Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל שרשור כזה גורם לי כל פעם להעריך את העובדה שאני לא גר בת"א , וכמה מגעיל שם.

 

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

 

מסכים מאוד עם הדעה הזו ומחזק. .

 

מסכים לחלוטין!

 

ואני עוד אומר את זה כתל אביבי מבטן ומלידה שנטש את העיר הזאת מרוב גועל נפש ממנה.

 

איפה העיר שנולדתי בה, איפה אחוזת בית, איפה איליה קפיטולינה, אך, איזה ימים היו לנו ביחד בפלחה בסג'רה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה יכול להיות נהדר בתל אביב, אם עוד אנשים היו עוברים לדו"ג.

העצבים שלכם באים בעיקר מזה שאתם עומדים בפקק, בדרך לחיפוש החניה האינסופי - וה"נבלות" האלה פשוט מגיעים הביתה.

(הח"מ גר מחוץ לתל אביב, בתהליכי חזרה לעיר, בידיעה ברורה שיירכש קטנוע לאחר המעבר. כשגר בת"א החזיק קטנוע, והיה בעל אופנוע בעבר. ירד ממנו כי רכיבה יומיומית בכביש המהיר היא פשוט פתח לצרות, ולהחזיק גם אוטו במקביל זו התאבדות כלכלית).

 

כאחד שמחזיק ברישיון לאופנוע, טרקטור, משאית ורכב כמובן - ומשתמש בכולם, אני יכול להצהיר בביטחון שכל מקרי הכמעט תאונה שלי קרו עם מכוניות, בד"כ עם נהגים לא מרוכזים, משתוללים או פשוט אטומים. דווקא הרוכבים מאוד עירניים בד"כ, ולמרות שנראה גם לי לפעמים שהם משתוללים - הרי שאני מבין טוב מאוד שזו רכיבה הישרדותית, שמטרתה לברוח קדימה. בתור רוכב - הרבה יותר קל להגיב למה שקורה לך מול העיניים מאשר למה שקורה מאחוריך או מצדדיך.

 

כמעט ולא קורה לי שאני מופתע מרוכב דו"ג. כשאני רואה אותו במראה אני בד"כ יכול לחזות מה הוא הולך לעשות ונערך בהתאם, כולל היצמדות לצד הנתיב ע"מ לפתוח לו פתח. כשאני נעמד ברמזור - אתאים עצמי לרכב שלפני (אם הוא צמוד לימין הנתיב אעמוד גם אני כמוהו).

המראות שלי תמיד מכוונות (גם אם הרכב לא שלי, בהמשך לשרשור הזוי מהעבר) כך ששדה הראיה שלי מקסימלי, ואני משתמש בכולו.

 

לא שאני עיוור, ולא שאני חושב שכל הרוכבים הם טלית שכולה תכלת. ממש לא. יש משוגעים, יש בלתי מוכשרים. הכעס שלכם נובע מפער בנקודת המבט על הכביש והתנועה.

לו הייתה המדינה/עיריית תל אביב חכמה, ומעודדת אנשים לעבור לקטנוע קטן (50 סמ"ק) במקביל לאחזקת רכב (ע"י הפחתת מיסים וביטוח משמעותית) - היינו משיגים שתי מטרות: הורדת הצפיפות בתוך העיר (ע"י צמצום המכוניות שנוסעות עם נהג בלבד), ושיפור עצום במודעות של הנהגים לרוכבים (כי הרבה מהנהגים יכירו גם את הצד השני, בהיותם בעלי קטנוע). שתי המטרות חוברות למטרת העל - הפחתת מס' התאונות והנפגעים.

 

הרי הימור די בטוח הוא שרוב המתלהמים כאן מעולם לא רכבו, אולי אפילו לא הורכבו, ופשוט לא מכירים את המציאות דרך עיני רוכב.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
ואני עוד אומר את זה כתל אביבי מבטן ומלידה שנטש את העיר הזאת מרוב גועל נפש ממנה.

 

איפה העיר שנולדתי בה, איפה אחוזת בית, איפה איליה קפיטולינה, אך, איזה ימים היו לנו ביחד בפלחה בסג'רה!

 

http://www.youtube.com/watch?v=o6ihsvY9oLw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מסכים לחלוטין!

 

ואני עוד אומר את זה כתל אביבי מבטן ומלידה שנטש את העיר הזאת מרוב גועל נפש ממנה.

