חשבון שעשיתי
נסיעה ברכב שצורך 7 קמ לליטר בעיר ,נסיעה לעבודה במרכז תא זולה מאוטובוס או מונית ,למעט טרדות חנייה .
מחוץ לעיר נסיעה עם שני אנשים זולה מהרכבת ,כאן קיים יתרון הרכב הפרטי בהגעה לקצוות המטרה .
נסיעה פעמיים ביום מתא לרמת השרום היא בזבוז זמן עצום ,כאן הנסיעה ברכב היא פי כמה יעילה יותר במחירים של היום .
נכון שלא לגבי כולם זה מתאים , מי שקונה רכב ונוסע 10 קמ ביום מפסיד הרבה כסף ,יתכן שמרוויח ים של זמן .
כרגע ,ההתנהלות בשטח מעידה ללא ספק שהמחירים אינם משפיעים ,יש מאות ואלפי כלי רכב שתיינים וחגיגת הטיולים בעיר נמשכת במלוא עוזה ,גם קנסות שמחולקים יום יום למשתמשי הנייד לא מונעים מחלק גדול להפסיק .
חבל להמשיך לחלום על ירידה עתידית ,המצב סביבנו הופך מסובך מאוד ,לאט אבל בטוח ,גם החשמל יעלה , מומלץ לעבור לקטנוע 125 דו גלגלי ,שם החיסכון הוא עצום גם אחרי קיזוז עלויות הביטוח וקיזוז עלויות ביטוח הרכב .