Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן רואים בבירור שהשוטר נעמד בכוונה לחסום את דרכה של הפרארי ולכן יאמר לחובתו של הנהג - הדיוט.

 

אבל בחייאת, רצית לחסום את הרכב בלי לעורר מהומה? היית יכול לבקש יפה מהנהג לעצור (עוד טרם נכנס לרכב) ולתת לו דו"ח ביד...

 

גם הדפיקות של דלת הפרארי על המונית מוגזמות וניזונו מעצבים של השוטר נטו - לא מוצדק.

 

חוץ מזה -

 

אתה נוהג ב-458 איטליה, בורח מדו"ח חנייה מסכן?? :roll:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
בחייאת, רצית לחסום את הרכב בלי לעורר מהומה? היית יכול לבקש יפה מהנהג לעצור (עוד טרם נכנס לרכב) ולתת לו דו"ח ביד...

 

גם הדפיקות של דלת הפרארי על המונית מוגזמות וניזונו מעצבים של השוטר נטו - לא מוצדק.

 

אתה אמיתי? השוטר באמצע כתיבת דו"ח חניה. אין זה אומר שהנהג אינו מורשה להיכנס לרכבו בזמן הזה.

למה שתיגרם מהומה? הדבר המובן וההגיוני ביותר במצב הזה הוא שבעל הפרארי ימתין שהשוטר יסיים לכתוב את הדו"ח, יגיש לו אותו ויגיד לו יום טוב.

הם ראו אחד את השני, והוא נכנס לרכב, מתחיל לדרוס לשוטר ת'רגל בכוונת תחילה.

בעודו נמחץ על ידי המכונית הוא פותח את הדלת ואתה בהוד התייפיפיותך אומר שלא מוצדק שהוא פתח את הדלת של הפלא היוקרתי הזה שלא בשיא העדינות?

 

מזל שזה קרה בארה"ב לפחות אפשר רק לקוות שריצ'י ריץ' יבלה קצת זמן בחברת אנשים שירביצו עליו קצת נימוסים.

 

עריכה: לטעמי הטעות היחידה של השוטר זה להישאר צמוד לרכב כשהוא כבר החל לזוז. או שאתה זז, או שאתה תיפגע, מה החכמה שלך בלפגוע בעצמך. הוא היה צריך להאמין שהעשיר הזה מנותק מספיק מהמציאות כדי לדרוס אותו ולפצוע אותו.

פורסם
אכן רואים בבירור שהשוטר נעמד בכוונה לחסום את דרכה של הפרארי ולכן יאמר לחובתו של הנהג - הדיוט.

 

אבל בחייאת, רצית לחסום את הרכב בלי לעורר מהומה? היית יכול לבקש יפה מהנהג לעצור (עוד טרם נכנס לרכב) ולתת לו דו"ח ביד...

 

גם הדפיקות של דלת הפרארי על המונית מוגזמות וניזונו מעצבים של השוטר נטו - לא מוצדק.

 

חוץ מזה -

 

אתה נוהג ב-458 איטליה, בורח מדו"ח חנייה מסכן?? :roll:

 

אני חושב שאם רכב במשקל טון וחצי היה עולה לך על הרגל, גם אתה היית מתעצבן, ואולי אפילו בצורה רצינית יותר.

פורסם

אגב למי שלא הבין, הוא לא קיבל דוח חניה.

זה שוטר לא פקח.

 

הוא קיבל דוח על זה שלא היתה לו מדבקה של אישור נסיעה (משהו מקביל לטסט)

בנוסף אח"כ צירפו לו כמה אישומים נוספים כמו הפערה לשוטר במילוי תפקידו, ותקיפה בנסיבות מחמירות.

 

ובנוסף על הכל מסתבר שהוא איזה חבר של איזה "מפורסמת" מתוכנית של MTV.

 

בקיצור, חרא של יום היה לו...

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אני מבין שראיתם רק את הסרטון ודילגתם על הטקסט.

 

1. הדו"ח היה לא מוצדק, שאני מתאר לעצמי שזאת הסיבה שהוא לא היה מוכן לקבל אותו. אני לא מכיר את החוק שם אז אני לא יודע אם זה בכלל אופציה (בדומה לסירוב חתימה בארץ).

2. השוטר אדיוט.

3. הנהג אדיוט עוד יותר.

4. לפי חלק מעדי הראיה הוא לא דרס לו את הרגל.