 

איפה העיר שנולדתי בה, איפה אחוזת בית, איפה איליה קפיטולינה, אך, איזה ימים היו לנו ביחד בפלחה בסג'רה!

 

BAGIRA

 

אלו שמתגוררים בתל אביב וזה רכושם (לא שכר דירה) ,יודעים טוב טוב להעריך את מקום מגוריהם , תאמין לי ולהם .

 

לנושא הדו גלגליים ,חלק מהם באמת לא בסדר ,אבל גם מקרב נהגי הרכב יש לא מעט שאינם בסדר .

 

אני מאושר לגור בתל אביב ולא להסחט מידי בוקר בכניסות והיציאות ממנה .

 

תל אביב מזמן הפכה מנהטן ...נסו לקנות דירה בסיטי ...או רק חנייה ...

פורסם

אני מאושר שאני לא עובד בת"א , ואם הייתי יכול לעולם לא הייתי מגיע לעבוד שם , כל העיר הזו מעוררת בי חלחלה ולא מבין אי אפשר לחיות שם. אבל מה לעשות , כנראה שבבוא היום גם אני אצטרך להגיע לשם כי זוהי מדינה בפני עצמה והפריפריות לא מתפתחות כי הכל נבנה בת"א וכל עסק נפתח בת"א. היחידה שעוד מתקרבת לשם היא ראשון לציון.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אני מאושר שאני לא עובד בת"א , ואם הייתי יכול לעולם לא הייתי מגיע לעבוד שם , כל העיר הזו מעוררת בי חלחלה ולא מבין אי אפשר לחיות שם. אבל מה לעשות , כנראה שבבוא היום גם אני אצטרך להגיע לשם כי זוהי מדינה בפני עצמה והפריפריות לא מתפתחות כי הכל נבנה בת"א וכל עסק נפתח בת"א. היחידה שעוד מתקרבת לשם היא ראשון לציון.

 

:-Dאין כאדם השמח בחלקו , אשריך :lol:

פורסם
וזה עוד בעדינות.

אז אני יודע שלא כולם נוהגים כאילו הכביש של אמא שלהם ואני חייב משהו לאבא שלהם, אבל שימו לב:

פנקס פינת נמיר, בת"א - למי שמכיר. אני מגיע על נמיר מצפון. ישנם חמישה נתיבים: שלושה ישר ועוד שניים משמאלם, לפניה שמאלה. אני נעמד ראשון ברמזור אדום על הנתיב הרביעי (הראשון מבין שניים שפונים שמאלה).

לשמאלי, בין שני נתיבים שפונים שמאלה כאמור, מתיישב טוסטוס.

הרמזור מתחלף לירוק, אני מתחיל לפנות שמאלה ואז הטוסטוס הבן-כ%$ה הזה, יימח שמו - רק שלא ייקח איתו אנשים אחרים, נותן גז ונוסע ישר. שימו לב: נעמד בין שני נתיבים שהתחילו לפנות שמאלה ואז מתחיל לנסוע ישר. בנס הצלחתי איכשהו לבלום והבן-ז&%ה עבר אולי 2 ס"מ ממני.

 

ועכשו נניח שהייתי במהירות שהיא רק מעט גבוהה יותר, או שסתם הייתי מגיב כצב במקום כנץ :-), ופוגע בו. לא הייתי יוצא אשם, אבל כל הנזק, הזמן, הבירורים, משטרה ומד"א. וכל זה כי הבן-אלף הזה החליט משום מה שרק בין שני מסלולים שפונים שמאלה בא לו להמשיך ישר, כשיש לידו עוד שלושה נתיבים שנוסעים ישר. טוב, הכביש הרי שייך לאמא שלו, לא?

 

אתה מוזמן לסיבוב על הבורגמן שלי למחקר מעמיק איזה ציבור יותר קטלני מרושע מזלזל ומכוער.

 

הסושי עלי לאחר המחקר...

 

http://youtu.be/0ZgiVicpZGk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
BAGIRA

 

אלו שמתגוררים בתל אביב וזה רכושם (לא שכר דירה) ,יודעים טוב טוב להעריך את מקום מגוריהם , תאמין לי ולהם .

 

לנושא הדו גלגליים ,חלק מהם באמת לא בסדר ,אבל גם מקרב נהגי הרכב יש לא מעט שאינם בסדר .

