים, אז בשביל מה?

 

ולהתראות במראה הצידית.

פורסם
נכון, אנחנו (רוכבי דו-גלגלי) האורחים בעולם הזה שנקרא כביש ארץ ישראלי (רק 4% ממספר כלי הרכב) ולא תמיד ילדים עם קקנוע למדו עדיין להתנהל בו, אבל הילדים האלה גדלים ונהפכים לבעלי רכבים שנוסעים תוך כדי סימוס לחברה, קריאת עיתון הבוקר או ארוחת קפה ומאפה תוך כדי נסיעה ב-100+ קמ"ש.

 

וזו בדיוק הבעיה, שילוב נורא של: רוכבים צעירים (בד"כ) ופזיזים, כלי זול וזמין בעל גמישות תנועה שמאפשר לרוכבו לעשות שטויות, חוסר הבנה (אצל חלקם) של מגבלות המכונית והנהג - וקיבלנו מתכון נפיץ במיוחד.

פורסם
וזו בדיוק הבעיה, שילוב נורא של: רוכבים צעירים (בד"כ) ופזיזים, כלי זול וזמין בעל גמישות תנועה שמאפשר לרוכבו לעשות שטויות, חוסר הבנה (אצל חלקם) של מגבלות המכונית והנהג - וקיבלנו מתכון נפיץ במיוחד.

בהחלט נכון. עד היום קורה לי פעם בכמה זמן שאיזה אידיוט (בד"כ איזה שליח פיצה או משהו) מצליח להפתיע אותי בעקיפה כשהרווח ביני למדרכה הוא 40 ס"מ.

יש גם נהגי מכוניות ,הממהרים לעבודה שאוכלים מאפה ביד אחת ועם השנייה מנסים לעקוף משאית מימין ופשוט לא מבינים שאני לא רואה אותם! לצערי אנשים דבילים יש בכל כלי רכב ,עד שלא יהיה חוק נגדם צריך לדעת לזהות אותם ולהתרחק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

איזה שטויות,נכון רוכבי אופנועים וקטנועים נוסעים קצת פרוע,אבל בואו לא נתחיל לפתוח על נהגי הרכב.

לא מאותתים לפניות,שעוברים נתיב התהליך הולך ככה : שלב ראשון תעבור נתיב! שלב שני תאותת,שלב שלישי תסתכל אם לא פגעת במכונית או משהו בדרך.

גם קטנועים וגם מכניות אותו דרעק,פשוט תרבות נהיגה חרא לא יעזור לכם,גם אני יכול להביא לך אינספור מקרים שנהגי הרכב עושים,ותאמין לי עושים המון!

ההגה הוא עגול!

פורסם

אני אימצתי לעצמי מנהג ברכב - כשאני עומד ראשון ברמזור אני עומד מטר-שניים לפני המעבר חציה, ולא עליו. זה מאפשר לכל אותם רוכבים לעמוד לפני במרחק בטוח ואפשר לראות יותר בבירור לאן הם מתכוונים לנסוע.

 

בקשר לתלונות - על כל רוכב גרוע יש עשרה נהגים גרועים, נראה לי הרבה יותר הגיוני להשקיע מאמצי אכיפה בהם ולא ברוכבים שלרוב הנזק הכי גדול שהם עושים לזולת מסתכם בפרנסה לפחח.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

עופר, הכל טוב ויפה, אבל בהרבה רמזוים הגלאים סמוכים לקו העצירה, כך שאם תעמוד 3 מ' לפניו לא תקבל את הירוק. וממילא הקטנוענים עוצרים על מעבר החציה או אחריו.

לגבי התנהגות נהגים - הכל נכון, אבל נהגי הדו"ג אמורים להיות הרבה יותר רגישים לעניין בגלל בעיות הבטיחות של כלים אלה - אבל ההתרשמות שלי היא שהמצב בדיוק הפוך, מדובר באנשים שמזלזלים בחיהם ובבריאותם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני עומד ברמזור, שני נתיבים שמאלה, אני בימני יותר. זקנה בגולף בנתיב הכי שמאלה מאותת לפנות שמאלה, יחד איטי עוד קטנוע, הזקנה יוצאת במהירות וממשיכה ישר כשאני ועוד קטנוען פונים שמאלה, חותכת אותנו, למזלי אני יצאתי טיפה מאוחר, הרכב משפשף את הקטנוע שלידי, אני מצליח לבלום חזק והקטנוע רק נופל הצידה.

 

כל נהגי המכוניות האלה ימח שמם!

 

:?

 

 

חאלס להתבכיין ולהכליל! יחד עם הרבה רוכבים שלא אכפת להם מהחיים שלהם יש נהגים שלא שמים קצוץ בכביש ועושים מה שבא להם.


×
×
  • תוכן חדש...