5. אני מתקשה להאמין שזאת התגובה של השוטר כשרכב עומד לו על הרגל. גם "רק" 250 ק"ג זה מספיק בשביל לרסק את העצמות. ולפי המשקל והחלוקת משקל של הרכב מדובר על 300 ק"ג לפחות.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
אני מבין שראיתם רק את הסרטון ודילגתם על הטקסט.

 

1. הדו"ח היה לא מוצדק, שאני מתאר לעצמי שזאת הסיבה שהוא לא היה מוכן לקבל אותו. אני לא מכיר את החוק שם אז אני לא יודע אם זה בכלל אופציה (בדומה לסירוב חתימה בארץ).

 

5. אני מתקשה להאמין שזאת התגובה של השוטר כשרכב עומד לו על הרגל. גם "רק" 250 ק"ג זה מספיק בשביל לרסק את העצמות. ולפי המשקל והחלוקת משקל של הרכב מדובר על 300 ק"ג לפחות.

 

פעם עבר עליך גלגל של מכונית? מאיפה אתה יודע, איך הוא אמור להגיב. רק האנדרנלין יכול להשאיר אותו עומד באותו הרגע, זה לא אומר שהוא לא יצטרך גבס אחרי שהמעצר נגמר.

 

מאיפה המידע שהדו"ח לא היה מוצדק. מעיבר לזה, מזה משנה. אפילו אם להתעלם מזה שהוא יכול לזרוק את הדו"ח הזה לעו"ד שיבטל אותו (במידה והוא לא מוצדק, וכנראה שהוא מממממש לא מוצדק כי אתה בישראל ואתה יודע שהוא לא מוצדק) בחצי שניה- מול דו"ח לא מוצדק יש דרך להתנהל וזה ממש לא בכיוון של לדרוס רגל של שוטר.

 

 

עריכה: בתגובות ביו-טיוב כתבו שהשוטר נועל נעליי בטיחות, יש מצב שהן מנעו פגיעה חמורה יותר.

פורסם
אני מבין שראיתם רק את הסרטון ודילגתם על הטקסט.

 

1. הדו"ח היה לא מוצדק, שאני מתאר לעצמי שזאת הסיבה שהוא לא היה מוכן לקבל אותו. אני לא מכיר את החוק שם אז אני לא יודע אם זה בכלל אופציה (בדומה לסירוב חתימה בארץ).

2. השוטר אדיוט.

3. הנהג אדיוט עוד יותר.

4. לפי חלק מעדי הראיה הוא לא דרס לו את הרגל.

5. אני מתקשה להאמין שזאת התגובה של השוטר כשרכב עומד לו על הרגל. גם "רק" 250 ק"ג זה מספיק בשביל לרסק את העצמות. ולפי המשקל והחלוקת משקל של הרכב מדובר על 300 ק"ג לפחות.

 

דוד שלי עלה על הרגל של אבא שלי, עם טנדר במשקל של יותר מ 2 טון, שום עצם לא נשברה. כאב לו קצת כן, אבל שום דבר לא נשבר שם.

 

הדוח היה מוצדק, הבחור היה ללא לוחיות רישוי נכונות ממה שקראתי באתר שהפיצו את הסרטון, וחוצמזה, רושמים לך דוח למה לעזאזל נראה לך שאתה נכנס לרכב ומסיע אותו? בורח מדוח??

 

הבחור רואה שהוא עומד ולא נותן לו לעבור ובכל זאת, הוא נוסע, ועל הדרך נותן לו קטנה על הרגל או עולה עליה.

Opel Adam S 2017

פורסם

שמתם לב כמה פעמים הוא פתח את הדלת של ה458 על המונית באגרסיביות?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שמתם לב כמה פעמים הוא פתח את הדלת של ה458 על המונית באגרסיביות?

 

בזמן שהרגל שלו מפמפמת כאבים, פעם אחת.

זה אפילו לא באגרסיביות, הוא פשוט לא היה מודע למרחק המדוייק של המונית מהרכב.

הפרארי מסנוורת אתכם ממש אתם מנותקים מהמציאות...

פורסם

לי עברו כמה גלגלים על הרגל :) לא קורה כלום!

 

זה היה מעין משחק אידיוטי בפנימיה, אתה שם את הרגל ממול הגלגל ונותן לרכב לעבור, וכן הGMC ספארי של צוות ההגברה עלה לי על כף הרגל כמה פעמים.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...