Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התגובות של חלקכם פה מפחידות אותי. שוטרים הם לא מעל החוק והם בטח שלא החוק, השוטר מייצג את החוק וכפוף לו.

 

לאנשים במדינה נדפק השכל והם קוראים בגלוי לכונן דיקטטורה ולהציב שריפים במקום שוטרים.

 

מה קשור דיקטטורה?!

 

אמנם לא קביל באוניברסיטה, אבל כאן כן, מתוך ויקיפדיה:

 

דיקטטורה, שיטת ממשל בה נשלטת המדינה על ידי אדם יחיד המרכז בידו כוח מוחלט, ללא הפרדת רשויות, כך שהדיקטטור שולט בשלוש רשויות השלטון: הרשות המחוקקת, הרשות השופטת והרשות המבצעת. בדרך כלל, מבדילים בין דיקטטורה לבין מונרכיה (לרבות מונרכיה אבסולוטית, בה מרכז המונרך את כל סמכויות השלטון) שבה קיימת טענה ללגיטמיות השלטון מכוח ירושה או מסורת חוקתית.

 

ומה הקשר לכאן?

 

זה שאנשים רוצים שיהיה חוק נורמלי, ולא חוק אולי, או חוק בכאילו, או חוק אחד בספר, אחד בפה ואחד בלב, זה לא דיקטטורה!

 

זה פשוט צורך של אנשים שמרגישים שמה שקורה במדינת ישראל זה בלאגן אחד גדול ולא סדר מינימלי!

 

אם (חס ושלום) אני הייתי שוטר במדינת ישראל והיה מישהו עם רכב יוקרה עושה עבירת תנועה, לא נראה לי שהייתי יוצא לעימות חזיתי מולו. מהסיבה הפשוטה שהייתי יודע שאין לי אף אחד שיגן עליי לעומת אותו ח*א של בן אדם שיש לו עורכי דין/חברים/קשרים/ עבריינים שמוכרים או שלא מוכרים למשטרה וכדו'

 

סדר בברדק - זה לא דיקטטורה.

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדיקטטורה לא שייך למקרה הנ"ל אלא כהלך רוח. אם אתה קורא חדשות ב-YNET בטח נתקלת בכמה טוקבקיסטים כאלו.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

מזלו שזה בנוי יורק,

 

אם זה היה קורה בחור דרומי עם שוטרים רד-נקים הם היו ממלאים את הקרביים שלו בקליעי shotgun

 

 

בכלל מזלו שזה לא בטקסס,

http://www.youtube.com/watch?v=9Lhn7rkOn8Q דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

יצא בזול

 

 

 

אגב,

השוטר הזה הרג אותי עם היציאות שלו:

http://www.youtube.com/watch?v=mdqbSFRrJVA&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

צחקתי הרבה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
כנראה ראינו סרטונים שונים. בסרטון שאני ראיתי האדם אינו מקבל את הוראות השוטר, לא נשמע להוראתו שלא להתחיל בנסיעה, לא נשמע לאזהרתו שהוא עולה לא על הרגל ולא רק שלא נשמע להוראתו לצאת מהרכב, אלא גם מתנגד לכך באופן פיזי. השוטר, מאידך, פעל באופן המצופה ממנו... השוטר התנהג באופן ראוי.

 

צפיתי שוב בסרטון, ואני מודה - מיהרתי לשפוט. ובכן, אני חוזר בי מדברי.

 

דני

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל זה אחד הסירטונים הכי מצחיקים שיצא לי לראות. כן ירבו (סירטונים, ושוטרים כאלו) :lol:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

הייתי רוצה לראות בארץ גם שוטרים שולפים ככה מ-X5 או Q7 (וגם קיה ספורטאג' החדש שנהיה משום מה ג'יפ לעבריינים תפרנים)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בארץ זה תלוי בסיטואציה - אם זה היה סתם ברחוב השוטר היה מלקק לבעל הפרארי.

 

אם זה היה ליד הפגנה, השוטר היה מפוצץ אותו מכות, עוצר אותו ואז בפינה בצד ממשיך להכניס לו מכות.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

תענוג לעיניים, הלוואי השוטרים בארץ היו מתנהגים ככה והיה להם גיבוי מהמדינה,

אולי לא היינו חיים במדינה שבה כל מי שיש לו X5 יכול לחנות על המדרכה, כי הוא שם ז*ן על כולם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעניין מה הלחץ שהפעילה הפרארי על הרגל של השוטר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כניראה לחצה מספיק חזק בשביל השהשוטר יראה "בלינג בלינג" בעיניים...

 

אני ממש לא בעד נהג הפרארי, אני חושב שהוא פוץ ומגיע לו שעצרו אותו בצורה הזאת. אבל אני תוהה, אם הוא היה דורס את הרגל של השוטר בדייהטסו שרייד, הוא עדיין היה מקבל תביעה על 10 מיליון דולר?

פורסם
השוטר דורש מהפוגע 10M$ ...

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4271628,00.html

 

לרגע חשבתי ששמו של השוטר הוא הורשיו, לא רשיו.

מצד שני, זה לא היה עולה בקנה מידה אחד עם השוטר. הוא על מדים של שוטר רגיל, ובלי משקפי שמש מגניבים שאיתם הוא יכול להגיד משפטי מחץ.

פורסם

מאחל לנו משטרה כזאת !

 

לא X5 6 מרצדס ודומיהם, לא תעקפו פקק בימין לא תחתכו בכביש מהיר לא תנסו להוריד מהכביש.

 

תברחו ירדפו אחריכם עד שתתהפכו.

 

זאת השיטה היא עובדת במאה אחוז השאלה אם זה מה שאנחנו רוצים?

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6


×
×
  • תוכן חדש...