 

אני מאושר לגור בתל אביב ולא להסחט מידי בוקר בכניסות והיציאות ממנה .

 

תל אביב מזמן הפכה מנהטן ...נסו לקנות דירה בסיטי ...או רק חנייה ...

העובדה שתל אביב הופכת לסוג של מנהטן אינה מחמיאה לאף אחת מהן. העובדה שכניסה ברכב פרטי לתל אביב היא סוג של סיוט בכל שעות היממה, גם היא לא משהו חדש. הענין הוא שהעיר הזו הופכת בסיועו של ראש עיר חובב מגדלים, למעוז הפלצנות הישראלית העשירה והמנותקת והתהליך הזה אינו בריא אפילו לתושביה הנוכחיים שנחלקם, נכון להיום, סבורים שהם חיים במקום הכי טוב בארץ.

פורסם

אגב, אחת הבעות הגדולות שיש עם אופנועים היא העובדה שאין מספיק מהם.

אם היו יותר, כל מי שנוהג על "פחית" היה מתרגל אליהם.

כיום אנחנו לא רגילים לזה שיש אופנוענים אז שמים אליהם רק כשהם חותכים אותנו או מתנהגים כמו חארות.

 

מסכים עם כל מילה :mm_yeah::mm_yeah:

פורסם
כמעט ולא קורה לי שאני מופתע מרוכב דו"ג.

 

אמנם אמרו את זה לפני, אך כאן, לטעמי, יש להבדיל באופן כמעט גורף בין קטנועים ואופנועים, וכמה שיותר כבד יותר טוב. אני לא חושב שאי פעם (לפחות לא מאז שלמדתי לכוון מראות כמו שצריך) הפתיע אותי אופנוע. קטנועים עדיין מצליחים, למרות שאני מחפש אותם ומשתדל כמה שאפשר לפנות להם מקום ונתיב מעבר.

 

אנשים משני הציבורים (נהגים ורוכבים כאחד) צריכים להתרכז פחות ב"אנטי" האחד כלפני משנהו. מהבחינה הזאת לקרוא למכוניות "פחיות" ולאופנוענים "מתאבדים" וכו' גרוע באותה מידה, כי מאחורי הכינוי עומד יחס וזלזול שמתבטא בכביש לסיכון של ממש, משני הכיוונים (כשמי שסובל יותר, באופן טבעי, זה האופנוען בהיותו פחות ממוגן). כעובדה, המדינה צריכה יותר כלים דו-גלגליים, מכל שיקול אפשרי - כבישים פנויים יותר, יותר מקומות חניה למכוניות, פחות זיהום אוויר. לכן, העלאת מחירי הביטוח אולי תוריד מהכלים את הילדים (או, כמו שקורה עכשיו, תגרום להם לרכב ללא ביטוח, דבר שמעמיס, בטווח הארוך, עוד יותר על הכיסים של כולנו) אבל תפגע בכל יתר משתמשי הכביש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
העובדה שתל אביב הופכת לסוג של מנהטן אינה מחמיאה לאף אחת מהן. העובדה שכניסה ברכב פרטי לתל אביב היא סוג של סיוט בכל שעות היממה, גם היא לא משהו חדש. הענין הוא שהעיר הזו הופכת בסיועו של ראש עיר חובב מגדלים, למעוז הפלצנות הישראלית העשירה והמנותקת והתהליך הזה אינו בריא אפילו לתושביה הנוכחיים שנחלקם, נכון להיום, סבורים שהם חיים במקום הכי טוב בארץ.

 

אתה תושב העיר?

לא טוב לך, אל תיכנס לת"א.

אני למשל חושב שפתח תקווה היא עיר מיותרת ומתעב אותה (אין לי מושג איפה אתה גר), אז אני פשוט לא מגיע לשם.

כשגרתי מחוץ לתל אביב גם אני אהבתי לשנוא את העיר כמו שאתה מתאר כאן.

אם תכיר טוב, תדבר אחרת . גם תבין שרוב האנשים הם אנשים כמוני וכמוך שעובדים קשה למחייתם ונאלצים להתמודד עם מחירי דיור מאמירים בשל היצע נמוך וביקוש אסטרונומי.

 

בקשר למגדלים - אין שטח פנוי אז מרימים מגדלים לגובה. גאומטריה פשוטה.

לדעתי מדובר בראש עיר מצויין שמתמודד עם הרבה קשיים, בתקופתו לראשונה העיר עברה ממצב של גרעון למצב של פלוס גדול .

(הוא גם הרס את אוסישקין שרק על זה מגיע לו להשאר 20 שנה בתפקיד :D)

 

 

בקשר לקטנועים : הצחיק אותי הבחור שאמר שהמסלול מתוכנן מראש ומוגדר מראש עבור רוכבי דו גלגלי, הרי הדבר היחיד שמוגדר זה שהם מעל החוק ושהם רוכבים איך שבא להם לאיזה כיוון שבא להם ולא רואים אף אחד ממטר.

 

מקווה לעליית תעריפי הביטוח בהקדם האפשרי, רצוי ל50K לביטוח חובה. מוכן לעמוד פי 14 זמן בפקקים אם צריך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

למען האמת אני מופתע כל פעם מחדש מהגישה המתריסה והנרגנת הזו שלך, אבל זה אינו בתחום הענינים בהם דן הפורום הזה, אז נניח לכך. אשר לתל אביב, ביליתי בה את מרבית חיי הבוגרים והיום אני די מאושר שאיני צריך לחיות בה, אבל זה ענין המסור לשיקולו וטעמו של כל אחד מאיתנו. לענין פתח תקווה, זה בהחלט יפה שהעלית אותה, אני רק מנסה להבין למה. כמובן שבאותה מידה זכותך להלל ולשבח את ראש העיר הזה של תל אביב, רק חשוב לזכור את העובדה עליה דומה שאין מחלוקת, ריכוזם של מגדלים בעיר סתומה מבחינת היצע הכבישים ומקומות חניה, מכניס לעיר הזו כמויות עצומות נוספות של כלי רכב שפשוט חונקים אותה וזה בלי לגעת בשאלה של איכות החיים הנפגעת באופן קשה, מחירי הדיור הבלתי נסבלים, הפגיעה האורבנית הקשה בסביבה ועוד. ואנא, למרות שכרגיל מחמיא לי שאתה מניח עבורי שאני, כמוך, עובד קשה למחייתי, תשתדל בטובך להשאר בתחומי הדברים שאתה מכיר ויודע.

פורסם

אתה רומז שאתה בטלן שלא עובד ושחי מהכסף של ההורים ? :)

מתנצל שהנחתי שאתה נורמטיבי.

 

מסכים עם נושא הצפיפות, אבל אם תהיה אגרת גודש שתמנע מלא תל אביבים לסתום את העיר עם מכוניותיהם אז כנראה שהמצב קצת ישתפר.

 

לנרגנים כמוך עונים בצורה נרגנת, אין מנוס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני בעד אגרת גודש. משתמש היום בשאטלים של הנתיב המהיר וגם הייתי מוכן לשלם על השירות. רק מה? זה לא שווה כלום אם אין תחבורה ציבורית יעילה בתוך העיר וחניונים גדולים להשאיר את הרכב מחוץ לה.

 

עד שתהיה תחבורה ציבורית יעילה, הדרך הכי מוצלחת להילחם בגודש, בעומס ובבעיות החניה היא דו"ג.

הפחתת תעריפי הביטוח ועידוד האוכלוסיה לרכיבה בתוך העיר, תוך השקעה מסיבית בחינוך לרכיבה נכונה ובטוחה, היא פיתרון מתבקש. כ"כ מתבקש למעשה, שאני משוכנע שלעולם לא יקרה.

 

אגב, אם אתה כ"כ שונא את הקטנועים, תדרוש פעם הבאה כשאתה מזמין משהו שהשליח יבוא ברכב. אל תעודד את התופעה המשוקצת שאתה יוצא נגדה. אחרת אתה או צבוע, או קצת עוצם עיניים. המתנה נעימה!

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
העובדה שתל אביב הופכת לסוג של מנהטן אינה מחמיאה לאף אחת מהן. העובדה שכניסה ברכב פרטי לתל אביב היא סוג של סיוט בכל שעות היממה, גם היא לא משהו חדש. הענין הוא שהעיר הזו הופכת בסיועו של ראש עיר חובב מגדלים, למעוז הפלצנות הישראלית העשירה והמנותקת והתהליך הזה אינו בריא אפילו לתושביה הנוכחיים שנחלקם, נכון להיום, סבורים שהם חיים במקום הכי טוב בארץ.

 

כ"כ צודק.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...